Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Управління стресом
КЕРУВАННЯ СТРЕСАМИ
Оцінювання рівня стресу, тренінг навичок керування стресами.
0Корисні підказки. Імунітет
Що таке імунітет, як його укріпляти.Вид розробки: Відеоматеріали0
Тематика: Управління стресом, Харчування, Рух та загартування, Режим дняМолитва лідера
Всі бувають невпевнені в собі.
0Мультфильм о важности позитивного мышления
Поучительный мультфильм о том, как важно позитивное мышление. Парень, которому постоянно не везет, встречает девушку, которая помогает ему поверить в себя и изменить свою жизнь.
0Наш найглибший страх
Замість того щоб зациклюватися на власних недоліках, всім нам корисно час від часу нагадувати собі про те, як ми сильні, і з гордістю "відкривати своє Світло".
0Не сдашь ЕГЭ – пойдешь в дворники: в чем опасность педагогики риска
Екзаменаційний стрес – один з найпоширеніших видів стресу у старшокласників. Це головний негативний фактор, який впливає на результати зовнішнього незалежного оцінювання. Із цією проблемою зіштовхуються підлітки у всіх країнах. Ситуація в Росії із незалежним оцінюванням: небезпеки та як їх уникнути. Не торопись, родитель! Не все подростки способны справиться со стрессом несдачи ЭГЭ, даже если у них равнодушно-нахальный вид. За ним может стоять нервный срыв и очень неадекватные реакции... В 2014 году количество самоубийств, связанных с ЕГЭ и ГИА, выросло в 9 раз (данные Общественного движения Обрнадзор). В экспертном докладе по ЕГЭ отмечалось, что: «трагическая ситуация могла быть вызвана как резкой сменой условий сдачи ЕГЭ (в частности, тотальное видеонаблюдение, металлодетекторы и т.п.), так и информационной кампанией, которая могла убедить неподготовленных школьников в...
0Нісенітниця (продовження)
гра для зняття напруги.
0Поради вчителю: піклуйтесь про себе та своє здоров'я
Чим ближче кінець шкільного робочого тижня, тим важче вчителю утримуватись на поверхні й не захлинутись у водоверті буднів. Усі знають, що прямим обов'язком учителя є постійна турбота й підтримка своїх учнів, але не менш важливо навчитися піклуватися про себе і своє здоров'я. Професор психології Гейл Кінман на сторінках Гардіан акцентує увагу на трьох порадах учителям на кожний день протягом п'яти днів робочого тижня, спрямованих на зняття стресу та підтримку свого розумового, тілесного й душевного здоров'я. Понеділок. Загальновизнаною є істина, що ніхто не любить понеділок, але саме вчителю так важливо спокійно розпочати свій робочий тиждень. Спробуйте розслабитись упродовж хоча би двох-трьох хвилин, перш ніж ваші учні зберуться вранці на перший урок. Уявіть собі весь день у позитивному плані, наскільки це можливо, що позитивно позначиться на вашому душевному стані. На найближчій перерві між уроками постарайтеся вийти зі стану «на автопілоті» й...
0Простой принцип 90/10, который влияет на всю нашу жизнь
Лишь малая часть событий нашей жизни зависит от воли случая, в остальном мы сами решаем, как пройдет день. Так говорит американский писатель Стивен Кови, назвав это принципом 90/10. А работу этого принципа он показал при помощи простого примера. Небольшой рассказ о действии правила 10/90 в повседневной жизни. Дело в том, что 10 % событий в нашей жизни мы никак не можем контролировать. Не можем предотвратить поломку прибора, которым пользуемся, повлиять на задержку рейса самолета или регулировать красный свет светофора. Но мы можем контролировать свою реакцию на эти события. Остальные 90 % событий — это результат нашей реакции. Результат того, как мы себя ведем в неконтролируемой и стрессовой ситуации. Вы завтракаете со своей семьей. Ваша дочь нечаянно опрокинула чашку с вашим кофе прямо на вашу...
1Профілактика емоційного перенапруження
формувати поняття втоми і перевтоми; вчити учнів розрізняти ознаки втоми і перевтоми; запобігати перевтомі; сприяти розвитку наукового світогляду, гігієнічному вихованню; виховувати бережливе ставлення до свого організму; розвивати увагу, пам'ять, мислення, мовлення.
1