Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Розв'язання проблем і конфліктів
Притча «Скільки важить сніжинка?»
Одного разу маленька синичка, сидячи на засніженій гілці дерева, запитала в дикого голуба: - Скажи мені, скільки важить одна сніжинка? - Майже нічого, - відповів він їй. - Тоді я хочу розповісти тобі дуже цікаву історію, - вела далі синичка. - Одного разу я сиділа на ялиновій гілці, й почався снігопад. Це ще не була завірюха, й легкі сніжинки спокійно лягали на дерева. Оскільки в мене не було інших занять, то я розпочала рахувати сніжинки, що опускалися на мою гілку. І ось впало 3.751.952 сніжинки. Коли ж легенько і тихенько впала 3.751.953-тя сніжинка, таке собі майже нічого, як ти з цього приводу висловився, – гілка зламалася… Після цього синичка злетіла, залишивши голуба у глибокій задумі. Скільки важать наші слова? Часом ті слова, які «не важать» нічого, наші вчинки, які ми робимо, непомітні для нас самих, лягають великою образою й болем на інших. І під таким тягарем може зламатися кожна людина. Насправді слова, з якими ми звертаємося...Вид розробки: Метафори0
Тематика: Розв'язання проблем і конфліктів, Повага до всіх, Самовиховання, Емпатія, надання допомогиМедиация конфликта
Данное видео можно использовать для демонстрации посредничества (медиации) конфликта. Фрагмент из сериала "Посредник Кейт" (Fairly Legal).Вид розробки: Відеоматеріали0
Тематика: Розв'язання проблем і конфліктів, Спілкування, Розв'язання конфліктівЯк реагувати на образи зі сторони оточуючих. Хороший урок від мудреця
Ця чудова повчальна історія навчить вас і вашу дитину, як правильно реагувати і що робити у відповідь на образи і злість від оточуючих. Один дуже старий мудрець навчав групу учнів і наставляв на шлях істинний. Він навчав їх мудрості і бойовому мистецтву. Якось раз жорстокий і невихований воїн прийшов на заняття до мудреця. Він ніколи не стримувався і часто ображав оточуючих його людей. Він дуже любив провокувати людей на сварки і бійки. Цього разу він вчинив, як звичайно. Спочатку викрикнув кілька образливих фраз в адресу вчителя. І застиг в очікуванні відповідної репліки. Але мудрець просто продовжив свій урок, не звернувши жодної уваги на ці фрази. Ще раз кинув слова образи воїн. Але вчитель був незворушний і нічого не відповів, продовживши свою лекцію. Це повторювалося ще пару разів. Боєць розлютився і вийшов із залу. Після того, як він зник з виду, учні, які весь цей час з цікавістю спостерігали за подіями, запитали: – Учителю, чому ви не викликали його на бій? Як ви...
0Правила похвали та критики для батьків (інфографіка у 2 ч.)
Чи звертали ви коли-небудь увагу на вашу реакцію на похвалу? Як правило, при найменшій похвалі ми проявляємо чудеса скромності, починаємо самі себе критикувати, заперечувати власні заслуги, а головне - намагаємося стати ще краще. А якщо нас критикувати? Починаємо захищатися, виправдовуватися, але ніяк не намагаємося виправитися. З дітьми все відбувається майже так само, але не завжди. Іноді ми хвалимо дитину, а він у відповідь різко відповідає або вимагає ще більших похвал. Проблема в тому, що хвалити потрібно правильно, причому нижчевикладені принципи спілкування працюють з дітьми будь-якого віку, так як більше відносяться до категорії взаємин батьків і дітей, а не просто психологічних принципів похвали або критики людей.
0Попередження насильства в школі (буклет, серія коміксів)
Буклет для дітей шкільного віку, у якому описані види насильства серед однолітків (зокрема, булінг) та можливості для його попередження. Виданий Жіночим консорціумом України.Вид розробки: Публікації0
Тематика: Емпатія, надання допомоги, Протидія насиллю, Розв'язання проблем і конфліктівФрагмент мультфільму "Клад кота Леопольда"
"Ребята, давайте жить дружно..."Вид розробки: Відеоматеріали0
Тематика: Розбудова команди, Самовиховання, Розв'язання проблем і конфліктів7 грубых ошибок родителей во время ссор с детьми
Не забывайте золотое правило: “Прежде, чем сказать это ребенку, скажи это себе”. Ошибка №1. Говорить о личности, а не о поступке. “Что за ужасный ребенок!”, “Так поступают плохие мальчики” или прямое “Ты плохой мальчик. Мне такой не нужен”. Это вроде уже всем понятно, но почему-то все еще повсеместно используется. Не забывайте об этом! Ошибка №2. Сворачивать свою вину на ребенка. Например, догадывались, что ребенок, который сейчас бегает-играет, может задеть чашку на краю стола и все равно не убрали. Кто виноват, что чашку разбили и за что отругали ребенка? Или разрешили ребенку погладить уличную собачку, а она укусила. И вот мама ругает ребенка – ты что, не знаешь, что собака может укусить? Примеры утрированные, но думаю, каждый вспомнит такую ситуацию, когда ругать надо себя, а мы ругаем ребенка. Ошибка №3. Использовать свои “взрослые” преимущества. Например, забирают игрушку и кладут высоко на шкаф,...
0Барбоскины. Миротворец
Малыш уже достаточно взрослый для самостоятельных игр и занятий, но насладиться чтением увлекательной книги с яркими картинками ему мешает шум, который подняли старшие сестры. Причиной очередной ссоры стали две шапочки, а Лиза с Розой никак не решат, кому достанется головной убор с желтым бубоном, а кому с зеленым. Спор заканчивается обоюдным бойкотом, что не нравится Малышу. Младший брат принимает решение помирить Розу и Лизу, поэтому каждой из них он приносит в комнату пирожное и чай, якобы от имени другой. Но Лиза умудряется сесть на сладость и испачкать одежду, а Роза случайно опрокидывает чашку на телефон. Конфликт переходит на новый уровень — и тут уже не обойтись без глобального вмешательства, что Малыш видел в книжке. Он открывает кран в ванной, чтобы поток объединил сестренок. Но действие приносит обратный эффект — и теперь девочки обвиняют друг друга в невнимательности к Малышу, хотя за минуту до этого благополучно помирились и были готовы носить шапочки по...
0Круг или квадрат?
иногда нужно попробовать взглянуть на проблему со стороны другого человека.
1ДОВІРА У ВІДНОСИНАХ З ДИТИНОЮ
Всі батьки так чи інакше знають, що робити, коли в дитини проблеми в школі. Якщо не знають,- є статті, різні джерела, можна дізнатися. Але печаль в тому, що про якісь серйозні речі, які в школі стануться з нашими дітьми,- ми можемо так ніколи і не взнати. В мого сина в класі є 16 хлопчиків. З середини вересня, як вже потім виявилося, з 9-ма хлопчиками систематично ставалася одна і та сама історія. Діти ходили в туалет, на уроці в тому числі, а в туалеті часто їх чекали старшокласники. Вони закривали малих, виключали світло, страшили, насміхалися і давали підзатильники. З середини вересня. І тільки один хлопчик зміг сказати про це своїй мамі. В середині грудня. ..як важливо знати, що тобі не обов'язково залишатися зі своєю бідою наодинці. Що ти можеш прийти додому. І там знайдеш свій захист. Але в багатьох дітей нема впевненості, що вдома буде підтримка. Є страх зустріти розчарування, критику, засудження. Зустріти такі знайомі щоденні повчання і...
0