Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Розв'язання конфліктів
Я стою в углу (рассказ глазами маленького ребёнка)
Меня наказали, и я стою в углу. А ведь я уже большая, мне целых четыре года, и я хотела помочь маме. Но мама совсем ничего не поняла, и даже не хотела меня слушать. И папа тоже. Утром мы с мамой ходили в магазин, а когда вернулись домой, маме позвонила по телефону подруга, и мама ушла разговаривать с ней в свою комнату. Пакеты с продуктами стояли на полу в коридоре, один пакет упал, и из него выпала пачка печенья. Наша собака Альма тут же схватила его и хотела разгрызть упаковку, но я отобрала у нее печенье, и строгим голосом, прямо как мама, сказала: «Тебе нельзя печенье, тебе это вредно. Для тебя мама мясо купила». Альма заскулила, потому что она любит печенье, и мне стало ее жалко. Я нашла в пакете мясо и хотела показать Альме. Мясо было завернуто в специальную пленку. Пленка оказалась скользкая, и кусок мяса выскочил у меня из рук прямо на пол. Альма тут же его ухватила, утащила на кухню и стала есть. От Альмы до пакетов на полу тянулись какие-то...
1Часто родители жалуются на детей, называя свою причину, хотя .....
1Притча «Мішок картоплі» (про образи)
Учень запитав вчителя: - Ти такий мудрий, завжди в гарному настрої, ніколи не сердишся. Допоможи і мені бути таким. Учитель погодився і попросив учня принести картоплю і мішок. - Якщо ти на кого-небудь розсердишся і затаїш образу, - сказав учитель,- то візьми картоплину. З одного боку напиши своє ім'я, з іншого ім'я людини, з якою стався конфлікт, та поклади цю картоплину в мішок. - І це все? - Здивовано запитав учень. - Ні, - відповів учитель. Ти повинен завжди цей мішок носити з собою. І кожного разу, коли на кого-небудь образишся, кидай в нього картоплину. Учень погодився. Пройшов якийсь час... Мішок учня поповнювався картоплею і став уже досить важким. Його дуже незручно було завжди носити з собою. До того ж картопля, яку він поклав на самому початку, стала псуватись. Вона покрилась слизьким гидким нальотом, деяка проросла, інша зацвіла і стала видавати різкий неприємний запах. Учень прийшов до вчителя і сказав: - Це вже неможливо носити з собою....
0Оповідання «Оббреханий вовк» (альтернативна розповідь казки про Червону Шапочку з позиції Вовка)
Ліс був мені домівкою. В ньому я жив і про нього дбав. Намагався тримати його в чистоті й порядку. Та якось, прибираючи залишене кимось сміття, я почув кроки. Я плигнув за дерево і побачив дівчинку з кошиком, яка крокувала по доріжці. Мене одразу охопили підозри, бо вона була якось дивно вдягнена — вся в червоному, а голову накрила так, ніби не хотіла, щоб її хтось упізнав. Природно, я заступив їй дорогу, воліючи перевірити, що до чого. Я запитав, хто вона така, куди і звідки йде. Дівчинка задерла носика і спогорда відмовила, що йде до своєї бабусі. Тоді витягла з кошика цукерку, поклала в рот, а обгортку кинула додолу. Тільки уявіть собі! Гидко вже те, що дівчисько прийшло до мого лісу без дозволу й нагрубіянило мені. А тепер воно взялося смітити в моїй оселі! І я вирішив провчити нахабу. Я мерщій побіг до будинку її бабусі. Коли побачив стареньку, то зрозумів, що я її знаю. Кілька років тому я допоміг їй позбутися пацюків. Коли я пояснив, що сталося, вона погодилась...
0Медиация конфликта
Данное видео можно использовать для демонстрации посредничества (медиации) конфликта. Фрагмент из сериала "Посредник Кейт" (Fairly Legal).Вид розробки: Відеоматеріали0
Тематика: Розв'язання проблем і конфліктів, Спілкування, Розв'язання конфліктівПритча «Не поспішайте засуджувати»
Прекрасна маленька дівчинка тримала в руках два яблука. В кімнату увійшла її мама і м'яко, з посмішкою запитала свою маленьку принцесу: «Мила, ти не могла б дати своїй матусі одне з двох яблук?». Дівчинка протягом декількох секунд дивилася на маму, а потім раптом надкусила одне яблуко, а потім швидко інше. Жінка відчула, як посмішка застигає на її обличчі і намагалася не показати своє розчарування. Вона засмутилася, що її улюблена донечка не побажала з нею поділитися. І раптом дівчинка простягнула одне з надкушених яблук і сказала: «Матусю, візьми ось це, воно більш солодке!»
1Відео "Камінь, ножиці, папір"
Рекламний анімаційний відеоролик, у якому зображено взаємодопомогу ножиць, каміння та паперу, хоча за правилами одноіменної гри вони є заклятими ворогами.Вид розробки: Відеоматеріали1
Тематика: Емпатія, надання допомоги, Розв'язання конфліктів, Протидія насиллюКруг или квадрат?
иногда нужно попробовать взглянуть на проблему со стороны другого человека.
1Как научить ребенка знакомиться и дружить?
Дружеские отношения начинаются со знакомства. Но для того, чтобы знакомство прошло гладко, родители должны заранее подготовить ребенка. Это поможет ему увереннее чувствовать себя в песочнице, на игровой площадке или просто в детском саду. Подготовку можно начать дома, к примеру, перезнакомить друг с другом игрушки со словами: «Привет! Как тебя зовут? Давай дружить». После такой несложной процедуры вашему ребенку будет гораздо легче подходить к другим детям и знакомиться. Конечно, ничего идеального не бывает и каждая мамочка знает о том, что конфликты между детьми в неизбежны: отобрал игрушку, насыпал песок на голову да еще и вдобавок толкнул. Но снизить их количество также поможет предварительная беседа с ребенком, целью которой является разъяснение, что хорошо, а что плохо по отношению к другим деткам. Если конфликт все-таки произошел, в первую очередь необходимо спокойно выяснить, что именно произошло и кто первый начал. После выяснения причин...
0Повернення блудного папуги
Два епізоди із мультфільму "Повернення блудного папуги". Перший епізод можна використовувати для зображення розвитку конфліктної ситуації та її негативних наслідків. В другому епізоді мультфільму показана ситуація, коли завдяки правильній поведінці вдається уникнути конфлікту.
0