Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Спілкування
Протидія булінгу у дитячому середовищі
ознайомлення з поняттям булінгу, його видами та проявами, розвиток навичок конструктивного вирішення конфліктних ситуацій, толерантного спілкування, формування негативного ставлення до булінгу (неприпустимість проявів булінгу в дитячому середовищі)
0Добро завжди повертається
Добрі справи мають таку властивість повертатися...Вид розробки: Відеоматеріали0
Тематика: Повага до себе, Повага до всіх, Самовиховання, Емпатія, надання допомоги, СпілкуванняПритча «Мішок картоплі» (про образи)
Учень запитав вчителя: - Ти такий мудрий, завжди в гарному настрої, ніколи не сердишся. Допоможи і мені бути таким. Учитель погодився і попросив учня принести картоплю і мішок. - Якщо ти на кого-небудь розсердишся і затаїш образу, - сказав учитель,- то візьми картоплину. З одного боку напиши своє ім'я, з іншого ім'я людини, з якою стався конфлікт, та поклади цю картоплину в мішок. - І це все? - Здивовано запитав учень. - Ні, - відповів учитель. Ти повинен завжди цей мішок носити з собою. І кожного разу, коли на кого-небудь образишся, кидай в нього картоплину. Учень погодився. Пройшов якийсь час... Мішок учня поповнювався картоплею і став уже досить важким. Його дуже незручно було завжди носити з собою. До того ж картопля, яку він поклав на самому початку, стала псуватись. Вона покрилась слизьким гидким нальотом, деяка проросла, інша зацвіла і стала видавати різкий неприємний запах. Учень прийшов до вчителя і сказав: - Це вже неможливо носити з собою....
0РОДИННІ ВЗАЄМИНИ. ВЗАЄМОДІЯ ЧЛЕНІВ РОДИНИ. ПРАКТИЧНА РОБОТА. ЯК ЗРОБИТИ ПРИЄМНО ІНШОМУ (УРОК 11)
розкрити суть понять: «родинні взаємини», «сімейні свята», «традиції»: визначити, яку роль у житті людини відіграє сім’я та чому необхідні взаємоповага, допомога та чуйність у родинному колі; розвивати навички та вміння характеризувати свою поведінку в сім'ї; наводити приклади сімейних свят і традицій; розв’язувати ситуативні завдання; виховувати соціальні риси: почуття патріотизму, поваги до своєї родини, уміння дарувати радість іншому.
1Ти б краще...?
Вправа розвиває критичне і творче мислення учнів, дає змогу більше дізнатися один про одного та встановити довірливі стосунки в групі.Вид розробки: Знайомство, Запитання і відповіді, Руханки0
Тематика: Спілкування, Аналіз проблем та прийняття рішень, Критичне і творче мислення, Повага до всіх, Повага до себе, Розбудова командиЯ схожий на тебе!
Вправа підвищує самооцінку дитини, навчає знаходити позитивне в собі і другові, однокласнику, знайомому, не соромлячись говорити про це.Вид розробки: Руханки, Психодіагностична вправа, Знайомство1
Тематика: Спілкування, Самооцінка, Повага до всіх, Повага до себе, Розбудова команди«Чем занимаются люди»
байка на целеполагание, мотивацию, коммуникацию, обучение, командную работу, влияние и взаимодействие, переговоры, способность увидеть вещи с другой стороны, понимание различного мировоззрения людей.Вид розробки: Метафори0
Тематика: Цілепокладання, Спілкування, Повага до всіх, Розв'язання проблем і конфліктівКвітка справедливості
Вправа розвиває в учнів почуття справедливості, дає змогу обговорити вірність прийняття рішень.Вид розробки: Правила, Само- і взаємонавчання, Аналіз ситуацій0
Тематика: Розв'язання конфліктів, Спілкування, Аналіз проблем та прийняття рішень, Критичне і творче мислення, Повага до всіх, Повага до себеРуханка "Летел по небу самолет"
.
0Метод “я-повідомлень” для встановлення контакту з дитиною і дорослими
Підходячи до будинку, ви зустрічаєте власного сина: лице вимазане, гудзик відірваний, сорочка вилізла з штанів. Перехожі озираються, усміхаються, вам же неприємний вид сина і трохи соромно перед сусідами. Однак дитина нічого не помічає, він чудово провів час, а зараз радий зустрічі з вами. Малюк з ентузіазмом катає по підлозі свою машинку. Ви поспішаєте на роботу, син заважає, плутається під ногами, одним словом, дратує вас. Підліток знову включив магнітофон «на повну катушку». Вам це страшно докучає. Отже, що ж робити в подібних випадках, а саме, коли батьків переповнюють емоції? Якщо дитина викликає у вас своєю поведінкою негативні переживання, повідомте їй про це. Почуття, особливо якщо вони негативні і сильні, ні в якому разі не варто тримати в собі: не слід мовчки переносити образу, придушувати гнів, зберігати спокійний вигляд при сильному хвилюванні. Обдурити такими зусиллями ви нікого не зможете: ні себе, ні свою дитину, яка без труднощів...
1