Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Стосунки
Гендер і стать
Розуміння різниці між гендером і статтю. Чітке розуміння того як соціальні і культурні стереотипи можуть негативно вплинути на розвиток потенціалу чоловіків та жінок.
0Гарні Відносини. Погані Відносини.
Допомогти учасникам зрозуміти, що вони цінять у відносинах, і що для них означає поняття позитивні, «здорові» відносини.Тематика: Стосунки0ВПЛИВИ НАЙБЛИЖЧОГО ОТОЧЕННЯ
Мета - ознайомлення з поняттям синергії, розвиток навичок розбудови стосунків, протидії негативному соціальному впливу.
0Воспитание позитивом
Иногда с детьми сложно справится, хочется накричать, наказать. Но ругать тоже нужно уметь правильно. В этой статье вы найдете советы, каким образом выражать свое недовольство, как реагировать на шалости, что делать если ребенок отказывается кушать, и др.
0Видео-притча «Миротворец»
Очень добрый мультфильм, снятый в молодежном стиле современной мультипликации. Эта видео притча о любви, терпении и вере.
1ВЗАЄМОДІЯ З ІНШИМИ ЛЮДЬМИ. ДРУЖНИЙ КЛАС. ПРАКТИЧНА РОБОТА. ОБГОВОРЕННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ: УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ КАЗКИ «РІПКА», БАЙКИ ЛЕОНІДА ГЛІБОВА «ЛЕБІДЬ, ЩУКА І РАК» (УРОК 10)
сприяти усвідомленню дітьми цінності людського спілкування; виробляти вміння поводження у класному колективі; розвивати у дітей потребу спілкуватися і підтримувати товариські відносини у класі; виховувати ввічливість, тактовність, порядність, повагу і чесність.
1Ведмедик і той, що живе в річці
Всі знають мультфільм про Крихітку Єнота. А цей український мультик про Ведмедика боїться свого відображення в річці. Дізнайтесь, як вдалося йому перейти на інший берег річки.
0Валлі. Трейлер
Це історія не лише про можливі наслідки забруднення нашої планети, а й про те, що кожному потрібен друг.
0Важные вещи
- Пап, а сколько ты получаешь? - Это не твоё дело! - возмутился отец. - И потом, зачем это тебе? - Просто хочу знать. Пожалуйста, ну скажи, сколько ты получаешь в час? - Ну, вообще-то, 500. А что? - Пап, - сын посмотрел на него снизу вверх очень серьёзными глазами. - Пап, ты можешь занять мне 300? - Ты спрашивал только для того, чтобы я тебе дал денег на какую-нибудь дурацкую игрушку? - закричал тот. - Немедленно марш к себе в комнату и ложись спать! Нельзя же быть таким эгоистом! Я работаю целый день, страшно устаю, а ты себя так глупо ведешь. Малыш тихо ушёл к себе в комнату и закрыл за собой дверь. А его отец продолжал стоять в дверях и злиться на просьбы сына. Да как он смеет спрашивать меня о зарплате, чтобы потом попросить денег? Но спустя какое-то время он успокоился и начал рассуждать здраво: может, ему действительно что-то очень важное нужно купить. Да чёрт с ними, с тремя сотнями, он ведь ещё вообще ни разу у меня не просил денег. Когда он вошёл в детскую, его...
1Будуємо рівноправні стосунки
Ознайомлення з принципами розбудови рівноправних стосунків. Тренінг упевненої поведінки.
0