Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Профілактика соціально небезпечних захворювань
ДОВІРА У ВІДНОСИНАХ З ДИТИНОЮ
Всі батьки так чи інакше знають, що робити, коли в дитини проблеми в школі. Якщо не знають,- є статті, різні джерела, можна дізнатися. Але печаль в тому, що про якісь серйозні речі, які в школі стануться з нашими дітьми,- ми можемо так ніколи і не взнати. В мого сина в класі є 16 хлопчиків. З середини вересня, як вже потім виявилося, з 9-ма хлопчиками систематично ставалася одна і та сама історія. Діти ходили в туалет, на уроці в тому числі, а в туалеті часто їх чекали старшокласники. Вони закривали малих, виключали світло, страшили, насміхалися і давали підзатильники. З середини вересня. І тільки один хлопчик зміг сказати про це своїй мамі. В середині грудня. ..як важливо знати, що тобі не обов'язково залишатися зі своєю бідою наодинці. Що ти можеш прийти додому. І там знайдеш свій захист. Але в багатьох дітей нема впевненості, що вдома буде підтримка. Є страх зустріти розчарування, критику, засудження. Зустріти такі знайомі щоденні повчання і...
0Відео "Камінь, ножиці, папір"
Рекламний анімаційний відеоролик, у якому зображено взаємодопомогу ножиць, каміння та паперу, хоча за правилами одноіменної гри вони є заклятими ворогами.Вид розробки: Відеоматеріали1
Тематика: Емпатія, надання допомоги, Розв'язання конфліктів, Протидія насиллюДетский буллинг. Как сказать нет?
Анимационный ролик, где на примерах из жизни мультперсонажей, ситуации буллинга рассматриваются с точек зрения обидчика, жертвы и свидетеля.
0Способы остановить буллинг
Поради, які допоможуть зупинити булінг.
0Якщо бачити передусім Людину…
Часом ми забуваємо, що за інвалідністю стоїть, перш за все, Людина зі своїми талантами, мріями і здібностями. Якщо ми навчимося бачити Людину, а не її інвалідність, всі отримають рівні шанси на здійснення своїх мрій.Вид розробки: Відеоматеріали0
Тематика: Управління стресом, Емпатія, надання допомоги, Стигма і дискримінаціяИногда слово может убить мечту...
Социальный ролик о важности уважения к точке зрения ребенка, профилактике насилия в семье.
0Попередження насильства в школі (буклет, серія коміксів)
Буклет для дітей шкільного віку, у якому описані види насильства серед однолітків (зокрема, булінг) та можливості для його попередження. Виданий Жіночим консорціумом України.Вид розробки: Публікації0
Тематика: Емпатія, надання допомоги, Протидія насиллю, Розв'язання проблем і конфліктівГлобальне опитування про булінг (знущання у школах)
Буллінг — це явище, коли діти у школі постійно і цілеспрямовано знущаються з інших дітей, сміються над ними, цькують та ображають. Дані з опитувань U-Report у різних країнах увійшли у глобальний звіт про буллінг для Генеральної асамблеї ООН.Вид розробки: Публікації, Інформаційні повідомлення0
Тематика: Розв'язання проблем і конфліктів, Протидія насиллюБуклет для найближчого оточення людей, які хворіють на туберкульоз
Інформаційний буклет для родичів та інших близьких осіб, хворих на туберкульоз, а також для широких верств населення. Містить основну інформацію про шляхи передачі захворювання, правила профілактики для контактних осіб, поради з психологічної підтримки та догляду за хворим на туберкульоз тощо.
0Діти бачать! // Children see!
30-секундний соціальний відеоролик створено з метою профілактики ризикованих форм поведінки та негативних явищ серед молоді, зокрема таких як вживання наркотиків та алкоголю, насильства в сім'ї, дитячої безпритульності тощо, шляхом висвітлення проблем у сім'ї та надання альтернативних та успішних способів їх вирішення. Цільовою аудиторією відео є сім'ї із дітьми та підлітками. Створено у результаті співпраці Державної служби України з контролю за наркотиками (ДСКН України) та МБФ «СНІД Фонд Схід-Захід» (AFEW-Україна) за підтримки Групи Помпіду Ради Європи та Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ).
0