Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Недостатня рухова активність
Воротар
У цій простій грі, що прийшла до нас з Афганістану, діти навчаються зупиняти ногами предмет, що рухається. Вони повинні стежити очима за мішечком з квасолею та координувати рухи ніг і очей.
0Велике і маленьке
Діти отримують новий тактильний досвід виконуючи завдання ніжками і ручками, навчаються координувати рухи рук і ніг і розвивати своє відчуття простору! Гра діє заспокійливо і розслабляє.
0Колиска
Це хороший груповий ритуал, який дає дітям можливість проявити ніжність і турботу. Крім того, діти вчаться співпрацювати один з одним.
0Вправа «Машини»
В ході цієї гри у дітей вивільняється багато енергії і вони з радістю об'єднуються у великі групи.
0Бідолаха повітряна кулька
Для старших дітей це хороша можливість вивільнити агресію у грі. Пропонуйте цю гру, лише коли ви впевнені, що діти в групі в стані слідувати вашим інструкціям.
0Близнюки
Ця гра дає можливість проявити і перевірити себе дітям. Діти ліплять скульптуру з моделі, вони самі вирішують, які рухи будуть здійснювати руками, але повинні робити це м'яко і дбайливо. При цьому вони представляють тривимірні образи.
0Балансування з губками
Це гарна спокійна гра, в якій молодші діти навчаються утримувати прості предмети, усвідомлювати різні боки свого тіла та вдосконалюють тактильну взаємодію. Рухи під музику розвивають в дітях бажання самовираження і чутливість.
0Кораблик в небезпеці
Це жвава гра-пошук, в якій діти навчаються зіставляти тактильну і акустичну інформацію. Крім того, діти можуть розвивати свою готовність допомогти і здатність до співпраці.
0Два скульптора
Ця гра дає дітям можливість оцінити важливість співпраці і довіри в маленькій команді.
0Телефон-факс
У цій грі діти можуть спробувати спілкуватися невербально, роблячи це обережно і м'яко.
0