Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Психологічне благополуччя
Ігри на розвиток креативності
Підбірка вправ на розвиток креативності.
0Наш планер
Блогери Настя та Іра діляться порадами, як раціонально планувати свій час.
05 підказок для поліпшення критичного мислення
5 підказок для поліпшення критичного мислення.
0Корисні підказки. Учись учитися
Як легко та швидко виконувати домашні завдання.
0Алиса и Чеширский кот
Диалог о цели.
0Як стрес впливає на ваш мозок
Спите́ неспокійно? Почуваєтеся дратівливими чи сумними? Забуваєте дрібниці? Відчуваєте себе пригніченими та ізольованими? Ймовірно, у вас просто стрес. Стрес - це не за́вжди погано. Та коли стрес триває постійно, і саме з цим більшість з нас стикається день у день, він, фактично, починає змінювати наш мозок.
0Як вижити в катастрофі - помилки, які коштуватимуть життя
Щоби вижити в стихійному лихові, головне - це зовсім не геройство, кажуть фахівці. Треба просто уникнути безглуздих помилок, які ми схильні робити перед загрозою смерті. "Ніколи не забуду цей звук. Скрегіт металу, який ламається", - каже Джордж Ларсон, пасажир рейсу 440 Індійських авіаліній, який 1973 року летів із Ченнаї в Нью-Делі. Було десь 22:30, за бортом вирувала гроза, і літак летів низько. Першим об землю вдарився хвіст машини. Ларсона викинуло з крісла. Але літак рухався далі. Фюзеляж почало розривати на дві половини, електричні кабелі іскрилися, пасажири кричали. Коли Ларсон отямився, він побачив, що лежить у купі металевого брухту, і його ноги застрягли. Незабаром під крилами літака почали вибухати баки з пальним. На Ларсона посипалися уламки, і він зрозумів, що йому доведеться рятувати себе самому. "Розжарене повітря обпалювало легені, і дихати було дуже важко", - згадує він. Але на останньому подиху зробив ривок, відкинув уламки,...
2Главная беда современного ребенка - в тщеславных родителях
Психолингвист, нейробиолог, профессор СПБГУ Татьяна Владимировна Черниговская в своей лекции «Как научить мозг учиться» рассказывает о том, почему мальчиков и девочек нужно учить по-разному, и о секретах, которые сделают процесс обучения проще и понятнее. Не начинайте учить ребенка слишком рано Для детей очень важно начать учиться вовремя. Главная беда современного ребенка в тщеславных родителях. Когда мне говорят: «Я своего сына в два года начал учить читать», я отвечаю: «Ну и дурак!» Зачем это нужно? Он в два года еще не может этого делать. Его мозг к этому не готов. Если вы его надрессируете – он, конечно, будет и читать, и, может, даже писать, но у нас с вами другая задача. Вообще, у детей огромный разброс в скорости развития. Есть такой термин – «возраст школьной зрелости». Он определяется так: одному ребенку 7 лет и другому тоже 7 лет, но один идет в школу, потому что его мозг к этому готов, а второму надо еще...
0Як допомогти учням опанувати основу критичного мислення?
Огляд методів та завдань для розвитку критичного мислення в учнів. Ідеї для проведення уроків. Уявіть, що до ваших учнів підходить незнайомець, називає себе поліцейським та пропонує взяти участь у спецоперації. Певні, що хтось зі школярів радісно погодиться, адже ж це так цікаво! Але хтось насторожиться та задасть собі цілком логічне питання: а чому поліція звертається до дітей, та ще й саме до нас? Може, треба розповісти про це комусь з дорослих? Якщо учні розмірковують саме так, то можна сказати, що в них непогано розвинене критичне мислення. А от якщо в них нічого підозри не викликало, то це є проблемою. Ситуацій, коли без навичок критичного мислення ніяк не обійтися, безліч, тому його розвиток став однією з наскрізних компетентностей НУШ. Що таке критичне мислення? Не приймати на віру всю інформацію, що оточує нас, знаходити зерно істини навіть у найскладніших суперечках, вміти задавати питання та шукати докази – все це може людина з розвиненим критичним...
0Тайм-менеджмент для педагогів
Що казати як ви і самі все знаєте – робочий день педагога – це педради, зошити і конспекти, батьківські збори, і це поза, власне, навчальним процесом, а ще потрібно встигнути приділити час кожній дитині. І ось ви знову йдете додому із “домашнім завданням”, готуєтеся весь вечір на завтра, а ваші рідні розуміють, що читання книжки доведеться відкласти і на вечерю буде те, що й учора. Знайома картина? Насправді вихід є. Це тайм-менеджмент! Існують основні правила тайм-менеджменту, які і покликані допомогти навчитись управляти часом. 1. Плануйте робочий час. Вам знову хочеться додати 25-ту годину? Насправді, часу в добі завжди досить, питання в умінні його використовувати. Ви хоче витратити час на одне, а в результаті робите щось абсолютно інше. Встановіть режим роботи і дотримуйтеся його. Ваше тіло і розум самі адаптуються, бо не дарма кажуть «звичка – друга натура». Планувати можна і потрібно все, що ви робите впродовж дня....
0