Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Профілактика соціально небезпечних захворювань
ПРАВДА ПРО АЛКОГОЛЬ І НАРКОТИКИ
Надати учням достовірну інформацію про алкоголь і наркотики, розвінчати поширені міфи про них.
0Правда о ВИЧ со слов самого вируса
Узнайте всю правду о ВИЧ со слов самого вируса.
0Попередження насильства в школі (буклет, серія коміксів)
Буклет для дітей шкільного віку, у якому описані види насильства серед однолітків (зокрема, булінг) та можливості для його попередження. Виданий Жіночим консорціумом України.Вид розробки: Публікації0
Тематика: Емпатія, надання допомоги, Протидія насиллю, Розв'язання проблем і конфліктівПопередження булінгу серед дітей на основі соціально-емоційного навчання: досвід США
Емоційно безпечне навчальне середовище може бути досягнуте шляхом соціального та емоційного навчання (SEL) як істотною частиною освітнього процесу. Соціально-емоційне навчання є процесом, завдяки якому діти і дорослі набувають знання, відносини і навички, необхідні для розпізнавання і контролю власних емоцій, розвитку емпатії, налагодження відносин, і прийняття відповідальних рішень. Компетентність у використанні соціально-емоційних навичок розвивається в контексті безпечного і сприятливого середовища школи, сім'ї та спільноти, в якій діти відчувають свою цінність, повагу до себе, причетність та взаємозв’язок зі школою, і замученість у процес навчання. Емоції як такі відіграють важливу роль в навчальному середовищі. По-перше, емоції впливають на процес навчання – на нашу здатність обробляти інформацію і чітко розуміти, з чим ми стикаємося. Тому, для педагогів важливим є створення позитивного, емоційно безпечного середовища класної кімнати, з метою забезпечення...Вид розробки: ООЖН, Превентивна освіта0
Тематика: Протидія насиллю, Повага до всіх, Розв'язання проблем і конфліктівПопередження асоціальної поведінки серед шкільної молоді
8-ми годинний тренінг для старшокласників.
2Подростки: риски для здоровья и их пути решения
Основные факты Согласно расчетам, в 2012 г. 1,3 миллиона подростков скончались главным образом по причинам, которые можно предотвратить или от заболеваний, которые можно вылечить. В 2012 г. травмы, связанные с дорожно-транспортными происшествиями, явились главной причиной смертности, ежедневно унося жизни около 330 подростков. К прочим основным причинам смертных случаев среди подростков относятся ВИЧ, суицид, инфекции нижних дыхательных путей и межличностное насилие. В глобальных масштабах, согласно данным за 2010 г., на 1000 девушек в возрасте от 15 до 19 лет приходится 49 рождений. Половина всех расстройств психического здоровья во взрослом периоде начинает проявляться к 14 годам, однако в большинстве случаев они проходят незаметно и не вылечиваются. Каждый шестой человек в мире относится к подростковой категории: это составляет 1,2 миллиарда человек в возрасте от 10 до 19 лет. Большая часть из них обладает хорошим здоровьем, но, тем не...Вид розробки: Публікації0
Тематика: Здоров'я, Алкоголь, Надлишкова вага , Недостатня рухова активність, Нездорова дієта, Тютюн, ВІЛ/СНІД, Наркотики, Соціальна безпека, СпілкуванняПоведінка та ризики
Ознайомлення учасників з поняттям та видами ризику. Тренінг навичок оцінювання ризиків й адвокації профілактичних заходів.
1Підтримка людей, які живуть з ВІЛ
Тренінг навичок емпатії і надання допомоги.
0ПІДЛІТКОВІ КОМПАНІЇ
Ознайомити учнів із ознаками дружніх, недружніх і небезпечних компаній, відпрацювати навички протидії агресії та насиллю.
0Особливості дії тютюнового диму, алкоголю і наркотиків на статеве дозрівання підлітків
розвивати в учнів поняття про особливості дії тютюнового диму, алкоголю і наркотиків на статеве дозрівання підлітків; формувати в школярів соціальну компетенцію; навчити їх аналізувати шкідливість вживання тютюну, алкоголю та наркотиків; навчити навичкам, які б убезпечували підлітків від набуття особливо шкідливих звичок; виховувати почуття відповідальності за своє життя і здоров’я та здоров’я майбутніх дітей.Вид розробки: Плани уроків0
Тематика: Тютюн, Серцево-судинні захворювання, Алкоголь, Хронічні обструктивні захворювання легень, Наркотики