Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Профілактика соціально небезпечних захворювань
Чи стикалися ви з випадками булінгу у школі?
Київ, 20 липня 2017 р. – 67% дітей в Україні у віці від 11 до 17 років стикалися з проблемою булінгу (цькування) протягом останніх трьох місяців. 24% дітей стали жертвами булінгу, і 48% з них нікому не розповідали про ці випадки. Такими є основні результати дослідження, проведеного ЮНІСЕФ раніше цього року.
1Не смійся з мене
Ти з дитинства пам'ятаєш, коли тобі у слід Слова образливі кричали, бо ти не такий, як всі. І це з роками не минає, не зітреться ніяк, і ніби ти - це я. Я мов малюк сумний, той самий, що останній між усіх, ніби самотня юна мама, услід якій лунає сміх, немов хлопчина в окулярах, чи у брекетах дівча, в усіх прохання у очах: Не смійся з мене, мені болить, Ти уяви собі хоча б на мить, що я - це ти, а ти - це я, і весь наш світ лише одна сім'я. Не смійся з мене... Хтось як безпомічний каліка, якого ти не помічав. Він не просив би зроду-віку, якби усього вдосталь мав. І ми однаково самотні, коли самотньо на душі, тому скажи: Приспів. Товстий! Рудий! А хтось малий. Заїка хтось... А ти який? Приспів.
0НЕБЕЗПЕКА ІНФІКУВАННЯ ВІЛ, ІНФЕКЦІЯМИ, ЩО ПЕРЕДАЮТЬСЯ СТАТЕВИМ ШЛЯХОМ
У презентації подається інформація про ВІЛ-інфекцію та інфекцій, що передаються статевим шляхом (ІПСШ). Завдання пропоную виконувати у групах, наприкінці подані посилання на ігри, розроблені на LearningApps.org Особливу увагу приділяю алгоритму визначення ВІЛ та ІПСШ і закладам, де можна провести аналіз.Вид розробки: Школа, Робота в групах, Інформаційні повідомлення, Мультимедійна презентація0
Тематика: Соціальна безпека, ВІЛ/СНІД, Здоров'яПротидія булінгу у дитячому середовищі
ознайомлення з поняттям булінгу, його видами та проявами, розвиток навичок конструктивного вирішення конфліктних ситуацій, толерантного спілкування, формування негативного ставлення до булінгу (неприпустимість проявів булінгу в дитячому середовищі)
0