Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Соціальне благополуччя
Питання, які потрібно задавати дитині кожного дня
Часто в буденній суєті, в поспіху справ ми забуваємо поговорити зі своєю дитиною по душах. Це призводить до того, що відносини стають формальними, а в емоційному плані між дітьми і батьками виростає прірва, пише джерело. Як цього уникнути? Вчені з’ясували, що в день ми в середньому приділяємо дитині 12,5 хвилин. З цього часу 8,5 хвилин йдуть на закиди, заборони і т.д. На дружнє спілкування залишається всього лише 4 хвилини! Письменниця Джеймі Харрінгтон знайшла вихід з цієї ситуації, сформулювавши 4 питання, які потрібно задавати своїй дитині кожного дня. Отже, питання, які варто задавати: 1.Як пройшов твій день? Якщо спочатку ваш малюк буде говорити «нормально», «все добре» і т.д. не варто одразу налітати з допитом і, що називається, «витягувати розповідь». Можна сказати: «Ну добре, якщо захочеш, потім розкажеш. А ось я сьогодні робив те і те. А сьогодні за день, уявляєш, сталося це і це ». І повірте, навіть найбільш...
0Фрази, які не можна говорити дитині, яку віддають в дитсадок
Ці 10 фраз, які дуже часто використовують батьки, можуть зашкодити швидкій і безболісній адаптації дитини до дитсадка. Деякі з них лякають дитину, інші її обманюють, але всі вони — заважають адаптації. Дізнайтесь, які фрази слід забути, якщо ваша дитина збирається в садочок. Вчись їсти самостійно, бо в садочку ніхто кормити тебе не буде! — таким способом ми формуємо негативну установку дитини на садочок. Краще скажіть: “Ти вже можеш їсти сам, ти вже такий дорослий! Мені так подобається дивитися, як ти самостійно їси! Ану поділись іграшкою — в садочку доведеться ділитися! Там всі іграшки спільні! — для дитини це не аргумент, а для того, щоб малюк зміг взаємодіяти з іншими дітками, йому потрібно цьому навчитися. Краще скажіть: “Дивись, як хлопчик хоче твою іграшку, давай дамо йому трішки погратися, він пограється і поверне!” Не плач, бо віддам в дитячий садок! — так ми залякуємо дитину, формуємо...
0Сімейні групові конференції: навчальний мультфільм
Метод, який народився в Новій Зеландії й є адаптацією традиційного способу прийняття рішень у сім'ях Маорі. Після прийняття закону про дітей, молоді та їх сім'ях у 1989 році, сімейні групові конференції стали центральною ланкою в системі допомоги дітям і молоді. У Європі він став частиною руху за відновне правосуддя. Сімейна групова конференція – це розширена зустріч членів сім'ї, друзів і значущих для дитини дорослих. Її суть в тому, що всі члени сім'ї розцінюються як експерти в ситуації, що склалася, сім'я сама розробляє план рішення проблем і несе відповідальність за його виконання. Навчальний мультфільм створений МБФ «СНІД Фонд Схід-Захід» (AIDS Foundation East-West – AFEW-Україна) у рамках проекту "Права і здоров'я уразливих груп населення: заповнюючи прогалини" за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Королівства Нідерландів.Вид розробки: Превентивна освіта, Відеоматеріали0
Тематика: Розв'язання проблем і конфліктів, Стосунки, Розв'язання конфліктів, Соціальна безпекаОповідання «Оббреханий вовк» (альтернативна розповідь казки про Червону Шапочку з позиції Вовка)
Ліс був мені домівкою. В ньому я жив і про нього дбав. Намагався тримати його в чистоті й порядку. Та якось, прибираючи залишене кимось сміття, я почув кроки. Я плигнув за дерево і побачив дівчинку з кошиком, яка крокувала по доріжці. Мене одразу охопили підозри, бо вона була якось дивно вдягнена — вся в червоному, а голову накрила так, ніби не хотіла, щоб її хтось упізнав. Природно, я заступив їй дорогу, воліючи перевірити, що до чого. Я запитав, хто вона така, куди і звідки йде. Дівчинка задерла носика і спогорда відмовила, що йде до своєї бабусі. Тоді витягла з кошика цукерку, поклала в рот, а обгортку кинула додолу. Тільки уявіть собі! Гидко вже те, що дівчисько прийшло до мого лісу без дозволу й нагрубіянило мені. А тепер воно взялося смітити в моїй оселі! І я вирішив провчити нахабу. Я мерщій побіг до будинку її бабусі. Коли побачив стареньку, то зрозумів, що я її знаю. Кілька років тому я допоміг їй позбутися пацюків. Коли я пояснив, що сталося, вона погодилась...
0Социальные ролики для родителей
Три коротких социальных ролика, которые предлагают по-другому взглянуть на воспитание детей.
0Правила похвали та критики для батьків (інфографіка у 2 ч.)
Чи звертали ви коли-небудь увагу на вашу реакцію на похвалу? Як правило, при найменшій похвалі ми проявляємо чудеса скромності, починаємо самі себе критикувати, заперечувати власні заслуги, а головне - намагаємося стати ще краще. А якщо нас критикувати? Починаємо захищатися, виправдовуватися, але ніяк не намагаємося виправитися. З дітьми все відбувається майже так само, але не завжди. Іноді ми хвалимо дитину, а він у відповідь різко відповідає або вимагає ще більших похвал. Проблема в тому, що хвалити потрібно правильно, причому нижчевикладені принципи спілкування працюють з дітьми будь-якого віку, так як більше відносяться до категорії взаємин батьків і дітей, а не просто психологічних принципів похвали або критики людей.
0Уривок із мультфільму Рапунцель
За допомогою цього мультфільму учням можна продемонструвати вербальні та невербальні ознаки спілкування.
1Майстерність не має статі
Соціальний ролик, присвячений темі гендерних стереотипів, розподілу професій на "чоловічі" та "жіночі".
1Корисні підказки 2. Вчимося відмовляти.
Уміння відмовляти - дуже важливий навик! У дотепній, іронічній та легкій для запам’ятовування формі розглядаються «несерйозні» дитячі проблеми. Дітей вчать ставити будь-які запитання, експериментувати, розмірковувати та приймати рішення і діяти у несподіваних або ж складних ситуаціях.
0Толерантність
Несприйняття інших разом з їхніми особливостями може стати причиною руйнівного конфлікту, який може мати жахливі наслідки...
0