Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Будь-яка тематика
"Правильна" процедура
Процедури повинні служити нам, а не ми - їм.
0"СКАЖИ ВСЕ, ЩО ТИ ДУМАЄШ"
Цю вправу добре проводити наприкінці тренінгу, особливо в групах, де протягом роботи був високий рівень конфліктності і непорозуміння серед учасників.
0"Спасибі за посмішку"
Від суми та від тюрми не зарікайся.
010 причин, чому діти до 12 не повинні користуватися ґаджетами
Педіатр Кріс Роуен рекомендує батькам більше часу приділяти дітям (особливо тим, яким ще не виповнилось 12) та не дозволяти їм весь вільний час проводити за комп'ютером чи в телефоні. Адже такий вид дозвілля негативно впилаває на розвиток. Американська академія педіатрії та Канадське товариство педіатрії заявляють, що діти у віці 0-2 років взагалі не повинні піддаватися впливу електронних пристроїв. Діти у віці від 3 до 5 років можуть користуватись ними не більше 1 години в день, з 6 до 18 років — 2 години на день. Однак насправді діти та підлітки користуються ґаджетами в середньому в 4-5 разів більше, аніж рекомендується, а це тягне за собою певні негативні наслідки, які в деяких випадках можуть загрожувати життю. Портативні пристрої (мобільні телефони, планшети, електронні ігри) значно збільшили доступність і використання сучасних технологій, особливо дуже маленькими дітьми (Common Sense Media, 2013). Тому педіатр, а також біолог, Кріс...Тематика: Незалежно від тематики010 способів як бути позитивним щодня
1. Не витрачай свій час на плітки. 2. Будь самим собою. 3. Обіймай щонайменше 3 людини. 4. Зроби несподіваний добрий вчинок. 5. Не сперечайся. 6. Побільше смійся. 7. Пограйся, як дитина. 8. Будь активним! 9. Розслабляйся. 10. Гарно висипайся.
012 неочікуваних лайфхаків для батьків від Михайла Лабківського
Ваша дитина дивно себе поводить? Можливо, виникли проблеми з вчителями? Тоді вам обов’язково треба ознайомитись із порадами психолога Михайла Лабківського. Ми дізналися як вибрати школу, чи треба сперечатися з учителем і в який момент від дитини треба просто відстати. Порада №1 Не треба дітей до школи нічим навантажувати. Ніяких шахів, іноземних мов та іншого інтелектуального розвитку. До 6-7 років мозок дитини фізіологічно не готовий сприймати великі обсяги інформації. Ви втратите гроші, а вона – дитинство. Порада №2 Не шукайте для першокласника круту школу. У початковій школі головне для дитини – психологічний комфорт. Тому вибирайте нормальну школу поруч з будинком. Дитина не буде витрачати час і сили на дорогу, і їй буде легше налагодити відносини з однокласниками, якщо вони живуть по сусідству. Порада №3 Перша вчителька повинна бути не «сильна», а добра. Вам потрібна просто адекватна жінка, яка любить дітей і...Тематика: Незалежно від тематики05 дитячих проблем, які виникають через батьків
Психологічні проблеми людини, які виникають через неправильну поведінку батьків
05 ошибок родителей, которые готовят ребенка к школе слишком рано
Мы все хотим быть лучшими родителями. Но иногда из собственного тщеславия мы можем неосознанно причинить вред своему ребенку. AdMe.ru рассказывает о наиболее распространенных ошибках родителей, допускаемых при воспитании деток 3–4 лет. Ошибка 1: учить ребенка цифрам и алфавиту Любой педагог скажет, что развитие ребенка идет от наглядно-образного к абстрактно-логическому. Образы букв, сформированные без должной опоры на пространственное восприятие, долго будут оставаться лишь рисунками, а не символами. В результате этого формируется неэффективный механизм чтения, который в будущем будет мешать перейти к беглому чтению и складыванию чисел в уме. А что полезно? Развитие наглядно-образного мышления. Например, сходите в зоопарк и покажите, какие бывают животные, или соберите листья разных деревьев и расскажите,...
06 вправ-тренінгів для вдалого проведення батьківських зборів
Вправа 1. Коло емоцій Мета: Налаштувати на роботу, підняти настрій, допомогти розслабитися. Час: 5 хвилин. Хід вправи: Батьки сідають у коло, а потім кожен по черзі (почати може класний керівник) за допомогою лише однієї міміки передає якусь емоцію, а всі по черзі намагаються її повторити. Вправа закінчується, коли всі учасники передадуть свою емоцію. Після того, як вправа завершиться, запитайте у батьків, чи легко було відтворити емоцію, яку їм передала інша людина, та що вони при цьому відчували. І які емоції передавати простіше та приємніше – позитивні чи негативні? Вправа 2. Продовж речення Мета: Позитивно налаштувати учасників до теми зборів. Час: 5-7 хвилин. Хід вправи: Спочатку можна запитати, чи завжди батькам вдається без проблем знайти спільну мову зі своїми дітьми. Потім класний керівник задає тему, формулюючи речення, яке батьки мають продовжити. Наприклад: «Щоб краще розуміти свою дитину, я...»...Тематика: Незалежно від тематики06 полезных и развивающих игр для школьников
Вроде бы уже не новость, что дети лучше учатся, если вносить в уроки атмосферу и элементы игры. Обычно речь при этом идёт о младшей школе, но ведь и старшие школьники гораздо лучше усваивают и запоминают материал, если он окрашен эмоционально или требует взаимодействия с друзьями. Как сделать развивающие игры частью обучения рассказала психолог Катерина Дёмина.
0