Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3714 розробок
Розв'язання проблем і конфліктів
Прости меня, сынок
Эта история произошла в неполной семье. Женщина, о которой пойдет речь, растит сына одна, с мужем развелась, когда малышу еще и года не было. Теперь сыну уже четырнадцать – самый трудный возраст. Ей тридцать пять. В последнее время ее жизнь стала похожей на ад. Мало того, что приходится крутиться, как белка в колесе, чтобы на жизнь заработать, так еще и сын совсем от рук отбился: и учиться стал плохо, и грубить начал, и дома от него никакой помощи не дождешься. До пятого класса еще как-то старался учиться. Потом оценки испортились. Дальше — еще хуже. Учительские замечания, нехватка денег – клубок неприятностей заматывался все больше. Из-за ощущения полного бессилия что-либо изменить приходила домой уставшая и раздраженная. Ее упреки и назидания сын выслушивал молча, но уроки по-прежнему не учил и дома не помогал. Пришла как-то домой, а в комнате снова не убрано, хотя утром, уходя на работу, строго-настрого приказала: «Смотри у меня, как придешь из...
4Ведро яблок
История двух соседей.Вид розробки: Метафори0
Тематика: Розв'язання конфліктів, Повага до всіх, Розв'язання проблем і конфліктівКібербулінг
Автор: Провозюк Руслана Петрівна Навчальний заклад: Червоноградський професійний гірничо-будівельний ліцей Година спілкування на тему: «Кібербулінг» Завдання заходу: – привернути увагу підлітків до питання насилля засобами Інтернет, до пошуку виходу із небезпечних ситуацій. – викликати в учнів емоцій до висвітлювальної проблеми , а також для ознайомлення з різними типами кібербулінгу за допомогою презентації та відеоролика. – дати фахову оцінку висвітлюваному питанню – розвинути повагу один до одного. Цілі: узагальнити знання учнів про сервіси Інтернет; повторити правила етикету під час спілкування у соціальних мережах; дати дітям уявлення про «кібербулінг»; сприяти розвитку відповідальності за свої вчинки; формувати толерантне ставлення до нестандартних ситуацій; спонукати підлітків до самопізнання, саморозвитку, і доброзичливого ставлення до людей; прищепити любов до...
2Як реагувати на образи зі сторони оточуючих. Хороший урок від мудреця
Ця чудова повчальна історія навчить вас і вашу дитину, як правильно реагувати і що робити у відповідь на образи і злість від оточуючих. Один дуже старий мудрець навчав групу учнів і наставляв на шлях істинний. Він навчав їх мудрості і бойовому мистецтву. Якось раз жорстокий і невихований воїн прийшов на заняття до мудреця. Він ніколи не стримувався і часто ображав оточуючих його людей. Він дуже любив провокувати людей на сварки і бійки. Цього разу він вчинив, як звичайно. Спочатку викрикнув кілька образливих фраз в адресу вчителя. І застиг в очікуванні відповідної репліки. Але мудрець просто продовжив свій урок, не звернувши жодної уваги на ці фрази. Ще раз кинув слова образи воїн. Але вчитель був незворушний і нічого не відповів, продовживши свою лекцію. Це повторювалося ще пару разів. Боєць розлютився і вийшов із залу. Після того, як він зник з виду, учні, які весь цей час з цікавістю спостерігали за подіями, запитали: – Учителю, чому ви не викликали його на бій? Як ви...
0Барбоскины. Миротворец
Малыш уже достаточно взрослый для самостоятельных игр и занятий, но насладиться чтением увлекательной книги с яркими картинками ему мешает шум, который подняли старшие сестры. Причиной очередной ссоры стали две шапочки, а Лиза с Розой никак не решат, кому достанется головной убор с желтым бубоном, а кому с зеленым. Спор заканчивается обоюдным бойкотом, что не нравится Малышу. Младший брат принимает решение помирить Розу и Лизу, поэтому каждой из них он приносит в комнату пирожное и чай, якобы от имени другой. Но Лиза умудряется сесть на сладость и испачкать одежду, а Роза случайно опрокидывает чашку на телефон. Конфликт переходит на новый уровень — и тут уже не обойтись без глобального вмешательства, что Малыш видел в книжке. Он открывает кран в ванной, чтобы поток объединил сестренок. Но действие приносит обратный эффект — и теперь девочки обвиняют друг друга в невнимательности к Малышу, хотя за минуту до этого благополучно помирились и были готовы носить шапочки по...
