Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Соціальне благополуччя
Жив був пес
Українська народна казка про взаємовиручку та почуття вдячності доступна в українській та російській озвучці.
0Зайка Юссь и хорошее дело
Поучительный мультфильм о том, что нужно делать добрые дела.Вид розробки: Відеоматеріали0
Тематика: Спілкування, Емпатія, надання допомоги, Самовиховання, Повага до всіхЗалізти в торбинку
Вправа спрямована на активізацію розумової діяльності учнів, розвиває креативне мислення. Допомагає встановити позитивну атмосферу в колективі.Вид розробки: Руханки, Рольові ігри, Аналіз ситуацій0
Тематика: Розбудова команди, Повага до себе, Повага до всіх, Критичне і творче мислення, СпілкуванняЗАМЕНЯЕМ ТОКСИЧНЫЕ РОДИТЕЛЬСКИЕ ФОРМУЛИРОВКИ НА ПОЗИТИВНЫЕ
Полтора месяца назад мы сделали обзор родительских практик, из-за которых в детях не формируются маркеры насилия и есть опасность, что дети вырастут потенциальными жертвами насилия или насильниками. Мы подробно рассказали, как делать и говорить нежелательно. Но читателям не хватило альтернативы – как делать можно и нужно? Давайте разбираться, как токсичные родительские формулировки заменить на позитивные и поддерживающие. Сочувствие и конструктив против разбора полетов Если ребенка обидели. Токсичные формулировки: За что тебя побили А что ты сделал, что учительница ругалась А зачем ты взяла его машинку Как можно сказать? Сочувствую, что Вася тебя ударил, это обидно. Вася поступил нехорошо. Вы с ним поссорились, из-за чего он начал драться Понимаю, это неприятно, когда учительница ругается. Хотя понимаю и ее – трудно, когда дети шумят на уроке. Постарайся не шуметь на уроке, хорошо Шуми на...
0ЗАПОБІГАННЯ КОНФЛІКТАМ І ЇХ ВИРІШЕННЯ. (ПРАКТИЧНА РОБОТА.) МОДЕЛЮВАННЯ СИТУАЦІЙ МИРНОГО ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТІВ З ОДНОЛІТКАМИ
продовжувати формувати почуття власної гідності, толерантності, стриманості, уникаючи конфліктних ситуацій; розвивати уміння запобігати конфліктам, що мають місце, тягнути за собою низку негативних наслідків; розглядати способи їх вирішення; розвивати комунікативні здібності; виховувати найкращі людські риси громадянина нашої країни зі сформованою життєвою компетентністю — уміння жити у суспільстві.
1Збирання псевдоніміів
Вправа допомагає налагодити дружні стосунки в групі та встановити позитивну атмосферу в класі. Розвивається креативне мислення учнів.Вид розробки: Руханки, Знайомство0
Тематика: Розбудова команди, Повага до себе, Повага до всіх, Критичне і творче мислення, СпілкуванняЗворушливий мультик про заздрість
Мультфільм про двох сестричок - Санні та Рене. Рене ніяк не може змиритися з успіхами старшої сестри. Її переповнює заздрість, про яку вона щодня пише у свій щоденник. З часом слова починають набувати форми і перетворюватися у маленьких, підступних монстриків, які не дають дівчинці спокою. І єдина можливість позбутися їх – навчитися любити.Вид розробки: Відеоматеріали1
Тематика: Повага до себе, Повага до всіх, Стосунки, Розв'язання конфліктівЗІРКА КВАРТИРИ № 10
Ця гра на підвищення самооцінки хоча і спрямована на допомогу дитині, але призначена, скоріше, для дорослих. Саме вони повинні підкріпити самооцінку дитини, показати їй самій все краще, що в ній є. Інструкція для батьків. Створіть у вашій квартирі невеликий стенд, присвячений дитині. Обговоріть час його використання, припустимо тиждень або два. На цей період ваша дитина стане “зіркою вашої квартири”, так як всі інші члени сім’ї будуть стежити за її успіхами, відзначати її позитивні сторони. У центрі стенду помістіть фотографію дитини. Поруч приклейте пелюстки, на яких будете робити записи (можна виготовити і варіант простіше, він більше сподобається учням середнього шкільного віку – у вигляді паркану, на якому всі пишуть що хочуть і в будь-якому його місці). Протягом зазначеного часу на цьому стенді повинні з’являтися написи, зроблені членами сім’ї , які стосуються як постійних характеристик дитини, які вони...
0Из чего же?
Из чего же, из чего же, из чего же Сделаны наши мальчишки? Из веснушек И хлопушек, Из линеек И батареек Сделаны наши мальчишки! Из чего же, из чего же, из чего же Сделаны наши девчонки? Из цветочков И звоночков, Из тетрадок И переглядок Сделаны наши девчонки! Из чего же, из чего же, из чего же Сделаны наши мальчишки? Из пружинок И картинок, Из стекляшек И промокашек Сделаны наши мальчишки! Из чего же, из чего же, из чего же Сделаны наши девчонки? Из платочков И клубочков, Из загадок И мармеладок Сделаны наши девчонки!
0ІГРИ ДЛЯ ПОДОЛАННЯ АГРЕСІЇ
“Обзивалки” (Кряжева Н.Л.) Мама/тато/психолог і дитина/діти стають один напроти одного (або в коло) і кидають один одному м’яч. Кидаючи м’яч, називайте один одного різними “образливими словами”, які насправді зовсім не образливі. Заздалегідь домовтеся, якими словами можна користуватися. Це можуть бути назви овочів, фруктів, грибів, меблів. Кожне звернення повинно починатися зі слів: “А ти, …, морквочка!” Пам’ятайте, що це гра, тому ображатися не потрібно. В кінці гри нехай кожен назве іншого лагідним словом, наприклад: “А ти, …, сонечко!” Проведіть гру у швидкому темпі, попередивши дітей, що ображатися не можна. “Пил” Запропонуйте дитині вибити пил з подушки. Нехай малюк б’є її, кричить. “Боротьба подушками” Увімкніть веселу музику, візьміть у руки подушки і злегка побийтеся ними. Але ви чітко повинні встановити правила – не бити руками, не кричати...
0