Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
Наперстки
Чарівні фокуси - випробуване джерело натхнення дітей. Ви можете використовувати цю древню гру, щоб дати можливість дітям по старше потренувати свою здатність концентруватися і уважно спостерігати за подіями.
0Спіймай лисицю!
Це веселий варіант класичної «військової» гри. Різнокольорові хустки або бандани служать рухомими цілями, за якими повинні стежити мисливці.
0Різнобарвний світ!
Ця гра сприяє розвитку почуття простору. Щоб виявити різні кольори, діти повинні звернути увагу на те, що їх оточує. У ході виконання завдання діти допомагають один одному.
0Дерево
Ця вправа особливо корисна дітям, які відчувають, що їх образили або пред'явили до них надмірні вимоги. Вона спрямована на розвиток внутрішньої сили та оптимізму.
0Зачарований котел
Ця гра дає можливість потренувати зорову пам'ять і почуття простору у маленьких дітей. Намагаючись не торкатися до «киплячого» чаклунського котла, діти можуть відпрацьовувати координацію «око-рука».
0Гордість
У цій вправі ми даємо дітям можливість подумати про те, чим вони пишаються і що вміють.
0Вправа «Що я відчуваю?»
Ця прекрасна гра покаже дітям, як кожен з нас зазвичай висловлює відчуваюче почуття, також гра розвиває здібності дітей до самовираження, їх театральний талант і сензитивність.
0Гра з тінню
У цій грі учасники повинні спостерігати за дітьми, які бігають та їх тінями. Це річна гра для відкритого простору. В неї треба грати вдень, коли тіні ще не дуже короткі.
0Голос тіла
У цій вправі діти вчаться розуміти мову власного тіла, вони говорять від імені кожної частини свого тіла. Діти повинні сприймати своє тіло так само серйозно, як розум і почуття. Вправа починається з занурення у власну фантазію.
0Папір і олівець
У цій грі для вирішення поставленого завдання діти повинні задіяти обидві півкулі головного мозку. Головним чином тут відпрацьовується координація «око-нога» і тренуються дрібні м'язи гомілки і щиколоток.
0