Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Повага до всіх
Емоційне павутиння
Вправа дозволяє учням краще розібратися в своїх емоціях та навчитися розуміти їх. Вправа зближує учнів.Вид розробки: Руханки, Аналіз ситуацій, Робота в групах, Знайомство0
Тематика: Розбудова команди, Повага до себе, Повага до всіх, СпілкуванняМузичні хула хупи
Вправ поляає у формуванні в учнів поняття особистий простір. Діти в активній формі спробують оцінити важливість власного простору.Вид розробки: Руханки, Робота в групах, Знайомство0
Тематика: Розбудова команди, Повага до себе, Повага до всіх, СпілкуванняЩо у мене добре виходить, а що - ні
Ця активність допомагає учням самовизначитися та визначити свої сильні і слабкі сторони. Вправа на встановлення дружніх стосунків у групі.Вид розробки: Руханки, Інформаційні повідомлення, Знайомство0
Тематика: Розбудова команди, Повага до себе, Повага до всіх, Критичне і творче мислення, Стосунки, СпілкуванняМоя роль
Вправа полягає у визначенні своє ролі в житті; розвиває мислення та дозволяє учням дізнатися більше один про одного.Вид розробки: Знайомство, Рольові ігри, Руханки0
Тематика: Спілкування, Критичне і творче мислення, Повага до всіх, Повага до себе, Розбудова командиОн решил уволиться, но то, что СДЕЛАЛ его хозяин — урок на всю жизнь!
Жил-был прораб. Всю жизнь он строил дома, но стал стар и решил уйти на пенсию. – Я увольняюсь, – сказал он работодателю. – Ухожу на пенсию. Буду со старушкой внуков нянчить. Хозяину было жалко расставаться с этим человеком, и он попросил его: – Слушай, а давай так – построй последний дом и проводим тебя на пенсию. С хорошей премией! Прораб согласился. Согласно новому проекту ему надо было построить дом для маленькой семьи, и началось: согласования, поиски материалов, проверки. Прораб торопился, потому что уже видел себя на пенсии. Чего-то не доделывал, что-то упрощал, покупал дешевые материалы, так как их можно было быстрее доставить. Он чувствовал, что делает не лучшую свою работу, но оправдывал себя тем, что это конец его карьеры. По завершении стройки, он вызвал хозяина. Тот осмотрел дом и сказал: – Знаешь, а ведь это твой дом! Вот возьми ключи и вселяйся. Все документы уже оформлены. Это тебе подарок от фирмы за долголетнюю...
0Порівняння однокласників
Вправа дозволяє учням дізнатися більше один про одного. Вправа спрямована на знаходження спільних та відмінних рис між однокласниками.Вид розробки: Руханки, Робота в групах, Знайомство0
Тематика: Розбудова команди, Повага до себе, Повага до всіх, СпілкуванняТи б краще...?
Вправа розвиває критичне і творче мислення учнів, дає змогу більше дізнатися один про одного та встановити довірливі стосунки в групі.Вид розробки: Знайомство, Запитання і відповіді, Руханки0
Тематика: Спілкування, Аналіз проблем та прийняття рішень, Критичне і творче мислення, Повага до всіх, Повага до себе, Розбудова командиТри сита
Один человек спросил у Сократа: — Знаешь, что мне сказал о тебе твой друг? — Подожди, — остановил его Сократ, — просей сначала то, что собираешься сказать, через три сита. — Три сита? — Прежде чем что-нибудь говорить, нужно это трижды просеять. Сначала через сито правды. Ты уверен, что это правда? — Нет, я просто слышал это. — Значит, ты не знаешь, это правда или нет. Тогда просеем через второе сито — сито доброты. Ты хочешь сказать о моем друге что-то хорошее? — Нет, напротив. — Значит, — продолжал Сократ, — ты собираешься сказать о нем что-то плохое, но даже не уверен в том, что это правда. Попробуем третье сито — сито пользы. Так ли уж необходимо мне услышать то, что ты хочешь рассказать? — Нет, в этом нет необходимости. — Итак, — заключил Сократ, — в том, что ты хочешь сказать, нет ни правды, ни доброты, ни пользы. Зачем тогда говорить?
0Гра в питання
Гра розвиває творче мислення та стимулює мисленнєвий процес. Також дає можливість учням порухатися.Вид розробки: Руханки, Запитання і відповіді, Знайомство0
Тематика: Спілкування, Повага до всіх, Повага до себе, Розбудова командиПо три в ряд
Вправа на кмітливість та уважність, а також на встановлення позитивної атмосфери в групі.Вид розробки: Руханки, Робота в групах, Знайомство1
Тематика: Розбудова команди, Повага до всіх, Критичне і творче мислення, Спілкування