0Булінг, мобінг - наукові терміни, якими називають знущання, травлю. Метафора, яку використала вчителька, просто блискуча! Її діти отримали ефективне щеплення від агресії до однолітків.
Одна учительница решила поделиться своим опытом донесения до учеников, почему травля - это плохо. "Однажды перед началом занятий я зашла в магазин и купила 2 яблока. Они были практически одинаковые: тот же цвет, приблизительно равный размер... В самом начале классного часа я спросила у детей: «Чем отличаются эти яблоки?» Они промолчали, потому что действительно особой разницы между плодами не было. Тогда я взяла одно из яблок и, обращаясь к нему, сказала: «Ты мне не нравишься! Ты противное яблоко!» После этого я бросила фрукт оземь. Ученики смотрели на меня, как на сумасшедшую. Потом я протянула яблоко одному из них и сказала: «Найди в нём что-то, что тебе не нравится и тоже брось на землю». Ученик послушно выполнил просьбу. После этого я попросила передать яблоко дальше. Надо сказать, что дети легко находили в яблоке какие-то недостатки: «Мне не нравится твой хвостик! У тебя противная кожица! Да в тебе одни черви!»...
0Повернення блудного папуги
Два епізоди із мультфільму "Повернення блудного папуги". Перший епізод можна використовувати для зображення розвитку конфліктної ситуації та її негативних наслідків. В другому епізоді мультфільму показана ситуація, коли завдяки правильній поведінці вдається уникнути конфлікту.
0Чому ми кричимо?
Одного разу вчитель запитав своїх учнів: - Чому розгнівані люди кричать? - Кричать, тому що втрачають терпіння, - відповів один із учнів. - Але чому кричать до тих, хто є поруч із ними? - знову запитав вчитель. - Кричать, тому що хочуть щоби їх почули, - пролунала відповідь. Вчитель продовжував запитувати: - Отже, неможливо спокійно розмовляти? Учні давали різні відповіді, але жодна із них не задовольнила вчителя. Тоді він сказав: - Знаєте чому розгнівана людина кричить на інших? Отож, коли двоє сваряться - їхні серця дуже віддаляються одне від одного. Щоби подолати ту відстань між серцями - треба кричати, тоді тебе почують. Чим більші люди є розгнівані - тим голосніше кричать, щоб почути одне одного. А що буває поміж двома закоханими? Вони не кричать, а шепочуть. Чому? Тому що їхні серця є дуже близько одне до одного. Відстань поміж ними така маленька, що їхні серця розмовляють пошепки. А коли любов дуже-дуже сильна, тоді не потрібен навіть шепіт - достатньо тільки погляду....
0Червона шапочка та піонер Пєтя
Мультфільм, який ілюструє віктимну поведінку.
0Сімейні групові конференції: навчальний мультфільм
Метод, який народився в Новій Зеландії й є адаптацією традиційного способу прийняття рішень у сім'ях Маорі. Після прийняття закону про дітей, молоді та їх сім'ях у 1989 році, сімейні групові конференції стали центральною ланкою в системі допомоги дітям і молоді. У Європі він став частиною руху за відновне правосуддя. Сімейна групова конференція – це розширена зустріч членів сім'ї, друзів і значущих для дитини дорослих. Її суть в тому, що всі члени сім'ї розцінюються як експерти в ситуації, що склалася, сім'я сама розробляє план рішення проблем і несе відповідальність за його виконання. Навчальний мультфільм створений МБФ «СНІД Фонд Схід-Захід» (AIDS Foundation East-West – AFEW-Україна) у рамках проекту "Права і здоров'я уразливих груп населення: заповнюючи прогалини" за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Королівства Нідерландів.Вид розробки: Превентивна освіта, Відеоматеріали0
Тематика: Розв'язання проблем і конфліктів, Стосунки, Розв'язання конфліктів, Соціальна безпека