Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Повага до всіх
Ти особливий
У місті дерев'яних чоловічків всі готувалися до свята. Ось-ось повинен був початися щорічний фестиваль ярликів ... Ось уже багато років гідні дерев'яні громадяни зі змінним успіхом займалися одним і тим же ділом. Залежно від симпатій і антипатій, вони роздавали один одному ярлики - зірки за добрі справи і сірі плями за погані. І ті, і інші дуже легко чіплялися на тіло ближнього, але відмитися від них було практично неможливо, якщо ти вже отримав їх. А щорічний фестиваль - щось на зразок церемонії вручення моральних Оскарів - визначав найбільшого щасливчика і невдахи ... Чудовий повчальний мультфільм, який можна подитися вдома всією сім'єю, або на виховній годині у навчальному закладі. Мультфільм про унікальність кожного, про гідне ставлення людей один до одного.Вид розробки: Відеоматеріали0
Тематика: Повага до себе, Повага до всіх, Самооцінка, Емпатія, надання допомогиРіккі-Тіккі Таві
казка про мангуста, ловця змій.
0Ви красивіші, ніж думаєте
Експеримент, що показав наглядно різницю між тим, як людина бачить себе та, як бачать її оточуючі.
27 ПРОСТИХ СПОСОБІВ ЗРОБИТИ КОЖЕН УРОК ЦІКАВИМ ТА КОРИСНИМ
Вже не існує тієї школи, де діти, сидячи рівно і склавши руки, чемно слухають суворого вчителя. Сучасні школярі хочуть комунікації, розмови з педагогом, якого воліють сприймати радше як порадника, а не як строгого критика. Змінився і підхід до навчання – учням не цікаво 45 хвилин слухати теорію, тому вони все частіше знаходять більш цікаві заняття у своїх гаджетах, не звертаючи уваги на вчителя. Як зробити так, щоб на кожному Вашому уроці діти не нудьгували? Ми підготували сім основних порад. Потоваришуйте з учнями Сучасні учні скептично ставляться до вчителя, який намагається бути вищим за них. Дозвольте дітям бути на рівні з Вами, однак пильнуйте, щоб вони дотримувались правил поведінки. Знайдіть спільні теми зі школярами, станьте для них другом і порадником, розпитуйте про їхні інтереси та проблеми. Почніть урок не з перевірки домашнього завдання, а з питання про останній популярний фільм чи бестселер, останню резонансну новину або нову пісню відомої групи....
113 фраз, які необхідно уникати кожному вчителеві
Коли він був вчителем, то інколи казав своїм учням таке, про що потім шкодував. Також спостерігав, як інші вчителі говорили речі, про які потім жаліли. Нещодавно спитав своїх студентів-магістрів (які працюють вчителями), чи вони говорили учням таке, про що згодом шкодували. Почувши відповіді студентів, а також поговоривши з учнями шкіл про слова з уст вчителів, які їх зачіпають, створив список фраз, які ніколи не варто вживати. Вирішив поділитись з Вами скороченим списком з 13-ти пунктів. Декотрі з цих фраз відображають бажання вчителя завжди все контролювати, деякі стосуються мотивації, а інші – вміння управляти класом. Усі є наслідком затаєної злості або роздратування вчителя. Спробуймо вилучити ці фрази з нашого вжитку. 1.«У тебе ж є потенціал, чому ти його не використовуєш?» Така ремарка зачіпає учнів до глибини душі, і, якщо деякі з них приймуть її як виклик та краще старатимуться, інші – зовсім втратять мотивацію. Рекомендую більш...
1Притча "Про двух друзей"
Как-то два друга много дней шли в пустыне. Однажды они поспорили, и один из них сгоряча дал пощёчину другому. Его друг почувствовал боль, но ничего не сказал. Молча он написал на песке: "Сегодня мой самый лучший друг дал мне пощёчину". Друзья молча продолжали идти и через много дней нашли оазис, в котором они решили искупаться. Тот, который получил пощёчину едва не утонул и его друг его спас. Когда он пришёл в себя, то высек на камне: "Сегодня мой самый лучший друг спас мне жизнь". Тот, который дал пощёчину и спас жизнь своему другу спросил его: - Когда я тебя обидел, ты написал на песке, а теперь ты пишешь на камне. Почему? И друг ответил: - Когда кто-либо нас обижает, мы должны написать это на песке, чтобы ветры могли стереть это. Но когда кто-либо делает что-либо хорошее, мы должны высечь это на камне, чтобы никакой ветер не смог бы стереть это. Научись писать обиды на песке и высекать радости на камне. Оставь немного времени для жизни!...
1Ми усі пов'язані
Вправа на розвиток згуртованості групи. Дає змогу знайти спільні особливості серед дітей.Вид розробки: Знайомство, Робота в групах, Руханки0
Тематика: Спілкування, Повага до всіх, Повага до себе, Розбудова командиЯк стримати гнів і роздратування на уроці
ЯК СТРИМАТИ ГНІВ І РОЗДРАТУВАННЯ НА УРОЦІ? Поради шановним колегам. Чи були у вашій педагогічній практиці випадки, коли учні «доводили» до збудження, і ви не могли стримати емоції, у вас тряслися руки, починалася істерика? Сподіваємося, що ні. Хоча професія педагога досить стресова і бажання випустити пар в складних ситуаціях цілком природно - адже вчитель жива людина - ми повинні стримувати себе і не допускати всплеск гніву на дітей. ЩО РОБИТИ В КРИТИЧНІЙ СИТУАЦІЇ? ЯК НЕ ВИБУХНУТИ І ПРОДОВЖУВАТИ УРОК? Є такі люди, які отримують задоволення, доводячи інших до сказу: їм подобається псувати настрій іншим, вони хочуть зігнати свій гнів і роздратування, поспостерігати за вами. Зазвичай такі «розваги» притаманні людям старшого віку, але і серед дітей можуть траплятися такі. Однак навмисне провокування вчителя учнями - не головна причина, чому вчитель може вийти з себе. Хронічна роздратованість і невдоволення. На наш погляд, роздратування...
1ВІЛ проблема кожного
Кожен 100-й мешканець України – ВІЛ-інфікований. ВІЛ/СНІД - це «чума ХХ століття »
1«Сказание об огне»
байка на мотивацию, коммуникацию, обучение, влияние и взаимодействие
0