Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Самонавчання
5 філософських трендів в освіті
Одного разу моя шестирічна донька ніяк не хотіла зранку застеляти ліжко. Крики, ультиматуми чи підкуп – інструменти, до яких колись вдавались мої батьки – не використовую. Ну, майже;) Я намагалась їй пояснити, чому це важливо, але це було не переконливо, бо ніхто у кімнату не заходить, речі від цього не псуються, ввечері знову лягати. Я вирішила погуглити, як мудрі люди радять зацікавлювати дітей застеляти ліжко. У першій же стрічці пошуку побачила цікаві поради "чому важливо застеляти ліжко", так і прямо протилежні "чому цього не варто робити і вчити цьому дітей, бо постіль провітрюється і т.д". Таких прикладів різних поглядів до усталених речей у сучасному житті я зустрічаю безліч: сироїди критикують молоко, прихильники Аюрведи його вважають дуже цінним; одні автори книг закликають займатись спортом, інші видають книги "Лінуйся" і пропонують жити розмірено без напруги; хтось рекомендує тримати робочий стіл у порядку, інші...Вид розробки: Публікації, Відеоматеріали0
Тематика: Цілепокладання, Самонавчання, Критичне і творче мисленняСкрайбінг як сучасна форма візуалізації навчального матеріалу
Скрайбінг… Скрайбер… На перший погляд, новоутворений неологізм… Та насправді з цим поняттям ми знайомі з дитинства. Адже колись ми всі були в певному сенсі скрайберами. За допомогою простих малюнків ми намагалися передати побачене, почуте, певну інформацію, почуття, настрій, емоції. Виявляється, таким чином можна просто й доступно розповісти про складне, цікаво пояснити певний матеріал. Даний метод отримав назву скрайбінг — процес візуалізації складного змісту просто й доступно, під час якого замальовка образів відбувається прямо під час передачі інформації. Особливість скрайбінгу полягає в тому, що одночасно залучаються різні органи чуттів: слух та зір, а також уява людини, що сприяє кращому розумінню та запам’ятовуванню. Саме ці особливості роблять скрайбінг одним із методів сучасних технологій, який допомагає доступно та легко пояснювати складний матеріал, сприяє розвитку освіти, презентаціям та доповідям, веденню записів та щоденників....
0Вчителі як учні: 6 ідей для професійного розвитку
Вчителі можуть вважати себе тими, хто навчається впродовж всього життя (life–longlearners). Щоб отримувати сертифікацію і підтримувати рівень свого професійного розвитку, вчителі повинні кожних кілька років проходити атестацію знань. Зазвичай, процедура виглядає наступним чином: збирається педрада або атестаційна комісія, заслуховують вчителя чи відвідують його уроки. З одного боку, це можливість для педагогів підвищити їхню майстерність, а з іншого – не так багато вони отримують від подібної процедури. Так само як диференційовані уроки призначені для того, щоб задовольнити потреби різних учнів, так вчителі також повинні мати шанс розвиватись професійно, відповідно до своїх потреб і цілей. Це звісно не нова ідея. Багато шкільних адміністрацій намагаються видозмінювати атестаційну процедуру. Проте сама атестація вчителя повинна стати для нього можливістю отримати новий досвід, почати думати по-новому про методи і форми викладання...
0Наша память
Хотя каждый из нас представляет, о чем идет речь, когда слышит слово "память", четкого единства на счет определения памяти у ученых нет. В широком смысле памятью можно назвать сохранение информации о раздражителе, после того как его действие уже прекратилось. Память как биологическая функция — это прежде всего память наследственная или филогенетическая, которая определяет строение каждого организма в соответствии с историей его вида. К биологической памяти относят также явления иммунитета, приобретаемые в процессе онтогенеза (то есть развития организма), а также многие другие явления, протекающие на физиологическом и клеточном уровнях. Память как психологическая функция состоит как минимум из трех звеньев: запоминания (или фиксации) воспринятой информации, хранения и извлечения того, что хранится. (Некоторые исследователи выделяют также звено считывания хранящейся информации.) Извлечение может быть в виде...
0Стилі навчання
Процес навчання складний, оскільки у кожного є свій унікальний стиль і підхід до сприйняття інформації. Не зважаючи на це, цілком можливо віднести себе до одного з семи стилів навчання: 1. Візуальний. Підходить тим, хто воліє використовувати в процесі навчання картинки, зображення, кольори і діаграми зв'язків. 2. Кінестетичний (вчися діючи). До цього стилю належать люди, які вчаться, діючи - малюють схеми, використовують навколишні об'єкти або беруть участь у рольових іграх. 3. Аудіальний. Цей тип включає людей, які використовують ритм, музику, слухають записи, складають віршики для кращого засвоєння інформації. 4. Вербальний. Люди, які відносяться до цього стилю навчання, використовують словесні прийоми у письмовому та усному мовленні, наприклад, роблять конспекти або проговорюють інформацію вголос. 5. Логічний. Сюди можна віднести тих, хто воліє використовувати логічні прийоми для з'ясування інформації. Такі люди добре розуміють, навіщо їм потрібна та чи...
