Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Методи самоконтролю
12 етапів емоційного вигорання особистості
У кожного може настати момент, коли немає ні сил, ні радості, ні почуттів. З таким станом можна і треба боротися. Такий стан психологи називають синдромом вигорання. Це може відбуватися не лише в професійній сфері, але і в особистому житті. Нинішній темп життя дуже сприяє формуванню синдрому емоційного вигорання. Є декілька типів вигорання: Легке вигорання Ви можете виявити у себе ознаки виснаження, втоми, коли вам довелося пережити велику напругу: складання іспитів, підготовка звіту, аврал на роботі. У вас можуть виникнути такі симптоми, як дратівливість, поганий сон, почуття дискомфорту. Якщо ситуація завершується, то ознаки закінчуються самі по собі. Можуть врятувати вільні вихідні, сон, відпустка. Якщо цього немає, то організм запускає режим "економії енергії". Але бувають ситуації, коли доводиться багато працювати щоб досягти певної мети, якщо ви не можете добре відпочити, і постійно знаходитеся в напрузі, постійно заклопотані чимось, постійно чогось чекаєте...
0Як уникнути шуму на уроці?
Урок у школі. Учитель раптом помічає, що діти починають шуміти. Шум поширюється по всьому класу і вже майже переходить у гул. Знайома ситуація? Поміркуйте, чому діти починають шуміти на уроці. Шум на уроці може бути конструктивним і деструктивним. Конструктивним він є тоді, коли не впливає на фізичний та психічний стан дітей, не заважає реалізації завдань уроку. Як правило, виникає у процесі впровадження інтерактивних методів навчання, групової та парної роботи, неможливо зовсім безшумно проводити фізкультхвилинки. Деструктивний шум є ознакою перенапруження та виникнення тривожності у дітей на уроці, показником стомленості. Він не сприяє реалізації цілей уроку, спричинює виникнення конфліктних ситуацій, заважає повноцінному навчанню та розвитку особистості. Таким чином учень демонструє позицію «Зараз я почуваюся некомфортно». Що може бути причиною появи деструктивного шуму? Зокрема, це помилки у плануванні та...
0