Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
"Скільки це коштує..."
Вчити цінувати працю, плоди праці інших. Уміти аналізувати й обґрунтовувати свої дії, дії інших, передбачати їх наслідки.
0"Спасибі за посмішку"
Від суми та від тюрми не зарікайся.
0"Сюрпризы" в продуктах питания
Мы знаем, что в продукты питания добавляют множество консервантов и других пищевых добавок. В этой статье описаны некоторые "неаппетитные" вещества, которые мы употребляем. Можно использовать, как дополнение к урокам на тему питания.
0"Ух ти, чоловіків не часто побачиш у цій професії!" - що таке мікроагресія
Зверхня репліка, зневажливий коментар, недоречне запитання - з проявами прихованої дискримінації деяким людям доводиться стикатися щодня, тоді як сам агресор часто навіть не усвідомлює, що його поведінка є образливою. "Чи можу я поговорити з вашим босом?" - керівниці компанії. "Ух ти, чоловіків не часто побачиш у цій професії!" - чоловіку, який працює медбратом. "А ти зовсім не схожий на гея!" - представнику ЛГБТ, який прийшов до вашої компанії на стажування. "Отже, звідки ви?... Ні, я маю на увазі, звідки ви насправді?" - колезі з іншим кольором шкіри в переважно "білому" офісі. "А хто ви за національністю?" - людині змішаної раси. Ласкаво просимо до світу мікроагресії. Це - кинуте мимохідь запитання, коментар або дії, які змушують інших людей почуватися незручно. Поступове накопичення таких випадків призводить до низької самооцінки жертви мікроагресії, відчуження та, зрештою, проблем із психічним...
0"Фізіологічна основа сну"
Дана презентація може бути використана при захисті роботи МАН.
1"Хто Я?"
Дати дітям уявленням про свої життєві ролі. Вчити визначати обов'язки, які кожен учень має виконувати в школі, сім'ї, суспільстві.
0"Шишики", "Жолуді", "Горіхи"
Гра на увагу, швидкість та концентрацію.
1"Я бачу людину"
Детально розроблений виховний захід для учнів 3-4 класів на соціально-популярну тематику - важливість творіння добра.Тематика: Спілкування3"Я дізнався, що моя дитина стала об'єктом знущань в школі. Що мені робити?"
Хоча діти-жертви рідко звертаються по допомогу до батьків, вона їм вкрай необхідна. Підтримка батьків є дуже важливою в такий кризовий для дитини період. Дізнайтесь які перші кроки потрібно зробити, аби Ваша дитина успішно подолала ту ситуацію, що склалась та почувала себе в безпеці. Хваліть і заохочуйте дитину. Допоможіть їй пишатися своїми досягненнями і відмінностями. Впевнені в собі діти рідше стають мішенню булерів. Шукайте та розвивайте таланти і позитивні якості у вашій дитині. Це може допомогти їй самоствердитися. Якщо Ви помічаєте, що поведінка вашої дитини може бути причиною булінгу, допоможіть їй змінити її, не звинувачуючи дитину. Розвивайте соціальні навички своєї дитини. Підтримуйте контакт зі школою вашої дитини. Повідомляйте в деталях фахівцім школи про всі випадки булінгу, та приймайте участь в розробці плану дій школи стосовно випадку. Заохочуйте дитину до фізичної активності та занять спортом, оскільки фізичні вправи сприяють кращій фізичній...
0"Як ти до людей, так і люди до тебе"
Закріпити знання основних правил ввічливості, “золотого правила ввічливості”. Закріплювати вміння застосовувати його на практиці.
0