0Впереди планеты всей: 16 навыков, которые необходимы подросткам в 21 веке
Разрыв между теми знаниями, которые получают люди, и теми навыками, которые сегодня действительно необходимы (и будут необходимы в будущем), становится все более заметным. Что только подчеркивает последний доклад Всемирного экономического форума New Vision for Education: Fostering Social and Emotional Learning Through Technology. Сегодня потенциальные кандидаты на работe должны уметь коммуницировать, работать в команде, решать проблемы — навыки, которые развиваются преимущественно за счет социального и эмоционального обучения. Вместе с традиционными профессиональными навыками они позволят студентам преуспеть в быстро развивающемся мире, который все больше уходить в цифру. Но какие же навыки будут критично необходимы сегодняшним детям и завтрашним подросткам-студентам? Профессиональные навыки Которые студенты будут использовать для решения каждодневных задач 1. Грамотность 2. Умение считать 3. Научная грамотность 4. Компьютерная грамотность 5. Финансовая...
021 совет учителям для эффективного управления классом
Дискуссии о реформах образовательной сферы с каждым днем становятся все жарче, но учителям нужно делать свою работу каждый день и подчас нужно использовать свои маленькие хитрости, чтобы держать ситуацию в классе под контролем. Независимо от того, являетесь ли вы опытным учителем, или только пришли работать в школу, стратегии эффективного управления классом жизненно важны для создания позитивной образовательной атмосферы. Мы предлагаем вам 21 совет на этот счет. Правила поведения 1. Будьте благоразумны Совет: Не стоит строго придерживаться всех правил. Это не всегда приводит к хорошим результатам. Среда обучения, скованная множеством правил и запретов, охлаждает отношения между учителем и учениками и рано или поздно приводит к бунту. Вы устанавливаете правила, чтобы создать нормы поведения, но они не являются идеальным средством для управления вашим классом сами по себе. 2. Избегайте эскалации конфликта Совет: Скажите...
0Одиннадцатилетний ученик рассказал всю правду о современной школе
Тимофей Дрогин, 11-летний спикер teen-конференции «Завтра по имени_», рассказывает, почему дети теряют желание учиться и со временем начинают просто ненавидеть школу. На этой фотографии мне около года. На этой мне уже лет пять, я пошел на подготовку к школе в садик. А это я в первом классе. Видите разницу? Сейчас я расскажу вам о десяти причинах, почему дети не любят ходить в школу. 1. Учитель Когда вы только приходите в школу, вам тут же пытаются внушить страх. Один из них — это боязнь учителя. 2. Страх оценки После первого страха развивается страх оценки. А потом страх наказания родителями, директором школы. В школе не смотрят на то, кем ты являешься, тебя судят только по твоим оценкам. 3. Страх ошибки Еще один страх — это страх совершить ошибку. Школа не учит тому, что ошибаться можно и нужно, ведь только так ты можешь научиться чему-то. 4. Троллинг Еще одна причины — насмешки...
0Як подружити школу із соціальними медіа
«Я цього не практикую». Всього лише відповідь однієї з учительок однієї з українських шкіл на чергову пропозицію батьків надсилати фідбек про успішність дітей електронною поштою. Я почув ці слова кілька років тому, тож, можливо, відтоді саме ця вчителька навчилась-таки користуватися новомодним заморським винаходом. У багатьох класах з’явилися комп’ютери й проектори, деякі вчителі навіть дають дітям завдання у форматі мультимедійних презентацій і визнають існування Вікіпедії. Та якщо зіставити ступінь інтегрованості школи та шкільної освіти в сучасні інтернет-технології із інтегрованістю школярів – а вона фактично стовідсоткова, – проблема стає очевидною. Впадаючи в консерватизм там, де це найменш доречно, й користаючись футурошоком батьків, неспроможних осягнути факт стрімкого перетворення їхніх дітей на людей нового типу, школа ризикує втратити сенс для сучасних дітей. Органічний для них спосіб існування – у безперервному...
0Школа біології
Проста та наглядна презентація про анатомію головного мозку, та деякі фізіологічні процеси.Тематика: Самонавчання1