Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Спілкування
Тіло - частина графіті
Вправа розвиває креативне мислення учнів, сприяє зближенню групи та дає змогу дітям зайнятися творчістю.Вид розробки: Руханки, Робота в групах0
Тематика: Розбудова команди, Критичне і творче мислення, СпілкуванняТОП 10 слів і фраз, які не можна говорити дитині
Дуже часто батьки не надають значення, що вони говорять своїй дитині, особливо в нападі гніву. А даремно, стверджують фахівці. Дитина ж як губка вбирає все в себе, а потім подає Вам все назад. Ось тоді батьки дивуються: звідки вона цього навчився, де почула? Крім того, деякі фрази можуть принести малюку шкоду, сприяти розвитку різних комплексів і т.д. Отже, найбільш часто вживані помилкові слова і фрази, які не можна говорити батькам свой дитині. № 1. "Я тебе не люблю". Ці слова дійсно можуть травмувати психіку дитини. У малюка з'являється страх, що так і є насправді і він нікому не потрібен. Уявіть самі: як при цьому дитині? Краще завжди нагадайте, що Ви любите крихітку, навіть якщо вона погано себе веде і вередує. № 2. "Я залишу тебе одну(одного)". Коли дитина не слухається - батьки часто так говорять. При цьому в думках у малюка "я нікому не потрібен". Якщо дитина це чує постійно, то стає замкнутою і невпевненою у собі. № 3....Тематика: Спілкування0Тренинг уверенного поведения
В данной презентации Вы найдете полезные советы о том, как стать уверенным человеком.
0Тренінг у першому класі "Почуття та емоції"
Тема тренінгу: Почуття та емоції людини Мета тренінгу: Ознайомити учнів з поняттям «настрій людини»;розкрити його значення і вплив на здоров’я людини; вчити розпізнавати різні види почуттів; розвивати навички спілкування з однолітками, дорослими людьми, виявляючи доброзичливість, ввічливість, тактовність; сприяти вихованню у дітей бажання постійно піклуватися про своє здоров’я.
0Тренінг № 4 "Друзі за інтересами",Вправа "Відкритий мікрофон"
Представлено ВІДЕО вправи "Відкритий мікрофон", де діти діляться своїми враженнями щодо проведеного тренінга
0Три сита
Один человек спросил у Сократа: — Знаешь, что мне сказал о тебе твой друг? — Подожди, — остановил его Сократ, — просей сначала то, что собираешься сказать, через три сита. — Три сита? — Прежде чем что-нибудь говорить, нужно это трижды просеять. Сначала через сито правды. Ты уверен, что это правда? — Нет, я просто слышал это. — Значит, ты не знаешь, это правда или нет. Тогда просеем через второе сито — сито доброты. Ты хочешь сказать о моем друге что-то хорошее? — Нет, напротив. — Значит, — продолжал Сократ, — ты собираешься сказать о нем что-то плохое, но даже не уверен в том, что это правда. Попробуем третье сито — сито пользы. Так ли уж необходимо мне услышать то, что ты хочешь рассказать? — Нет, в этом нет необходимости. — Итак, — заключил Сократ, — в том, что ты хочешь сказать, нет ни правды, ни доброты, ни пользы. Зачем тогда говорить?
0Тріснутий глечик
Китайська притча про сприймання себе таким, який ти є.
0У Країні Добрих і Ввічливих Людей
Узагальнити знання учнів про дотримання правил ввічливої поведінки вдома, у школі, в громадських місцях. Вчити виявляти шану, піклування про старших, рідних, молодших, слабких тощо.
0УПЕВНЕНА ПОВЕДІНКА
Мета тренінгу переконати учнів у перевагах упевненої поведінки порівняно з пасивною та агресивною.
0Упражнения
Три упражнения для командообразующего тренинга.
0