Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
Хода
Це класична вправа, яку розуміють і охоче виконують всі діти.
0Літак
У цій вправі ми використовуємо метафору літаків, для того щоб діти спробували врівноважити свою потребу в свободі і потребу в самоконтролі.
0Східці
Діти хочуть бути сильнішими, самостійнішими, хочуть самі здійснювати достатній контроль у своєму житті. Цей простий спосіб релаксації підходить темпераменту дітей.
0Зі штурманом і без
У цій вправі діти розбиваються на трійки і здійснюють повільні рухи, знаходячи загальний ритм. Ця синхронність дає приємне відчуття.Вид розробки: Руханки, Робота в групах0
Тематика: Недостатня рухова активність, Незалежно від тематикиЩасливі спогади
Мета вправи - розвиток здібності дітей бути щасливими. Для цього потрібно іноді згадувати про свій позитивний досвід. Це породжує вдячність, яка, в свою чергу, підсилює наші можливості бути щасливими.
0Якою твариною я б хотів бути?
У цій вправі діти експериментують зі своїми знайомими і незнайомими якостями, рисами характеру, бажаннями і схильностями.
0Веселка
Кольори впливають на наші почуття, і ми можемо використовувати їх, щоб розслабитися, підбадьоритися і навіть вселити в себе надію.
0Валіза зі стресами
У цій грі ми пропонуємо простий спосіб подолання стресу: діти можуть відкинути все, що їх турбує, і звернутися до проблеми тільки тоді, коли вони захочуть зробити це усвідомлено.
0Минуле, теперішнє й майбутнє
У шкільному віці діти переживають зміни, що стаються в їх оточенні, інакше, ніж раніше. Вони вже навчилися справлятися з втратами і розмірковують про свої плани і надії на майбутнє.
0Малюємо обличчя
У цій вправі діти малюють обличчя, що висловлюють певні емоції, а потім група вибирає декілька малюнків і на їх основі придумує історію.
0