Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Соціальне благополуччя
Упражнения
Три упражнения для командообразующего тренинга.
0Невідомі факти про булінг у школі
Можливо дещо з цього тобі вже буде знайомим, а дещо - зовсім новим та неочікуваним. Дізнайся цікаві факти щодо булінгу та його наслідків. Майже у 60% випадків булінгу, ситуація знущань припиняється, коли втручається одноліток. Ти можеш втрутитись, сказавши учню якого задирають - що він не один, запросити його разом провести вільний час, або допомогти йому розказати про все комусь з дорослих і отримати допомогу. Чи знаєш ти, що увівши у пошук термін "булінг", ти знайдеш більше 101 мільйона результатів. Серйозно, перевір. Менше 30% хлопців та 40% дівчат віком до 14 років - говорять з однолітками про те, що з них насміхаються або знущаються. Більше 20% учнів старших класів повідомили про те, що потерпали від булінгу в минулому році. Немає жодної характеристики або причини, через що одна дитина насміхається над іншою. Булінг може трапитись з будь-ким. 64% учнів, які зазнали знущань - ніколи не повідомяли про це дорослим.Дуже важливим є...
0Три сита
Один человек спросил у Сократа: — Знаешь, что мне сказал о тебе твой друг? — Подожди, — остановил его Сократ, — просей сначала то, что собираешься сказать, через три сита. — Три сита? — Прежде чем что-нибудь говорить, нужно это трижды просеять. Сначала через сито правды. Ты уверен, что это правда? — Нет, я просто слышал это. — Значит, ты не знаешь, это правда или нет. Тогда просеем через второе сито — сито доброты. Ты хочешь сказать о моем друге что-то хорошее? — Нет, напротив. — Значит, — продолжал Сократ, — ты собираешься сказать о нем что-то плохое, но даже не уверен в том, что это правда. Попробуем третье сито — сито пользы. Так ли уж необходимо мне услышать то, что ты хочешь рассказать? — Нет, в этом нет необходимости. — Итак, — заключил Сократ, — в том, что ты хочешь сказать, нет ни правды, ни доброты, ни пользы. Зачем тогда говорить?
0Гра в питання
Гра розвиває творче мислення та стимулює мисленнєвий процес. Також дає можливість учням порухатися.Вид розробки: Руханки, Запитання і відповіді, Знайомство0
Тематика: Спілкування, Повага до всіх, Повага до себе, Розбудова командиПеремішані слова
Вправа полягає у складанні слів з літер. Дане завдання активізує розумову діяльність учнів.Вид розробки: Запитання і відповіді, Само- і взаємонавчання0
Тематика: Спілкування, Критичне і творче мислення, Розбудова командиАтиконфліктний порадник для учня
"Антиконфліктний порадник для учня" - це порадник для учнів середньої та старшої школи. Його метою є інформування про особливості підліткового віку, причини виникнення конфліктів та методи їх подолання.Тематика: Розв'язання конфліктів2По три в ряд
Вправа на кмітливість та уважність, а також на встановлення позитивної атмосфери в групі.Вид розробки: Руханки, Робота в групах, Знайомство1
Тематика: Розбудова команди, Повага до всіх, Критичне і творче мислення, СпілкуванняТіло - частина графіті
Вправа розвиває креативне мислення учнів, сприяє зближенню групи та дає змогу дітям зайнятися творчістю.Вид розробки: Руханки, Робота в групах0
Тематика: Розбудова команди, Критичне і творче мислення, СпілкуванняЗбирання псевдоніміів
Вправа допомагає налагодити дружні стосунки в групі та встановити позитивну атмосферу в класі. Розвивається креативне мислення учнів.Вид розробки: Руханки, Знайомство0
Тематика: Розбудова команди, Повага до себе, Повага до всіх, Критичне і творче мислення, СпілкуванняЗалізти в торбинку
Вправа спрямована на активізацію розумової діяльності учнів, розвиває креативне мислення. Допомагає встановити позитивну атмосферу в колективі.Вид розробки: Руханки, Рольові ігри, Аналіз ситуацій0
Тематика: Розбудова команди, Повага до себе, Повага до всіх, Критичне і творче мислення, Спілкування