Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Соціальне благополуччя
Я схожий на тебе!
Вправа підвищує самооцінку дитини, навчає знаходити позитивне в собі і другові, однокласнику, знайомому, не соромлячись говорити про це.Вид розробки: Руханки, Психодіагностична вправа, Знайомство1
Тематика: Спілкування, Самооцінка, Повага до всіх, Повага до себе, Розбудова командиТи б краще...?
Вправа розвиває критичне і творче мислення учнів, дає змогу більше дізнатися один про одного та встановити довірливі стосунки в групі.Вид розробки: Знайомство, Запитання і відповіді, Руханки0
Тематика: Спілкування, Аналіз проблем та прийняття рішень, Критичне і творче мислення, Повага до всіх, Повага до себе, Розбудова командиГЕНДЕР І СТОСУНКИ МІЖ СТАТЯМИ
Ознайомлення з поняттями гендера, гендерних ролей і стереотипів. Тренінг уміння розрізняти стилі поведінки.
0РОДИННІ ВЗАЄМИНИ. ВЗАЄМОДІЯ ЧЛЕНІВ РОДИНИ. ПРАКТИЧНА РОБОТА. ЯК ЗРОБИТИ ПРИЄМНО ІНШОМУ (УРОК 11)
розкрити суть понять: «родинні взаємини», «сімейні свята», «традиції»: визначити, яку роль у житті людини відіграє сім’я та чому необхідні взаємоповага, допомога та чуйність у родинному колі; розвивати навички та вміння характеризувати свою поведінку в сім'ї; наводити приклади сімейних свят і традицій; розв’язувати ситуативні завдання; виховувати соціальні риси: почуття патріотизму, поваги до своєї родини, уміння дарувати радість іншому.
1Спосіб боротьби із булінгом
Коли людина відповідає агресію на агресію, то це породжує ще більше ненависті. Як же ж тоді реагувати, коли булер знущається над вами? Відповідь у відео нижче. (Обов'язково потрібно додивитися до кінця, дані поради лише для протидії словесному булінгу).
2Стать та гендер
Розкрити відмінність між поняттями біологічна стать та соціальна стать. Ознайомити учнів з концепцією гендерної рівності. Вирішення гендерних проблем шляхом обговорення конкретних проблем в сучасному суспільстві. Навчити дітей вільно висловлювати свою думку.
0Обними меня / Embrace me / Обійми мене
Фильм снятый в рамках совместного проекта UNICEF и МTV "IGNITE. Staying Alive" на Украине в 2009г. Эта драма прольет свет на предрассудки о передаче СПИДа, которые широко распространены на Украине. Они задумываются о будущем, однако часто забывают обо всем ради развлечений. Они стремятся к счастью, но иногда рискуют без причины. Все это о нас - поколении молодых украинцев. Многие узнает себя в персонажах фильма «Обними меня». Смотри фильм и узнай, насколько хрупким может быть счастье, и как важно оберегать того, кого любишь.Вид розробки: Відеоматеріали1
Тематика: ВІЛ/СНІД, Наркотики, Стигма і дискримінація, Стать і гендер, СтосункиТренінг для роботи з обдарованими дітьми
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми (автор А. І. Доровська) «Симпозіум» Учням пропонується уважно прочитати навчальний текст протягом певного часу й розподілити між собою ролі: редактор, критик, автор, рецензент, незнайка, доцент, академік. Потім кожен повинен викласти навчальний текст у своєму амплуа. Решта учасників симпозіуму оцінюють виступ. Учасники симпозіуму також мають право доповнювати виступи одне одного. Рекомендації. Ведучому проаналізувати нестандартні й оригінальні виступи. «Скриня мудрості» Учням пропонується уважно прочитати текст і написати записку, в якій ставиться важке питання до тексту. Всі записки поміщають у коробку, потім усі читають текст удруге і виймають із коробки по одній записці. Гравці по черзі відповідають на запитання. Рекомендації. Оцінюються змістовність, глибина питання і якість відповіді. «Незвичайна доповідь» Ведучий читає текст. Кожен учень кодує...
0Притча «Мішок картоплі» (про образи)
Учень запитав вчителя: - Ти такий мудрий, завжди в гарному настрої, ніколи не сердишся. Допоможи і мені бути таким. Учитель погодився і попросив учня принести картоплю і мішок. - Якщо ти на кого-небудь розсердишся і затаїш образу, - сказав учитель,- то візьми картоплину. З одного боку напиши своє ім'я, з іншого ім'я людини, з якою стався конфлікт, та поклади цю картоплину в мішок. - І це все? - Здивовано запитав учень. - Ні, - відповів учитель. Ти повинен завжди цей мішок носити з собою. І кожного разу, коли на кого-небудь образишся, кидай в нього картоплину. Учень погодився. Пройшов якийсь час... Мішок учня поповнювався картоплею і став уже досить важким. Його дуже незручно було завжди носити з собою. До того ж картопля, яку він поклав на самому початку, стала псуватись. Вона покрилась слизьким гидким нальотом, деяка проросла, інша зацвіла і стала видавати різкий неприємний запах. Учень прийшов до вчителя і сказав: - Це вже неможливо носити з собою....
0Добро завжди повертається
Добрі справи мають таку властивість повертатися...Вид розробки: Відеоматеріали0
Тематика: Повага до себе, Повага до всіх, Самовиховання, Емпатія, надання допомоги, Спілкування