Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Психологічне благополуччя
Творчі здібності дитини. Розвиток фантазії та уяви.
ознайомлювати учнів із творчими здібностями, які може мати людина, впливом творчості на здоров'я; розвивати фантазію та уяву, уміння створювати казки; виховувати почуття прекрасного.
010 правил А. Эйнштейна
Человек, который никогда не ошибался, никогда не пробовал сделать что-нибудь новое....
0Самооцінка характеру. Практична робота
формувати в учнів уявлення про самооцінку; розвивати вміння реалістично оцінювати риси свого характеру; виховувати почуття власної гідності, неповторності.
3Характер і здоров'я. Практична робота. Визначення позитивних і негативних рис характеру казкових героїв
формувати в учнів уявлення про характер, його становлення, риси характеру та їх особливості; учити дітей виховувати в собі позитивні риси характеру і вміння стримувати негативні; сприяти пізнанню себе, своїх внутрішніх характеристик; виховувати бажання самовдосконалюватись.
0Профілактика емоційного перенапруження
формувати поняття втоми і перевтоми; вчити учнів розрізняти ознаки втоми і перевтоми; запобігати перевтомі; сприяти розвитку наукового світогляду, гігієнічному вихованню; виховувати бережливе ставлення до свого організму; розвивати увагу, пам'ять, мислення, мовлення.
1Способи релаксації. Практична робота. Створення колажу «Що приносить мені радість»
ознайомити учнів із поняттям «релаксація», із вправами для релаксації; вчити створювати колаж на задану тему, творчо мислити, виховувати бережливе ставлення до свого здоров'я.
2ЩО ТАКЕ ТОЛЕРАНТНІСТЬ. ТОЛЕРАНТНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ЛЮДЕЙ, ЯКІ МАЮТЬ ПРОБЛЕМИ ЗІ ЗДОРОВ'ЯМ. (ПРАКТИЧНА РОБОТА.) ОБГОВОРЕННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ ПРО ТОЛЕРАНТНІСТЬ (УРОК 12)
розкривати суть етичних понять: толерантність, нетерпимість, повага; формувати вміння обґрунтовувати важливість шанобливого ставлення до інших як передумову успішного спілкування; створити умови для формування терпимості до відмінностей між людьми (індивідуальних, відмінностей за статтю, віком, соціальним станом, національністю, расою, світоглядом).
1Повага до себе та інших
Вчити учнів бути толерантними; сформувати уявлення про важливість поваги до почуттів інших людей; викликати бажання безкорисливої допомоги людям, які її потребують:старшим, слабким, хворим, немічним, розвивати вміння протидіяти виявам неповаги у середовищі однолітків; виховувати чуйність, милосердя, терпимість, доброзичливість, толерантне ставлення до людей з обмеженими можливостями.
1Будь милосердним
розкрити поняття «милосердя», «співчуття»; наводити приклади милосердя у вчинках; формувати в учнів уявлення про унікальність та особливість кожної людини; формувати власне ставлення до прояву милосердя; виховувати бажання бути милосердною людиною, займатися благодійністю.
1ДУХОВНІ ЦІННОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ
Заняття для розвитку духовності із застосуванням технік арт-терапії.
1