Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Розв'язання проблем і конфліктів
Знущання у школі: як навчити дитину протистояти насильству (булінгу)
Знущання у школі були завжди. Щоб не казали про відсутність такого феномену у радянських школах – вони були. Щоправда, останнім часом так званий булінг досяг значних масштабів. ФАКТ. За даними дослідження ЮНІСЕФ, станом на 2017 рік 67% школярів у віці від 11 до 17 років стикаються зі знущаннями в освітніх закладах, 24% з них стали жертвами цькування. Жахливим є той факт, що майже половина (48%) постраждалих не розповідали про знущання своїм батькам та друзям. ЩО ТАКЕ БУЛІНГ? Достатньо новий термін має давнє коріння, адже булінг – це звичайні знущання однієї дитини чи групи дітей над обраною жертвою. Булінг – це агресивна поведінка дітей по відношенню до однолітків, що супроводжується фізичними чи психологічними знущаннями. Булінг відрізняється від звичайної дитячої сварки навмисним, цілеспрямованим та систематичним знущанням з дитини, яка з якихось причин не вписалася в той чи інший колектив. Над дитиною знущаються, дражнять, псують її речі, б’ють...Вид розробки: Публікації2
Тематика: Протидія насиллю, Повага до всіх, Повага до себе, Розв'язання проблем і конфліктівІГРИ ДЛЯ ПОДОЛАННЯ АГРЕСІЇ
“Обзивалки” (Кряжева Н.Л.) Мама/тато/психолог і дитина/діти стають один напроти одного (або в коло) і кидають один одному м’яч. Кидаючи м’яч, називайте один одного різними “образливими словами”, які насправді зовсім не образливі. Заздалегідь домовтеся, якими словами можна користуватися. Це можуть бути назви овочів, фруктів, грибів, меблів. Кожне звернення повинно починатися зі слів: “А ти, …, морквочка!” Пам’ятайте, що це гра, тому ображатися не потрібно. В кінці гри нехай кожен назве іншого лагідним словом, наприклад: “А ти, …, сонечко!” Проведіть гру у швидкому темпі, попередивши дітей, що ображатися не можна. “Пил” Запропонуйте дитині вибити пил з подушки. Нехай малюк б’є її, кричить. “Боротьба подушками” Увімкніть веселу музику, візьміть у руки подушки і злегка побийтеся ними. Але ви чітко повинні встановити правила – не бити руками, не кричати...
0Імовірні причини підліткових стресів
Хоча шкільні роки часто найщасливіший період життя, не все так прекрасно, як здається. Особливо в підлітковий період, який є перехідним етапом життя людини, протягом якого діти переживають велику кількість емоційних злетів і падінь. Життя стає для них перетягуванням канату між очікуваннями й реальністю. Прочитавши цю статтю, ви трохи більше дізнаєтесь про підлітковий вік і характерні для нього стреси. Шість можливих причин підліткового стресу Ось кілька причин підліткових стресів, які призводять до надмірного напруження. 1. Тиск однолітків. Це одна з головних причин стресів у підлітковому віці й пов'язаних зі стресами проблем молоді. Деяким підліткам складно бути нарівні з усіма, складно бути схожими на однолітків, це стає причиною їх занепокоєння й часто переростає у стресовий стан. Як ви можете допомогти? Не шпигуйте за дитиною, але тримайте на контролі її оточення. Батьки повинні знати, з ким дружить їхня дитина й чим вона займається разом...
0Как научить ребенка знакомиться и дружить?
Дружеские отношения начинаются со знакомства. Но для того, чтобы знакомство прошло гладко, родители должны заранее подготовить ребенка. Это поможет ему увереннее чувствовать себя в песочнице, на игровой площадке или просто в детском саду. Подготовку можно начать дома, к примеру, перезнакомить друг с другом игрушки со словами: «Привет! Как тебя зовут? Давай дружить». После такой несложной процедуры вашему ребенку будет гораздо легче подходить к другим детям и знакомиться. Конечно, ничего идеального не бывает и каждая мамочка знает о том, что конфликты между детьми в неизбежны: отобрал игрушку, насыпал песок на голову да еще и вдобавок толкнул. Но снизить их количество также поможет предварительная беседа с ребенком, целью которой является разъяснение, что хорошо, а что плохо по отношению к другим деткам. Если конфликт все-таки произошел, в первую очередь необходимо спокойно выяснить, что именно произошло и кто первый начал. После выяснения причин...
