Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
Шануймо працю людей
Вчити учнів усвідомлювати роль праці в житті людини; розуміти роль навчання як свою працю; наводити приклади бережливого ставлення до шкільних приладів, майна, до речей, зроблених руками інших.
0Шануй людей - і тебе шануватимуть (поведінка на вулиці, у храмі, в громадських місцях)
Дати дітям певні знання про правила поведінки у громадських місцях (театрі, кінотеатрі, у храмі, в музеї, на виставках, на вулицях), необхідність їх дотримання у повсякденному житті.
0Ти і твої рідні
Вчити дітей висловлювати почуття любові, вдячності, поваги до своїх рідних.
0Ти і твої друзі на перерві
Вчити дітей виявляти турботливе ставлення до однокласників, малюків; організовувати дитячі ігри на перерві, добросовісно і відповідально виконувати доручення затійника.
0Сила і слава твого роду
Поглибити уявлення дітей про такі поняття як "рід", "родовід". Вчити шанобливо ставитись до всіх членів родини.
0Секрети ввічливої людини
Дати уявлення дітям про основні правила поведінки ввічливої людини. Знати і використовувати "золоте правило ввічливості"; знати слова ввічливості.
0Розмова про розмову. Словничок чарівних слів.
Вчити дітей стисло, правильно висловлювати свою думку, уважно слухати і чути інших, не втручатися в розмову дорослих.
0Ми йдемо до їдальні
Дати дітям елементарні знання про правила сервірування столу, сприяти оволодінню навичками користування столовими приборами.
0Милуйся красою рідної природи
Дати дітям уявлення про охорону і збереження природи рідного краю. Вчити виконувати найпростіші правила поведінки у природі, оцінювати приклади позитивного і негативного ставлення до неї.
0"Хто Я?"
Дати дітям уявленням про свої життєві ролі. Вчити визначати обов'язки, які кожен учень має виконувати в школі, сім'ї, суспільстві.
0