Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Психологічне благополуччя
Про почуття і співчуття
урок- тренінг
9ПРО ПОЧУТТЯ ТА СПІВЧУТТЯ!
Мета тренінгу — вчити дітей толерантно (у безоцінній манері) висловлювати свої негативні почуття (невдоволення, образу).
0ПРОБЛЕМНО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ: ЧОМУ ВАЖЛИВО СТАВИТИ ПРАВИЛЬНІ ЗАПИТАННЯ
Працюючи вчителькою четвертих класів у школі із проблемно-орієнтованим навчанням, я зрозуміла, наскільки важливо планувати. Планування – це цінне і корисне вміння. Я планую кожен день і кожен тиждень. Учитель без плану не зможе показати учням їхню мету або навчальні цілі. У особистісно-орієнтованому навчанні різниця між плануванням і гнучкістю дуже велика. Як і будь-який інший вчитель, я планую уроки відповідно до потреб своїх учнів і до того, як я збираюся оцінювати їхні знання та вміння. Різниця полягає у тому, як я пояснюю. Адже вчитель завжди повинен адаптуватися. Чому важливо ставити правильні запитання Можливо, ви скажете: як можна планувати урок, якщо його доводиться постійно перебудовувати на ходу. Я зрозуміла, що, якщо учні заводять урок у інший бік, ніж я планувала, то моє завдання – прокласти їм шлях туди, де наші інтереси збігаються. Якщо їхня цікавість веде їх у зовсім протилежний бік, то я, швидше за все, не перешкоджатиму. Але я також допоможу їм...
0Проект
Якщо ви продовжуєте робити те, що робили завжди, отримаєте те ж, що завжди отримували. Якщо те, що ви робите, не працює, зробіть що-небудь інше!
0Простой принцип 90/10, который влияет на всю нашу жизнь
Лишь малая часть событий нашей жизни зависит от воли случая, в остальном мы сами решаем, как пройдет день. Так говорит американский писатель Стивен Кови, назвав это принципом 90/10. А работу этого принципа он показал при помощи простого примера. Небольшой рассказ о действии правила 10/90 в повседневной жизни. Дело в том, что 10 % событий в нашей жизни мы никак не можем контролировать. Не можем предотвратить поломку прибора, которым пользуемся, повлиять на задержку рейса самолета или регулировать красный свет светофора. Но мы можем контролировать свою реакцию на эти события. Остальные 90 % событий — это результат нашей реакции. Результат того, как мы себя ведем в неконтролируемой и стрессовой ситуации. Вы завтракаете со своей семьей. Ваша дочь нечаянно опрокинула чашку с вашим кофе прямо на вашу...
1Професіонали
Якщо ви не досягли успіху з першого разу, спробуйте знову, знову і знову.
0Профілактика емоційного перенапруження
формувати поняття втоми і перевтоми; вчити учнів розрізняти ознаки втоми і перевтоми; запобігати перевтомі; сприяти розвитку наукового світогляду, гігієнічному вихованню; виховувати бережливе ставлення до свого організму; розвивати увагу, пам'ять, мислення, мовлення.
1Развенчание музы: 5 мифов о творчестве
Сегодня творческие способности становятся редким товаром, на котором можно заработать. Но действительно ли творческая карьера доступна лишь отдельным одарённым людям? Вовсе нет. Многие представления о неуловимой творческой музе ошибочны. В журнале General Music Journal в 1815 году было опубликовано письмо, в котором Моцарт описывает свой творческий процесс как мгновенный: никакой борьбы или творческого кризиса. Просто приходит муза — и все готово! А на самом деле письмо — фальсификация. Так же как и многие другие мифы о творчестве, мистический метод, описанный в письме, лишь подчеркивает ошибочность нашего представления о творчестве, будто это некая магическая способность, доступная одним и недоступная другим людям. Мы создали для себя совершенно неправильный образ творчества. Вот несколько мифов, в которые многие из нас все еще верят: 1. Творческие способности — это то, с чем вы рождаетесь Как часто вы слышали, что творческие способности —...
1Революція в одній голові
Остерігайтеся негативних наслідків "лівопівкульного" мислення.
0Релаксаційні вправи для молодших школярів
Релаксаційні вправи найкраще проводити під спокійну музику. Регулярне виконання цих вправ робить дитину більш спокійною, врівноваженою, а також дозволяє дитині краще зрозуміти свої почуття. В результаті дитина володіє собою, контролює свої деструктивні емоції і дії. Релаксаційні вправи дозволяють дитині опанувати навички саморегуляції та зберегти більш рівний емоційний стан. Вправа «Муха» Мета: зняти напруження з м’язів обличчя. Нехай дитина зручно сяде: руки вільно лежать на колінах, плечі та голова опущені, очі заплющені. Та уявіть собі, що на її обличчя намагається сісти муха. Вона сідає їй то на ніс, то на ротик, то на лоб, то на очі. Завдання дитини — не розплющуючи очей, відігнати набридливу комаху. Вправа «Лимон» Мета: досягти стану спокою. Сядьте зручно: руки вільно розмістіть на колінах (долонями вгору), плечі та голова опущені, очі заплющені. Уявіть собі, що у Вас у правій руці — лимон. Починайте повільно його...
0