0Как перестать спорить
Каждый имеет свое видение мира.
0Как понять, что Вашего ребёнка обижают в школе, если он молчит?
Детская травля, однако, такая вещь, которую не стоит игнорировать. Даже если у тебя самые-самые доверительные отношения с ребёнком, какие-то вещи он не скажет тебе никогда. Например, что в школе его обижают дети или учитель. Почему? Думает, что сам виноват в происходящем. Уже усвоил крепко, что ябедничать – стыдно, и ещё не понимает, когда ситуация настолько опасна, что пора звать на помощь. Стыдится, что не может сам контролировать ситуацию. Считает, что сделать ничего нельзя, и не хочет расстраивать маму зря. Наконец, его могут шантажировать чем-то, по его мнению, таким ужасным, что родители от него отвернутся. Детская травля, однако, такая вещь, которую не стоит игнорировать. В самом лучшем случае она “обойдётся” длительным стрессом и психологической травмой. Но, чувствуя себя безнаказанными и правыми (не может же быть неправ целый класс, правда?), дети расходятся всё больше и доходят порой до уголовных преступлений. Так что очень важно вовремя...
0Кібербулінг
Автор: Провозюк Руслана Петрівна Навчальний заклад: Червоноградський професійний гірничо-будівельний ліцей Година спілкування на тему: «Кібербулінг» Завдання заходу: – привернути увагу підлітків до питання насилля засобами Інтернет, до пошуку виходу із небезпечних ситуацій. – викликати в учнів емоцій до висвітлювальної проблеми , а також для ознайомлення з різними типами кібербулінгу за допомогою презентації та відеоролика. – дати фахову оцінку висвітлюваному питанню – розвинути повагу один до одного. Цілі: узагальнити знання учнів про сервіси Інтернет; повторити правила етикету під час спілкування у соціальних мережах; дати дітям уявлення про «кібербулінг»; сприяти розвитку відповідальності за свої вчинки; формувати толерантне ставлення до нестандартних ситуацій; спонукати підлітків до самопізнання, саморозвитку, і доброзичливого ставлення до людей; прищепити любов до...
2Конфликтология для песочницы: дети, родители
Дети 1. Маленькие дети (период раннего детства, 1-3 года) совершенно не умеют самостоятельно решать сложные для них конфликтные ситуации. Поэтому позиция «пусть сами разберутся» здесь не годится — не имея никаких навыков социального общения, как они могут «разобраться»? Родители всегда помогают ребенку научиться конструктивно решать сложные ситуации, и не только в теории («я же ему говорила — так нельзя!»), а и на практике. Степень самостоятельности в решении конфликтных ситуаций повышается постепенно, так же, как и в любом другом навыке, поэтому не нужно думать, что впервые оказавшийся в «общей песочнице» малыш обязан реагировать на каждое действие окружающих правильно. Нужно помнить, что это относится не только к нашим детям, но и к чужим. 2. В период младенчества — полностью, в период раннего детства — в большой степени ребенок воспринимает мир «через маму». Поэтому именно мамина реакция на...
0Корисні підказки. Дражнилки
Всі ми різні, саме тому життя цікаве. А наші недоліки, можуть стати перевагами. І також, чому одні діти ображають інших, та як на це реагувати.Вид розробки: Відеоматеріали0
Тематика: Самовиховання, Розв'язання конфліктів, Самонавчання, Повага до всіх, Розв'язання проблем і конфліктівКруг или квадрат?
иногда нужно попробовать взглянуть на проблему со стороны другого человека.
1