Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Протидія насиллю
Чи зазнає Ваша дитина булінгу в школі?
Дослідження проведене в Слов'янській гімназії м. Києва виявило, що 87% батьків упевнені, що їхні діти не зазнавали ніяких проявів насильства, в той час як 42% учнів, вважають себе постраждалими від насильства в школі. На жаль, більшість дітей-жертв булінгу не розповідають про це дорослим через такі причини: їм соромно бути жертвою, вони бояться помсти від кривдника; вони не вірять, що їм хтось зможе і буде допомагати; вони погоджуються з тим, що булінг – частина процесу дорослішання; вважають поганим «доносити» на своїх однолітків. Тривалий стан тривоги в якому перебувають діти, які зазнають булінгу в школі може призвести до різних психічних розладів: депресії, неврозів та фобій. Тому вкрай важливим є навчитись розпізнавати ознаки того, що Ваша дитина може бути об'єктом булінгу з боку своїх однолітків. Ваша дитина може зазнавати булінгу, якщо Ви часто помічаєте такі ознаки: Дитина повертається зі школи з пошкодженими, порваними, втраченими...
0Червона шапочка та піонер Пєтя
Мультфільм, який ілюструє віктимну поведінку.
0ХВОРОБИ ЦИВІЛІЗАЦІЇ ТА РЕКЛАМИ
Мета - формування загальної культури споживання, тренінг навичок критичного мислення і протидії рекламі тютюну та алкоголю.Вид розробки: Тренінги, Плани уроків0
Тематика: Онкологічні захворювання, Надлишкова вага , Алкоголь, Серцево-судинні захворювання, Тютюн, Хронічні обструктивні захворювання легень, Протидія насиллюУчитель может все изменить
Минские студенты сняли трогательный ролик о школьнике, над которым издеваются одноклассники.
0Технології роботи з учнями-жертвами та учнями-агресорами в США - успішні приклади
Аналіз наукових джерел засвідчив, що профілактичні заходи щодо попередження булінгу в школах США здійснюється за такими напрямами: робота в громаді; спеціальна підготовка фахівців, які працюють з дітьми; просвітницька робота з батьками; профілактична робота з учнями. Щодо роботи з учнями-агресорами, або «булерами», то в школах США значного поширення набули «Цільові програми втручання щодо булінгу» (The Target Bullying Intervention Program – T-BIP), спрямовані на вирішення когнітивних і поведінкових проблем учнів, які принижують та знущаються над іншими. Програма втручання забезпечує інструкціями та рекомендаціями для соціальних педагогів і психологів школи щодо роботи безпосередньо з учнями-агресорами, з метою надання їм кваліфікованої допомоги у подоланні насильницької та агресивної поведінки та прийняття ними більш про соціальних моделей поведінки. Програма передбачає трьох-годинну, індивідуальну зустріч з шкільним психологом або...Вид розробки: Превентивна освіта, Публікації0
Тематика: Розв'язання проблем і конфліктів, Повага до всіх, Протидія насиллюТакая роль в классе — мальчик для битья
Старшеклассники рассказывают о травле в школе, а психологи дают советы учителям и родителям, как поступать в подобных случаях Маша, 17 лет: Первый раз меня травили в классе третьем, наверное. Меня попросили спеть на одном из школьных концертов, я согласилась, всем понравилось, и я стала постоянно выступать. Но были у меня одноклассницы, которые не очень-то радовались, что я на сцене, видите ли, пою, а они не поют. Одна девочка собрала других, и они стали писать про меня пошлые стишки с упоминанием каких-то знакомых мальчиков. Я тогда еще особо не понимала смысл этих стишков, только понимала, что гадость какая-то, но они мне сказали, что если я покажу родителям, то у меня будут проблемы. Поэтому дома я их спрятала. Мама нашла, пошла разбираться с завучами. Что сделали завучи? «Мирись, мирись, мирись и больше не дерись,...
0Способы остановить буллинг
Поради, які допоможуть зупинити булінг.
0Соціально-психологічний портрет дитини-агресора
К. Босворт та його колеги пропонують виділяти три типи булерів: агресивні, тривожні та пасивні. Агресивні булі – дуже жорстокі, зі зниженим самоконтролем і високим рівнем самоповаги. Це найчисленніша категорія булі. Поведінка тривожних булі є компенсаторною та провокативною. Вони багато в чому подібні за характеристиками на своїх жертв. Саме небажання стати жертвою і спонукають їх жити в атмосфері насильницьких контратак і робить їх булерами. Пасивний тип булерів, що на думку І. Бєрдишева є варіантом тривожних, які безпосередньо використовують насильство для самозахисту і підйому свого престижу в класі. Вони лише зовні сприймаються своїми жертвами як сильні і могутні. Насправді, за результатами дослідження, від 30% до 40% цих дітей страждають від депресії. Їх поведінка – швидше крик про допомогу або SOS-поведінка в термінології російського підліткового психіатра Ю. Скроцького. Д. Ольвеус визначає такі типові риси учнів, схильних ставати агресорами: вони відчувають...
0Смілива дівчинка
Діти відчайдушно борються з домашнім насильством у своїх фантазіях, але часто безсилі у реальному житті..
0Рухлива гра"Злюка"
Гра розвиває витримку, є наочним прикладом виходу з агресіїВид розробки: Рольові ігри5
Тематика: Управління стресом, Розв'язання конфліктів, Стигма і дискримінація, Протидія насиллю