Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Спілкування
Ми єдиний клас, ми одна сім’я
Практичне завдання для учнів 6 класу. Запропонувати учням розподілитися на групи: творчі ( це учні, які відвідують гуртки та мають грамоти); відмінники навчання; спортивні(учні, які відвідують спортивну школу); не розкриті учні ( учні. які не мають грамот, не беруть участь в шкільних конкурсах, але в них є своє хобі); права рука класного керівника (командир класу, замісники командира); активні ( учні, які виступають на шкільних святах, беруть участь в конкурсах....); справедливі учні. У дітей можуть виникати запитання. Н-д: До якої групи мені приєднатися?, в мене є і грамоти, я активний, і займаюсь спортом. Тренер відповідає. До групи учасників, де вам буде зручніше, або до групи учасників, який вид діяльності найбільше подобається. Коли учні об᾿єдналися в групи, роздати їм вирізані кольорові фігурки, або кольоровий папір. Далі запропонувати учням згадати тему з предмету біології "Будова клітини". Якщо в учнів є підручник, вони можуть відкрити його і згадати тему, якщо...
0Ми усі пов'язані
Вправа на розвиток згуртованості групи. Дає змогу знайти спільні особливості серед дітей.Вид розробки: Знайомство, Робота в групах, Руханки0
Тематика: Спілкування, Повага до всіх, Повага до себе, Розбудова командиМіст
Потрібно вміти вирішувати конфліктні ситуації. Ось до чого може призвести впертість і небажання поступитись.Вид розробки: Відеоматеріали0
Тематика: Розв'язання конфліктів, Спілкування, Аналіз проблем та прийняття рішень, Повага до всіх, Повага до себеМоя родина
Сприяти формуванню в учнів уявлення про сім’ю як про осередок любові, взаємодопомоги та взаємовідповідальності.
1Моя роль
Вправа полягає у визначенні своє ролі в житті; розвиває мислення та дозволяє учням дізнатися більше один про одного.Вид розробки: Знайомство, Рольові ігри, Руханки0
Тематика: Спілкування, Критичне і творче мислення, Повага до всіх, Повага до себе, Розбудова командиМузичні хула хупи
Вправ поляає у формуванні в учнів поняття особистий простір. Діти в активній формі спробують оцінити важливість власного простору.Вид розробки: Руханки, Робота в групах, Знайомство0
Тематика: Розбудова команди, Повага до себе, Повага до всіх, СпілкуванняНАВИЧКИ СПІЛКУВАННЯ
Розвивати базові комунікативні навички, виховувати доброзичливу, чемну і впевнену манеру спілкування.
0Настрій і почуття. Урок тренінг
КЗО "СЗШ № 97 ім.П.І.Шкідченка" ДМР м.Дніпро
0Не бери чужого
Веселый мультфильм "Не бери чужого" учит детей правильно вести себя с другими детьми.Вид розробки: Відеоматеріали0
Тематика: Повага до себе, Повага до всіх, Самовиховання, Стосунки, СпілкуванняНе вторгайтесь в мою приватность, или Зачем нужно «личное пространство»
Как охранять границы своего личного пространства от нежелательного общения, бесцеремонности, грубости? Как научиться достойно реагировать на нарушения этих границ? В последнее время понятие личного пространства и его границ стало часто обсуждаться, и не только в кабинете у психолога. Однако проблем и страхов в общении между людьми хватает, особенно в условиях большого города. Мы решили прояснить, что же все-таки такое «границы личного пространства», как жить, оберегая его и при этом сохраняя более-менее гармоничные отношения с пространством большого мира вокруг? Психолог Нана Оганесян ответила на вопросы корреспондента. Проницаемый кокон или бетонный забор? Термин «личное пространство» говорит нам о человеке, его внутреннем мире и устройстве этого мира. В личное пространство входят наши чувства, взгляды, ресурсы – весь наш внутренний мир со своими эмоциями, мыслями, действиями, а также материальными вещами. Если мы говорим о...
0