Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
ЯК ПОВОДИТИСЯ ПІД ЧАС ПОЖЕЖІ
Ознайомити учнів зі стадіями розвитку пожежі. Формувати вміння користуватися первинними засобами пожежогасіння. Виховувати організованість, впевненість у власних силах.
0ЯК ПРОТИДІЯТИ ТИСКУ ОДНОЛІТКІВ
Навчити підлітків протидіяти негативному впливу з боку однолітків.
0Як уникнути шуму на уроці?
Урок у школі. Учитель раптом помічає, що діти починають шуміти. Шум поширюється по всьому класу і вже майже переходить у гул. Знайома ситуація? Поміркуйте, чому діти починають шуміти на уроці. Шум на уроці може бути конструктивним і деструктивним. Конструктивним він є тоді, коли не впливає на фізичний та психічний стан дітей, не заважає реалізації завдань уроку. Як правило, виникає у процесі впровадження інтерактивних методів навчання, групової та парної роботи, неможливо зовсім безшумно проводити фізкультхвилинки. Деструктивний шум є ознакою перенапруження та виникнення тривожності у дітей на уроці, показником стомленості. Він не сприяє реалізації цілей уроку, спричинює виникнення конфліктних ситуацій, заважає повноцінному навчанню та розвитку особистості. Таким чином учень демонструє позицію «Зараз я почуваюся некомфортно». Що може бути причиною появи деструктивного шуму? Зокрема, це помилки у плануванні та...
0«...И ты прав!»
байка на коммуникацию, конформизм, влияние и взаимодействие, способность увидеть вещи с другой стороны, понимание различного мировоззрения людей, уверенность в себе, уверенное поведение.
0«А ларчик просто открывался»
байка на целеполагание, принятие решения, коммуникацию, обучение, переговоры, способность увидеть вещи с другой стороны, разрешение проблемы.
0«А что может тебе помешать, парень?»
байка на коммуникацию, командную работу, переговоры, способность увидеть вещи с другой стороны, понимание различного мировоззрения людей.
0«Богач-недоучка»
байка на принятие решения, коммуникация, обучение, установки и стереотипы, влияние и взаимодействие, способность увидеть вещи с другой стороны, понимание различного мировоззрения людей.
0«Был ли суеверным Бор?»
байка на принятие решения, коммуникацию, конформизм, установки и стереотипы, способность увидеть вещи с другой стороны, понимание различного мировоззрения людей, юмор.
1«Веник»
байка на командную работу, влияние и взаимодействие, переговоры, разрешение проблемы.Вид розробки: Метафори0
Тематика: Аналіз проблем та прийняття рішень, Розбудова команди, Розв'язання проблем і конфліктів«Веселенькое чтиво»
байка на коммуникацию, установки и стереотипы, влияние и взаимодействие, способность увидеть вещи с другой стороны, понимание различного мировоззрения людей, юмор.
0