Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Протидія насиллю
Діти бачать! // Children see!
30-секундний соціальний відеоролик створено з метою профілактики ризикованих форм поведінки та негативних явищ серед молоді, зокрема таких як вживання наркотиків та алкоголю, насильства в сім'ї, дитячої безпритульності тощо, шляхом висвітлення проблем у сім'ї та надання альтернативних та успішних способів їх вирішення. Цільовою аудиторією відео є сім'ї із дітьми та підлітками. Створено у результаті співпраці Державної служби України з контролю за наркотиками (ДСКН України) та МБФ «СНІД Фонд Схід-Захід» (AFEW-Україна) за підтримки Групи Помпіду Ради Європи та Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ).
0Глобальне опитування про булінг (знущання у школах)
Буллінг — це явище, коли діти у школі постійно і цілеспрямовано знущаються з інших дітей, сміються над ними, цькують та ображають. Дані з опитувань U-Report у різних країнах увійшли у глобальний звіт про буллінг для Генеральної асамблеї ООН.Вид розробки: Публікації, Інформаційні повідомлення0
Тематика: Розв'язання проблем і конфліктів, Протидія насиллюПопередження насильства в школі (буклет, серія коміксів)
Буклет для дітей шкільного віку, у якому описані види насильства серед однолітків (зокрема, булінг) та можливості для його попередження. Виданий Жіночим консорціумом України.Вид розробки: Публікації0
Тематика: Емпатія, надання допомоги, Протидія насиллю, Розв'язання проблем і конфліктівИногда слово может убить мечту...
Социальный ролик о важности уважения к точке зрения ребенка, профилактике насилия в семье.
0Способы остановить буллинг
Поради, які допоможуть зупинити булінг.
0Детский буллинг. Как сказать нет?
Анимационный ролик, где на примерах из жизни мультперсонажей, ситуации буллинга рассматриваются с точек зрения обидчика, жертвы и свидетеля.
0Відео "Камінь, ножиці, папір"
Рекламний анімаційний відеоролик, у якому зображено взаємодопомогу ножиць, каміння та паперу, хоча за правилами одноіменної гри вони є заклятими ворогами.Вид розробки: Відеоматеріали1
Тематика: Емпатія, надання допомоги, Розв'язання конфліктів, Протидія насиллюДОВІРА У ВІДНОСИНАХ З ДИТИНОЮ
Всі батьки так чи інакше знають, що робити, коли в дитини проблеми в школі. Якщо не знають,- є статті, різні джерела, можна дізнатися. Але печаль в тому, що про якісь серйозні речі, які в школі стануться з нашими дітьми,- ми можемо так ніколи і не взнати. В мого сина в класі є 16 хлопчиків. З середини вересня, як вже потім виявилося, з 9-ма хлопчиками систематично ставалася одна і та сама історія. Діти ходили в туалет, на уроці в тому числі, а в туалеті часто їх чекали старшокласники. Вони закривали малих, виключали світло, страшили, насміхалися і давали підзатильники. З середини вересня. І тільки один хлопчик зміг сказати про це своїй мамі. В середині грудня. ..як важливо знати, що тобі не обов'язково залишатися зі своєю бідою наодинці. Що ти можеш прийти додому. І там знайдеш свій захист. Але в багатьох дітей нема впевненості, що вдома буде підтримка. Є страх зустріти розчарування, критику, засудження. Зустріти такі знайомі щоденні повчання і...
0Булінг, мобінг - наукові терміни, якими називають знущання, травлю. Метафора, яку використала вчителька, просто блискуча! Її діти отримали ефективне щеплення від агресії до однолітків.
Одна учительница решила поделиться своим опытом донесения до учеников, почему травля - это плохо. "Однажды перед началом занятий я зашла в магазин и купила 2 яблока. Они были практически одинаковые: тот же цвет, приблизительно равный размер... В самом начале классного часа я спросила у детей: «Чем отличаются эти яблоки?» Они промолчали, потому что действительно особой разницы между плодами не было. Тогда я взяла одно из яблок и, обращаясь к нему, сказала: «Ты мне не нравишься! Ты противное яблоко!» После этого я бросила фрукт оземь. Ученики смотрели на меня, как на сумасшедшую. Потом я протянула яблоко одному из них и сказала: «Найди в нём что-то, что тебе не нравится и тоже брось на землю». Ученик послушно выполнил просьбу. После этого я попросила передать яблоко дальше. Надо сказать, что дети легко находили в яблоке какие-то недостатки: «Мне не нравится твой хвостик! У тебя противная кожица! Да в тебе одни черви!»...
0Любити не можна бити
урок-переможець Всеукраїнського конкурсу уроків та виховних заходів для учнів 5-11 класів з питань попередження та подолання домашнього насильства щодо дітей та насильства в школах.
0