Актуальні теми: Електронні версії підручників ЗБД
|
Навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»
|
Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3718 розробок
Матеріали

«Я ДУМАЮ, ЩО ТИ ДУМАЄШ ...»
Це ще одна вправа на отримання зворотного зв'язку, але, на відміну від попередньої, в ній надається вербальна інформація.
0
«ПРОМЕНІ СОНЦЯ»
Дана вправа - одна з технік отримання невербального зворотнього зв'язку.
0
«ПОДЯКИ»
Цю вправу теж краще всього проводити на закінчення тренінгу. Добре, якщо вона буде проходити під музику.
0
«Ворожіння на іменах»
Тренінг починався з запам'ятовування імен - ефектно буде закінчити його так, щоб знову згадати про імена.
0
«ЇЖАЧОК-ЇЖАЧОК, КРОЛИК-КРОЛИК»
Вправа на завершення тренінгу.
0
«Збір чемодана»
Вправа на зворотній зв'язок.
0
«ПОЛЬОВА ПОШТА»
Іноді тренери на завершальному етапі використовують цю вправу в тій чи іншій модифікації. Загальна її ідея полягає в тому, що кожен з учасників тренінгу пише на наданих аркушах паперу послання своїм колегам.
0
«ЛИСТ САМОМУ СОБІ, ЧАСТИНА 2-ГА»
Це друга частина вправи, яка була розпочата на першому, вступному етапі тренінгу. Нагадаємо: учасники групи писали кожен сам собі лист, в якому описували свої очікування від тренінгу, цілі своєї участі в групі, побажання собі на час участі.
0
«ПАПЕРОВИЙ ЛІТАК»
Подібні вправи часто проводяться на тренінгах з командо утворення. Їх можна використовувати і на тренінгах іншої тематики, коли потрібно посилити групову згуртованість, показати важливість вміння працювати в команді.
0
«Леді і джентльмени»
Дана вправа відноситься до класу вправ на інтенсивну просторову взаємодію.
0


Датою


Попередні
