Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Вчимося жити разом
"Я дізнався, що моя дитина стала об'єктом знущань в школі. Що мені робити?"
Хоча діти-жертви рідко звертаються по допомогу до батьків, вона їм вкрай необхідна. Підтримка батьків є дуже важливою в такий кризовий для дитини період. Дізнайтесь які перші кроки потрібно зробити, аби Ваша дитина успішно подолала ту ситуацію, що склалась та почувала себе в безпеці. Хваліть і заохочуйте дитину. Допоможіть їй пишатися своїми досягненнями і відмінностями. Впевнені в собі діти рідше стають мішенню булерів. Шукайте та розвивайте таланти і позитивні якості у вашій дитині. Це може допомогти їй самоствердитися. Якщо Ви помічаєте, що поведінка вашої дитини може бути причиною булінгу, допоможіть їй змінити її, не звинувачуючи дитину. Розвивайте соціальні навички своєї дитини. Підтримуйте контакт зі школою вашої дитини. Повідомляйте в деталях фахівцім школи про всі випадки булінгу, та приймайте участь в розробці плану дій школи стосовно випадку. Заохочуйте дитину до фізичної активності та занять спортом, оскільки фізичні вправи сприяють кращій фізичній...
0Три сита
Один человек спросил у Сократа: — Знаешь, что мне сказал о тебе твой друг? — Подожди, — остановил его Сократ, — просей сначала то, что собираешься сказать, через три сита. — Три сита? — Прежде чем что-нибудь говорить, нужно это трижды просеять. Сначала через сито правды. Ты уверен, что это правда? — Нет, я просто слышал это. — Значит, ты не знаешь, это правда или нет. Тогда просеем через второе сито — сито доброты. Ты хочешь сказать о моем друге что-то хорошее? — Нет, напротив. — Значит, — продолжал Сократ, — ты собираешься сказать о нем что-то плохое, но даже не уверен в том, что это правда. Попробуем третье сито — сито пользы. Так ли уж необходимо мне услышать то, что ты хочешь рассказать? — Нет, в этом нет необходимости. — Итак, — заключил Сократ, — в том, что ты хочешь сказать, нет ни правды, ни доброты, ни пользы. Зачем тогда говорить?
0Гра в питання
Гра розвиває творче мислення та стимулює мисленнєвий процес. Також дає можливість учням порухатися.Вид розробки: Руханки, Запитання і відповіді, Знайомство0
Тематика: Спілкування, Повага до всіх, Повага до себе, Розбудова командиНайбільш розповсюджені міфи щодо булінгу серед дітей
На жаль, велика частка дорослих - батьків та педагогів, не вважають проблему насильницької поведінки серед дітей серйозно. Дорослі звикли сприймати штовхання, задирання, агресивне суперництво серед дітей - як звичне явище та закономірний етап дорослішання. Але це зовсі не так. Дізнайтесь про міфи пов'язані з ситуацією жорстокості серед дітей в школі. Говоріть та слухайте Вашу дитину щодня! Запитуйте як пройшов день у школі: що було на уроці, перерві, по дорозі до та зі школи. Питайте про однолітків. Проводьте більше часу в школі Вашої дитини! Долучайтесь до батьківських ініціатив, шкільних свят, екскурсій, акцій та шкільних ярмарків з метою контролю та моніторингу атмосфери в школі, поведінки дітей. Будьте гарним прикладом! Кожного разу, коли Ви агресивно спілкуєтесь з будь-ким - Ваша дитина вчиться, що булінг є нормальним ставленням. Будьте впевненими, чи правильно розуміє Ваша дитина, що таке булінг! Чітко поясніть дитині що це за поведінка, що...
0Перемішані слова
Вправа полягає у складанні слів з літер. Дане завдання активізує розумову діяльність учнів.Вид розробки: Запитання і відповіді, Само- і взаємонавчання0
Тематика: Спілкування, Критичне і творче мислення, Розбудова командиПо три в ряд
Вправа на кмітливість та уважність, а також на встановлення позитивної атмосфери в групі.Вид розробки: Руханки, Робота в групах, Знайомство1
Тематика: Розбудова команди, Повага до всіх, Критичне і творче мислення, СпілкуванняТіло - частина графіті
Вправа розвиває креативне мислення учнів, сприяє зближенню групи та дає змогу дітям зайнятися творчістю.Вид розробки: Руханки, Робота в групах0
Тематика: Розбудова команди, Критичне і творче мислення, СпілкуванняАсоціації
Вправа розвиває креативне мислення, не вимагає особливої підготовки і зусиль з боку учнів.
0Спільне речення
Вправа активізує розумові здібності учнів, розвиває увагу та креативінсть.
0Хлоп, клац, точка
Вправа розвиває увагу та пам'ять учнів, допомагає встановити дружню атмосферу в колективі.
0