Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Стосунки
РОДИННІ ВЗАЄМИНИ. ВЗАЄМОДІЯ ЧЛЕНІВ РОДИНИ. ПРАКТИЧНА РОБОТА. ЯК ЗРОБИТИ ПРИЄМНО ІНШОМУ (УРОК 11)
розкрити суть понять: «родинні взаємини», «сімейні свята», «традиції»: визначити, яку роль у житті людини відіграє сім’я та чому необхідні взаємоповага, допомога та чуйність у родинному колі; розвивати навички та вміння характеризувати свою поведінку в сім'ї; наводити приклади сімейних свят і традицій; розв’язувати ситуативні завдання; виховувати соціальні риси: почуття патріотизму, поваги до своєї родини, уміння дарувати радість іншому.
1ВЗАЄМОДІЯ З ІНШИМИ ЛЮДЬМИ. ДРУЖНИЙ КЛАС. ПРАКТИЧНА РОБОТА. ОБГОВОРЕННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ: УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ КАЗКИ «РІПКА», БАЙКИ ЛЕОНІДА ГЛІБОВА «ЛЕБІДЬ, ЩУКА І РАК» (УРОК 10)
сприяти усвідомленню дітьми цінності людського спілкування; виробляти вміння поводження у класному колективі; розвивати у дітей потребу спілкуватися і підтримувати товариські відносини у класі; виховувати ввічливість, тактовність, порядність, повагу і чесність.
1Важные вещи
- Пап, а сколько ты получаешь? - Это не твоё дело! - возмутился отец. - И потом, зачем это тебе? - Просто хочу знать. Пожалуйста, ну скажи, сколько ты получаешь в час? - Ну, вообще-то, 500. А что? - Пап, - сын посмотрел на него снизу вверх очень серьёзными глазами. - Пап, ты можешь занять мне 300? - Ты спрашивал только для того, чтобы я тебе дал денег на какую-нибудь дурацкую игрушку? - закричал тот. - Немедленно марш к себе в комнату и ложись спать! Нельзя же быть таким эгоистом! Я работаю целый день, страшно устаю, а ты себя так глупо ведешь. Малыш тихо ушёл к себе в комнату и закрыл за собой дверь. А его отец продолжал стоять в дверях и злиться на просьбы сына. Да как он смеет спрашивать меня о зарплате, чтобы потом попросить денег? Но спустя какое-то время он успокоился и начал рассуждать здраво: может, ему действительно что-то очень важное нужно купить. Да чёрт с ними, с тремя сотнями, он ведь ещё вообще ни разу у меня не просил денег. Когда он вошёл в детскую, его...
1Про дружбу і товаришування
Розширити і поглибити поняття дружби і товаришування – цих важливих показників вихованості учнів, виховувати в учнів звичку уважно ставитися до товаришів; вміння бачити хиби у своїй поведінці й виправляти їх.Тематика: Стосунки1УСЕ В ТВОЇХ РУКАХ
формування позитивної моральної спрямованості учнів, відповідальності за власні вчинки.
2НАСИЛЬСТВО. ТЕРМІНОЛОГІЯ ТА ВИДИ НАСИЛЬСТВА
ознайомити з термінологією насильства, сформувати уявлення про різноманітність проявів насильства; розвивати навички аналізу та порівняння; виховувати увагу до думки іншої людини, вміння приймати рішення.
6Корисні підказки. Якщо з тобою не дружать
Вміння знаходити друзів мають не всі, але цьому можна навчитися.
0Казка з татом: пригоди у світі ПЛЮСПЛЮС. Про дружбу, що долає стіни 1
Казка про дружбу, що долає стіни.
0Казка з татом: пригоди у світі ПЛЮСПЛЮС. Про дружбу, що долає стіни 2
Казка про дружбу, що долає стіни (продовження).
0Корисні підказки. Школа шпигунів
Поради дітям, як залучити батьків до спільних ігор та проводити із ними час з користю.
0