Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Повага до всіх
Про всіх на світі
Мультфільм про толерантність і про важливість кожного на землі.
0Притча «Скільки важить сніжинка?»
Одного разу маленька синичка, сидячи на засніженій гілці дерева, запитала в дикого голуба: - Скажи мені, скільки важить одна сніжинка? - Майже нічого, - відповів він їй. - Тоді я хочу розповісти тобі дуже цікаву історію, - вела далі синичка. - Одного разу я сиділа на ялиновій гілці, й почався снігопад. Це ще не була завірюха, й легкі сніжинки спокійно лягали на дерева. Оскільки в мене не було інших занять, то я розпочала рахувати сніжинки, що опускалися на мою гілку. І ось впало 3.751.952 сніжинки. Коли ж легенько і тихенько впала 3.751.953-тя сніжинка, таке собі майже нічого, як ти з цього приводу висловився, – гілка зламалася… Після цього синичка злетіла, залишивши голуба у глибокій задумі. Скільки важать наші слова? Часом ті слова, які «не важать» нічого, наші вчинки, які ми робимо, непомітні для нас самих, лягають великою образою й болем на інших. І під таким тягарем може зламатися кожна людина. Насправді слова, з якими ми звертаємося...Вид розробки: Метафори0
Тематика: Розв'язання проблем і конфліктів, Повага до всіх, Самовиховання, Емпатія, надання допомогиПритча о взаимопомощи
Чаще делайте добрые поступки.
0Притча "Содержание важнее внешнего вида"
"Не все то золото, що блищить" - говорить нам народна мудрість. Ця притча показує, що зовнішність буває оманлива. Тож не варто судити про людину, не знаючи її насправді.
0Притча "Про двух друзей"
Как-то два друга много дней шли в пустыне. Однажды они поспорили, и один из них сгоряча дал пощёчину другому. Его друг почувствовал боль, но ничего не сказал. Молча он написал на песке: "Сегодня мой самый лучший друг дал мне пощёчину". Друзья молча продолжали идти и через много дней нашли оазис, в котором они решили искупаться. Тот, который получил пощёчину едва не утонул и его друг его спас. Когда он пришёл в себя, то высек на камне: "Сегодня мой самый лучший друг спас мне жизнь". Тот, который дал пощёчину и спас жизнь своему другу спросил его: - Когда я тебя обидел, ты написал на песке, а теперь ты пишешь на камне. Почему? И друг ответил: - Когда кто-либо нас обижает, мы должны написать это на песке, чтобы ветры могли стереть это. Но когда кто-либо делает что-либо хорошее, мы должны высечь это на камне, чтобы никакой ветер не смог бы стереть это. Научись писать обиды на песке и высекать радости на камне. Оставь немного времени для жизни!...
1Порівняння однокласників
Вправа дозволяє учням дізнатися більше один про одного. Вправа спрямована на знаходження спільних та відмінних рис між однокласниками.Вид розробки: Руханки, Робота в групах, Знайомство0
Тематика: Розбудова команди, Повага до себе, Повага до всіх, СпілкуванняПори року
Цей ролик показує дітям, що всі мають різні смаки і потрібно поважати думку один одного.
0Попугай Кеша
Попугай Кеша стал одним из самых любимых анимационных героев среди детей и взрослых, чему способствовали остроумные диалоги и обаятельные персонажи мультфильма.
1Попередження булінгу серед дітей на основі соціально-емоційного навчання: досвід США
Емоційно безпечне навчальне середовище може бути досягнуте шляхом соціального та емоційного навчання (SEL) як істотною частиною освітнього процесу. Соціально-емоційне навчання є процесом, завдяки якому діти і дорослі набувають знання, відносини і навички, необхідні для розпізнавання і контролю власних емоцій, розвитку емпатії, налагодження відносин, і прийняття відповідальних рішень. Компетентність у використанні соціально-емоційних навичок розвивається в контексті безпечного і сприятливого середовища школи, сім'ї та спільноти, в якій діти відчувають свою цінність, повагу до себе, причетність та взаємозв’язок зі школою, і замученість у процес навчання. Емоції як такі відіграють важливу роль в навчальному середовищі. По-перше, емоції впливають на процес навчання – на нашу здатність обробляти інформацію і чітко розуміти, з чим ми стикаємося. Тому, для педагогів важливим є створення позитивного, емоційно безпечного середовища класної кімнати, з метою забезпечення...Вид розробки: ООЖН, Превентивна освіта0
Тематика: Протидія насиллю, Повага до всіх, Розв'язання проблем і конфліктівПодвиг
Цей ролик показує дітям, що маленьке добро зроблене для інших, краще будь-якого подвигу.
1