Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Критичне і творче мислення
Як допомогти учням опанувати основу критичного мислення?
Огляд методів та завдань для розвитку критичного мислення в учнів. Ідеї для проведення уроків. Уявіть, що до ваших учнів підходить незнайомець, називає себе поліцейським та пропонує взяти участь у спецоперації. Певні, що хтось зі школярів радісно погодиться, адже ж це так цікаво! Але хтось насторожиться та задасть собі цілком логічне питання: а чому поліція звертається до дітей, та ще й саме до нас? Може, треба розповісти про це комусь з дорослих? Якщо учні розмірковують саме так, то можна сказати, що в них непогано розвинене критичне мислення. А от якщо в них нічого підозри не викликало, то це є проблемою. Ситуацій, коли без навичок критичного мислення ніяк не обійтися, безліч, тому його розвиток став однією з наскрізних компетентностей НУШ. Що таке критичне мислення? Не приймати на віру всю інформацію, що оточує нас, знаходити зерно істини навіть у найскладніших суперечках, вміти задавати питання та шукати докази – все це може людина з розвиненим критичним...
0Що у мене добре виходить, а що - ні
Ця активність допомагає учням самовизначитися та визначити свої сильні і слабкі сторони. Вправа на встановлення дружніх стосунків у групі.Вид розробки: Руханки, Інформаційні повідомлення, Знайомство0
Тематика: Розбудова команди, Повага до себе, Повага до всіх, Критичне і творче мислення, Стосунки, СпілкуванняЯк тренувати свою пам'ять?
Міняємо “право” на “ліво”: лікарі радять частіше задіювати ліву руку замість правої – а навіщо? Напевно, кожен з нас час від часу помічав, що пам’ять з часом погіршується. Між тим, так відбувається не тому, що пам’ять “псується”. Просто у школі змушували вчити вірші, іноземні слова, багато читати — а це й сприяло гарній пам’яті. Так, американські нейрофізіологи з університету Стенфорда склали список порад для розвитку пам’яті. Зокрема, вони радять складати у голові (а не на папері) список справ на день чи тиждень, читати не менше однієї книги на тиждень та вчити напам’ять хоча б один вірш на тиждень, після перегляду фільму подумки прокрутити його, дотримуючись хронологічного порядку тощо. — Чи справді таким чином можна покращити пам’ять? Це ж не м’яз, який можна тренувати… — Пам’ять — це один з видів вищих психічних функцій, який має на...
0Фразы с двойным смыслом. Как слышит нас ребенок?
Общаясь с детьми, мы не особо задумываемся, как они воспринимают обращенные к ним слова и фразы. Общаясь с детьми, мы не особо задумываемся, как они воспринимают обращенные к ним слова и фразы. Трудно представить, но наши слова и мысли обладают магической силой. Всего одна фраза может лишить жизнь смысла, убить надежду, а может придать уверенности, рассмешить, утешить, помочь обрести веру и любовь. В детстве фразы-программы легко усваиваются, так как у ребенка контроль сознания ниже, чем у взрослых. Любое неосторожное слово воспринимается детьми буквально. Родители, часто сами того не осознавая, сообщают ребенку фразы со скрытой установкой, которая не всегда идет им во благо. Конечно, происходит это неосознанно, мы стараемся помочь, но используем неправильные фразы. Сегодня мы рассмотрим часто употребляемые фразы и определим, как их слышит ребенок. Опасность «НЕ ХОДИ ПО ЛУЖАМ, ПРОСТУДИШЬСЯ», «ТАМ СОБАКА – УКУСИТ»,...
1«Людожери»
Інтерактивні методи в роботі зі студентами. Вправа «Людожери» (адаптовано проф. Катериною Крутій) Мета: знайомство з групою, презентація себе, виявлення потреб. Необхідний час: 25-30 хвилин. Розмір групи – 6-14 осіб. Інструкція для студентів: Для наступної вправи потрібно розділитися на дві групи (можна за принципом: сезони народження – «зима-літо», «весна-осінь», або за будь-яким іншим). Можна безкоштовно завантажити текст вправи звідси: Вправа Людожери Дебрифинґ: Запитання до тих, кого з’їли – як ви думаєте, чому так вийшло? Чи варто було відразу пропонувати щось племені, не з’ясувавши того, що їм може бути потрібним? Як можна було дізнатися, чим ви будете корисні племені? Які навички потрібно було проявити в цій вправі? Запитання до керманичів: чи легко було визначити, кого залишити в живих, а кого з’їсти? Чому? Що заважало, а що допомагало...Вид розробки: Робота в групах2
Тематика: Спілкування, Стосунки, Критичне і творче мислення, Розбудова командиІгри на розвиток креативності
Підбірка вправ на розвиток креативності.
0ДИВОВИЖНИЙ МОЗОК
Мета - розвиток уміння ефективно використовувати можливості свого мозку, правильно його живити.
0Ти б краще...?
Вправа розвиває критичне і творче мислення учнів, дає змогу більше дізнатися один про одного та встановити довірливі стосунки в групі.Вид розробки: Знайомство, Запитання і відповіді, Руханки0
Тематика: Спілкування, Аналіз проблем та прийняття рішень, Критичне і творче мислення, Повага до всіх, Повага до себе, Розбудова командиКвітка справедливості
Вправа розвиває в учнів почуття справедливості, дає змогу обговорити вірність прийняття рішень.Вид розробки: Правила, Само- і взаємонавчання, Аналіз ситуацій0
Тематика: Розв'язання конфліктів, Спілкування, Аналіз проблем та прийняття рішень, Критичне і творче мислення, Повага до всіх, Повага до себеТри унікальні методи американських учителів, що привели учнів до небачених успіхів
Академічний розрив між учнями різних рас у США давно є предметом наукових досліджень та суспільних дискусій. Американські державні школи належать до окремих шкільних округів, і кожна дитина потрапляє до того навчального закладу, що закріплений за місцем її проживання. За даними Стенфордського центру аналізу освітньої політики, учні в шкільних округах з найбільшою концентрацією бідності мають середній бал на чотири рівні нижчий, ніж діти в найбагатших районах. Новий аналіз оцінок по всій країні підтверджує, наскільки велике значення мають соціально-економічні умови. І оскільки серед афро-американців та іспаномовних дітей вища частка походить із бідних сімей, то саме представники цих груп населення частіше запрограмовані на невдачі. Перед учителями шкіл у бідних районах постає нелегке завдання не просто дати школярам знання, а й умотивувати їх до навчання, переконати у можливості розірвати цикл бідності та досягти успіху. Наступні історії показують, що часто для цього...Вид розробки: Відеоматеріали1
Тематика: Незалежно від тематики, Повага до всіх, Критичне і творче мислення