Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Профілактика соціально небезпечних захворювань
Як ВІЛ руйнує імунітет людини
Цікавий анімаційний фільм про те, як ВІЛ руйнує імунітет. Надіслано з Южноукраїнської ЗОШ І – ІІІ ступенів № 3.
1ВИЧ-инфекция: история борьбы за право на жизнь
В этом ролике очень интересно показана история борьбы с эпидемией ВИЧ/СПИДа.
1Ролик по толерантности к ВИЧ+ людям
Социальный видеоролик по толерантности к ВИЧ-позитивным людям. Украинская версия. Видеоролик создан Фондом Елены Франчук "АНТИСПИД" (Украина).
0Булінг, мобінг - наукові терміни, якими називають знущання, травлю. Метафора, яку використала вчителька, просто блискуча! Її діти отримали ефективне щеплення від агресії до однолітків.
Одна учительница решила поделиться своим опытом донесения до учеников, почему травля - это плохо. "Однажды перед началом занятий я зашла в магазин и купила 2 яблока. Они были практически одинаковые: тот же цвет, приблизительно равный размер... В самом начале классного часа я спросила у детей: «Чем отличаются эти яблоки?» Они промолчали, потому что действительно особой разницы между плодами не было. Тогда я взяла одно из яблок и, обращаясь к нему, сказала: «Ты мне не нравишься! Ты противное яблоко!» После этого я бросила фрукт оземь. Ученики смотрели на меня, как на сумасшедшую. Потом я протянула яблоко одному из них и сказала: «Найди в нём что-то, что тебе не нравится и тоже брось на землю». Ученик послушно выполнил просьбу. После этого я попросила передать яблоко дальше. Надо сказать, что дети легко находили в яблоке какие-то недостатки: «Мне не нравится твой хвостик! У тебя противная кожица! Да в тебе одни черви!»...
0Відео "Камінь, ножиці, папір"
Рекламний анімаційний відеоролик, у якому зображено взаємодопомогу ножиць, каміння та паперу, хоча за правилами одноіменної гри вони є заклятими ворогами.Вид розробки: Відеоматеріали1
Тематика: Емпатія, надання допомоги, Розв'язання конфліктів, Протидія насиллюДетский буллинг. Как сказать нет?
Анимационный ролик, где на примерах из жизни мультперсонажей, ситуации буллинга рассматриваются с точек зрения обидчика, жертвы и свидетеля.
0Наша увага - це найкраща профілактика! (6 хв.)
6-хвилинний соціальний відеоролик створено з метою профілактики ризикованих форм поведінки та негативних явищ серед молоді, зокрема таких як вживання наркотиків та алкоголю, насильства в сім'ї, дитячої безпритульності тощо, шляхом висвітлення проблем у сім'ї та надання альтернативних та успішних способів їх вирішення. Цільовою аудиторією відео є сім'ї із дітьми та підлітками. Створено у результаті співпраці Державної служби України з контролю за наркотиками (ДСКН України) та МБФ «СНІД Фонд Схід-Захід» (AFEW) за підтримки Групи Помпіду Ради Європи та Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ).Вид розробки: Превентивна освіта, Відеоматеріали0
Тематика: Стосунки, Протидія насиллю, Наркотики, АлкогольКурс "Захисти себе від ВІЛ" включено у авторитетне видання ВООЗ і Німецького Федерального центру Health Education
Курс "Захисти себе від ВІЛ" включено у авторитетне видання ВООЗ і Німецького Федерального центру Health Education www.bzga-whocc.de/en/publications/. Цей курс розроблений для викладання за програмою тренінгового курсу «Формування здорового способу життя та профілактика ВІЛ/СНІДу». Цільова аудиторія цього курсу — учнівська та студентська молодь старшого підліткового та юнацького віку. Тренінговий курс реалізує сучасну педагогічну методику розвитку життєвих навичок, яка базується на гуманістичних ідеалах, повазі до прав людини, делікатному ставленні до гендерних проблем. Навчальний та методичний посібники доступні на нашому Порталі http://autta.org.ua/ua/resources/PTNZ/.Вид розробки: Публікації0
Тематика: Туберкульоз, Стигма і дискримінація, Протидія насиллю, Наркотики, ВІЛ/СНІДЛюдмила Петрановская: Как можно и как нельзя противостоять школьной травле
Почему возникает травля Такова потребность возраста. Детям надо быть в стае, надо осознавать себя через противопоставление другим, надо полностью ощущать принадлежность. Это возраст предподростковый, но сейчас все сдвигается в 8-9 годам. Всем, кроме ярких индивидуалистов, жизненно нужно чувство групповой сплоченности. Если есть какие-то позитивные основания, чтобы эту сплоченность чувствовать, все хорошо, травля не нужна. Если дети чем-то заняты, у них общая цель, общие интересы. В современной школе этого нет совсем. Все атомизировано: пришли — отучились — разошлись. А оно надо. И рано или поздно случается открытие: можно сплотиться против кого-то. Тогда наступает вожделенное. Многие в комментах отмечали особое упоение, удаль, веселье, эйфорию, которые охватывают участников травли, потому что они — вместе. И они — хорошие. Не так важно, что в это вкладывается, высокие или красивые, или умные, или...
0Кібербулінг
Автор: Провозюк Руслана Петрівна Навчальний заклад: Червоноградський професійний гірничо-будівельний ліцей Година спілкування на тему: «Кібербулінг» Завдання заходу: – привернути увагу підлітків до питання насилля засобами Інтернет, до пошуку виходу із небезпечних ситуацій. – викликати в учнів емоцій до висвітлювальної проблеми , а також для ознайомлення з різними типами кібербулінгу за допомогою презентації та відеоролика. – дати фахову оцінку висвітлюваному питанню – розвинути повагу один до одного. Цілі: узагальнити знання учнів про сервіси Інтернет; повторити правила етикету під час спілкування у соціальних мережах; дати дітям уявлення про «кібербулінг»; сприяти розвитку відповідальності за свої вчинки; формувати толерантне ставлення до нестандартних ситуацій; спонукати підлітків до самопізнання, саморозвитку, і доброзичливого ставлення до людей; прищепити любов до...
2