Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Психологічне благополуччя
4 способи, як правильно і швидко прийняти рішення: квадрат Декарта
Прийняти рішення допоможе легка техніка — квадрат Декарта. Це найпростіший спосіб для прийняття рішень. Сенс її в тому, що при розгляді проблемної ситуації необхідно поставити собі 4 питання і проаналізувати відповіді. 1. Що буде, якщо це трапиться?(Що мені від цього буде, які плюси). 2. Що буде, якщо цього не трапиться? (Все буде, як і колись, які плюси від неотримання). 3. Чого не відбудеться, якщо це трапиться? (Негативні сторони від отримання того, що ми хочемо). 4. Чого не відбудеться, якщо цього не трапиться? (Негативні боку він неотримання того, що ми хочемо). Варто на це питання звернути особливу увагу. Коли ви його задаєте, мозок може захотіти проігнорувати його, адже в пропозицію є подвійне заперечення. Ще відповіді можуть бути ідентичні з тими, які ви отримали в першому...
2Підтримка дитини в період адаптації до школи
Як підтримати дитину в період адаптації до школи? Безумовно, найкращим профілактичним засобом збереження психічного здоров’я в період адаптації до школи є добре відношення батьків та дітей, розуміння батьками внутрішнього світу своєї дитини її проблем, переживань, вміння ставити себе на місце дитини. Відомо, що не існує готових рецептів та моделей виховання, які можна просто взяти і без змін “прикласти” до своєї дитини. Але не дивлячись на це можна дати деякі рекомендації по вихованню дітей, ставлення до яких по-своєму – право кожного з батьків. - Повірте в унікальність та неповторність власної дитини, в те що Ваша дитина – єдина у своєму роді, несхожа ні на жодну сусідську дитину і не є точною копією Вас самих. Тому не варто вимагати від дитини реалізації заданої Вами життєвої програми і досягнення поставленої Вами мети. Надайте право їй прожити життя самій. - Дозвольте дитині бути самою собою, з своїми недоліками, слабкостями та достоїнствами....
0ЯК ПОВОДИТИСЬ У СКЛАДНИХ ЖИТТЄВИХ СИТУАЦІЯХ
вчити дітей приймати правильні життєві рішення; розвивати почуття відповідальності за свої вчинки; формувати вміння порівнювати та аналізувати різні життєві ситуації; виховувати рішучість, упевненість, толерантність.
1Гімнастика мозку
щоб творчо осмислити будь-яку проблему потрібні обидві півкулі мозку. За допомогою цих комплексних вправ можна забезпечити ефективну взаємодію півкуль і розвинути їх здібності. Ці вправи можна використовувати на уроках для підвищення працездатності учнів будь-якого віку.
1РОЛЬ КЛАССНОГО РУКОВОДИТЕЛЯ В СТАНОВЛЕНИИ КЛАССНОГО КОЛЛЕКТИВА И ЕГО ВЛИЯНИЕ НА ФОРМИРОВАНИЕ ЛИЧНОСТИ КАЖДОГО УЧЕНИКА
Содержание презентации призвано помочь педагогам в анализе состояния проблемы влияния учителя на личность школьников, а также позволяет определить уровень развития классных коллективов.
0Милосердие
презентация о сочувствии, милосердии.
1Настрій і почуття
Пояснити, як настрій впливає на здоров’я, і навчити учнів покращувати свій настрій.
0Моя родина
Сприяти формуванню в учнів уявлення про сім’ю як про осередок любові, взаємодопомоги та взаємовідповідальності.
1«Стаканчик ценой в миллион»
байка на целеполагание, мотивацию, установки и стереотипы, способность увидеть вещи с другой стороны, разрешение проблемы, креативность.
0«Сюрприз социолога»
байка на целеполагание, мотивацию, коммуникацию, обучение, команднаю работу, понимание различного мировоззрения людей, креативность.
0