Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
Частина цілого
гра для згуртування.Вид розробки: Руханки, Робота в групах0
Тематика: Недостатня рухова активність, Незалежно від тематикиЧим зайняти дитину під час весняних канікул?
Запропонуйте дитині декілька яскравих і креативних ідей, які допоможуть не лише з користю для загального розвитку провести дозвілля під час канікул, а й створити прикраси, доповнити інтер’єр власними поробками та весело провести час у родинному колі. ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ «Прості квіти-саморобки з кольорового паперу». Це завдання ідеально підходить для дитячої творчості. У результаті елементарних дій з кольоровим папером вийдуть красиві квіти, які можна подарувати близьким або прикрасити дім. «Джунглі своїми руками – дитячі ігрові декорації». Таке завдання допоможе створити тропічний ліс, в який можна вирушити у похід або на екскурсію у дику природу. Творча частина завдання розвиває вправність рук, а ігрова — фантазію, уяву, самостійність. «Цікава акварельна графіка у вигляді бульбашок». Завдання допоможе створити видовищні візерунки у вигляді мильних бульбашок. Сам процес незвичний і...
0Чому не варто матеріально винагороджувати дітей за успіхи? Психологічний експеримент.
Не поспішайте мотивувати дітей до навчання грошима чи цінними призами! Можна зробити тільки гірше. Це доводить психологічний експеримент. У 1973 році психологи Леппер, Грін і Нісбетт вирішили провести експеримент, щоб з’ясувати, як вплине заохочення на діяльність, яка спочатку приносить задоволення. Протягом декількох днів вони спостерігали за групою дошкільнят і виявили тих, хто вважає за краще проводити вільний час за малюванням. Потім цих дітей розділили на три групи. Перша група за свої малюнки отримувала винагороду – іменну грамоту, про яку їм заздалегідь розповідали і показували. Другу групу ні про що не попереджали і просто вручали грамоту після закінчення сеансу. У третій групі нічого не змінювали і залишили все як завжди – без попереджень і нагород. Протягом трьох наступних днів учені спостерігали, чим бажають займатися діти, коли у них вільний час. Потім вони вручили всі грамоти, припинили спостереження і почекали два тижні, щоб дізнатися, чи...
0Чому червоніє шия
Іноді наші найлютіші вороги - ми самі. Ви впевнені, що ваш внутрішній голос - на вашому боці?
0Шикування
Розминка спрямована на відпрацювання навичок невербального спілкування, розвиває артистичні здібності учасників.
0Що нас об'єднує?
Розминка відмінно підходить для завершення тренінгу або тренінгового дня, закріплює встановилися між членами групи відносини, створює відчуття єднання.Вид розробки: Ритуали відкриття/закриття, Руханки0
Тематика: Недостатня рухова активність, Незалежно від тематикиЯ + ти
Вправа на розуміння і об'єднання. Зрозуміти свого партнера - значить успішно закінчити цю вправу.Вид розробки: Об'єднання в групи, Руханки, Робота в групах0
Тематика: Недостатня рухова активність, Незалежно від тематикиЯ тебе люблю
Відмінна вправа для зняття напруги і згуртування колективу. Заряджає учасників позитивними емоціями і залишає в пам'яті масу вражень.
0ЯК ДОПОМОГТИ ПОТЕРПІЛОМУ
Розвивати вміння надавати невідкладну допомогу потерпілим. Виховувати чуйність, відповідальність, впевненість у власних силах.
0Як інших навчити поваги до себе
Дати дітям уявлення про необхідність доброзичливого ставлення до людей; товариськості у спілкуванні з однолітками, турботливого ставлення до молодших, старших.
0