Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
15-17 січня 2019 р. в м. Києві відбувся тренінг «Освіта на основі життєвих навичок в контексті Нової української школи»
15-17 грудня в м. Києві відбувся тренінг «Освіта на основі життєвих навичок в контексті Нової української школи» для методистів початкової освіти, регіональних тренерів та координаторів НУШ з усіх регіонів України. Організатори семінару та виконавці відповідного проекту — Міністерство освіти і науки України, Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, Громадська організація «Дитячий фонд «Здоров’я через освіту». Мета тренінгу — підготовка тренерів з методики компетентнісного навчання у початковій школі для подальшого навчання вчителів закладів освіти. Завдання тренінгу: Обговорити потреби та вікові особливості розвитку учнів початкової школи. Проаналізувати, на чому базується компетентісне навчання, сприятливе для здоров’я, безпеки, успішної соціалізації і самореалізації особистості. Ознайомити учасників з особливостями підходів і методів компетентнісного навчання у початковій школі за...
011-13 грудня в м. Києві відбувся тренінг для тренерів «Життєві навички для активного громадянства»
11-13 грудня в м. Києві відбувся тренінг для тренерів «Життєві навички для активного громадянства учнівської молоді» за участю координаторів проекту, фахівців закладів післядипломної педагогічної освіти, регіональних тренері навчального курсу «Вчимося жити разом» основної і старшої школи Донецької і Луганської областей Організатори семінару та виконавці відповідного проекту — Міністерство освіти і науки України і Громадська організація «Дитячий фонд «Здоров’я через освіту» за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні і Європейського Союзу. Мета тренінгу — підготовка фахівців з методики проведення тренінгів «Життєві навички для активного громадянства» для подальшого навчання вчителів закладів освіти районів (міст) / об’єднаних територіальних громад Донецької та Луганської областей. Завдання тренінгу: Ознайомитися з основними завданнями проекту...
0Інфекційні та неінфекційні хвороби, що набули соціального значення
Виникнення інфекційних хвороб багато в чому залежить від організації санітарних, протиепідемічних та оздоровчих заходів. Учитель – основний провідник санітарного та протиепідемічного виховання навчання у школі. Базовий рівень знань з цих питань є обов’язковим елементом його професійної компетентності. Водночас вчитель несе моральну та юридичну відповідальність за збереження життя і здоров’я дітей під час їхнього перебування в навчальному закладі. Додаток до підручника з основ медичних знань для студентів педагогічних спеціальностей закладів вищої освіти можна завантажити ТУТ.
0ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У ТЕНДЕРІ
Громадська організація «Дитячий фонд «Здоров’я через освіту» ЗАПРОШУЄ ВАС ПОДАТИ ЗАЯВКИ НА ТЕНДЕРИ: 3.1. Семінари для представників пілотних шкіл Донецької та Луганської областей (2-дні). 2 заходи. Місце проведення Кремінна,Святогірськ. 3.2. Семінари для представників обласних та районних відділів Донецької та Луганської областей (2-дні). 2 заходи. Місце проведення Кремінна,Святогірськ. 3.3. Фінальна конференція по підведенню підсумків проекту. (2-дні ). 1 захід. Місце проведення м.Київ. 4.1. Зустріч для представників освітніх департаментів зі всіх регіонів України . (2-дні ). 1 захід. Місце проведення м.Київ. 4.2. Тренінг для представників інститутів підвищення кваліфікації з усіх регіонів України (3-дні ). 1 захід. Місце проведення м.Київ. Тендери оголошується по кожному з вищенаведених пунктів в рамках проекту «Моделювання безпечної і дружньої до дитини школи...
0Запрошення на тендер
Громадська організація «Дитячий фонд «Здоров’я через освіту» запрошує вас подати заявку на тендер: Тендер № ЗЧО-2018-Т-2.1; 2.3. Друкування та доставка навчальних матеріалів. Кінцевий термін подачі заявок: дата 20.12.2018; час 12:00 Запрошення на тендер Додаток 1 Додаток 2
0Ми єдиний клас, ми одна сім’я
Практичне завдання для учнів 6 класу. Запропонувати учням розподілитися на групи: творчі ( це учні, які відвідують гуртки та мають грамоти); відмінники навчання; спортивні(учні, які відвідують спортивну школу); не розкриті учні ( учні. які не мають грамот, не беруть участь в шкільних конкурсах, але в них є своє хобі); права рука класного керівника (командир класу, замісники командира); активні ( учні, які виступають на шкільних святах, беруть участь в конкурсах....); справедливі учні. У дітей можуть виникати запитання. Н-д: До якої групи мені приєднатися?, в мене є і грамоти, я активний, і займаюсь спортом. Тренер відповідає. До групи учасників, де вам буде зручніше, або до групи учасників, який вид діяльності найбільше подобається. Коли учні об᾿єдналися в групи, роздати їм вирізані кольорові фігурки, або кольоровий папір. Далі запропонувати учням згадати тему з предмету біології "Будова клітини". Якщо в учнів є підручник, вони можуть відкрити його і згадати тему, якщо...
0Вправи для розвитку міжпівкульної взаємодії
Ці вправи розвивають міжпівкульні зв’язки, синхронізують роботу півкуль, покращують розумову діяльність, сприяють поліпшенню пам’яті та уваги, полегшують процес читання і письма. Вправи необхідно виконувати щодня, виділивши 20-25 хвилин на день для них. Вони стануть в пригоді для маленьких перерв в ході заняття, або для налаштування на роботу перед заняттям, або просто як гра у вільну хвилинку. Вправи рекомендують поступово ускладнювати: прискорювати темп; виконувати з легко прикушеним язиком і заплющеними очима (вимкнення мовного і зорового контролю); підключати рухи очей і язика до рухів рук; підключати дихальні вправи і метод візуалізації. “Вушка” Ціль: Енергетизація мозку. Розправляти і розтягувати зовнішній край кожного вуха однойменною рукою в напрямку вгору-назовні від верхньої частини до мочки вуха (п’ять разів). Помасажувати вушну раковину. “Ліхтарики” Ціль: Розвиток міжпівкульної взаємодії...
1Тварини рятують планету
Поради, як стати еко-позитивним.
029-31 жовтня в м. Києві відбувся тренінг «Освіта на основі життєвих навичок в контексті Нової української школи» для методистів початкової школи
29-31 жовтня в м. Києві відбувся тренінг «Освіта на основі життєвих навичок в контексті Нової української школи» для методистів початкової освіти обласного та районних (міських), об’єднаних територіальних громад органгів управління освітою Донецької області. Організатори семінару та виконавці відповідного проекту — Міністерство освіти і науки України, Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, Громадська організація «Дитячий фонд «Здоров’я через освіту». Мета тренінгу — підготовка тренерів з методики компетентнісного навчання у початковій школі для подальшого навчання вчителів закладів освіти районів (міст) / об’єднаних територіальних громад Донецької області. Завдання тренінгу: Проаналізувати, на чому базується компетентісне навчання за чинними стандартами шкільної освіти. Ознайомити учасників з особливостями підходів і методів компетентнісного навчання у початковій...
0Колесики
Руханка до тем про транспорт.
0