Вибір мови:
Реєстрація
|
Вхід
Тематика
Базові поняття
Фізичне здоров'я
Профілактика неінфекційних захворювань
Профілактика соціально небезпечних захворювань
Безпека
Соціальне благополуччя
Психологічне благополуччя
Вчимося жити разом
Будь-яка тематика
Я досліджую світ
Учительські ідеї
Плани уроків
Тренінги
Відеоматеріали
Аудіоматеріали
Мультимедійна презентація
Інтерактивні вправи
Публікації
Превентивна освіта
ООЖН
Школа
Тест
Проекти
Адвокація превентивної освіти
Проект ЮНІСЕФ 2018
Проект ЮНІСЕФ 2017
Проект ЮНІСЕФ 2016
Архів
Підвищення кваліфікації
Загальна інформація
Зведена таблиця курсів
Програми курсу ОЗК
Програми курсу ОСК
Програми курсу ЯДС
Програми курсу ЖНАГ
Програма курсу БДДШ
Програма курсу ЗОЕ
Ресурси
Модельні програми. Основна школа
Здоров'я, безпека та добробут
Курс «Безпековий практикум»
Курс ВЖР
КОМПЛЕКТ «МАТЕМАТИКА»
Комплект «Я досліджую світ»
Комплект «Інформатика»
Комплект "Дизайн і технології"
Активне громадянство
Підготовка педагогів
Безпечна і дружня школа
Вчимося жити разом
Підручники, методичні матеріали
Ресурси ВООЗ
Статева освіта
Курси з профілактики ВІЛ
Стандарти, програми, методичні рекомендації МОН
Електронні ресурси
Плакати та брошури
Фото та відео
Сайти партнерів
Онлайн-курси
Підвищення кваліфікації: адміністратор послуг
Таблиця курсів
Курс ОЗК
Курс ВЖР
Курс ЯДС
КУРС ООЖН
КУРС БДДШ
КУРС ЗОЕ
КУРС ОСНОВИ ЗДОРОВОГО ХАРЧУВАННЯ
Експрес оцінювання
Актуальні теми:
Електронні версії підручників ЗБД
|
Навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»
|
Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Базові поняття (306)
Фізичне здоров'я (252)
Профілактика неінфекційних захворювань (1020)
Профілактика соціально небезпечних захворювань (174)
Безпека (204)
Соціальне благополуччя (359)
Психологічне благополуччя (434)
Вчимося жити разом (373)
Я досліджую світ (35)
Пошук серед 3718 розробок
Тематика
-- Всі --
[-]Базові поняття
Здоров'я
Безпека
Розвиток
[-]Фізичне здоров'я
Харчування
Гігієна
Рух та загартування
Режим дня
[-]Профілактика неінфекційних захворювань
Серцево-судинні захворювання
Онкологічні захворювання
Хронічні обструктивні захворювання легень
Цукровий діабет
Надлишкова вага
Недостатня рухова активність
Нездорова дієта
Алкоголь
Тютюн
[-]Профілактика соціально небезпечних захворювань
Наркотики
ВІЛ/СНІД
Туберкульоз
Стигма і дискримінація
Протидія насиллю
[-]Безпека
Дорожня безпека
Пожежна безпека
Екологічна безпека
Безпека у побуті
Безпека на природі
Соціальна безпека
Служби порятунку
Перша допомога
[-]Соціальне благополуччя
Спілкування
Стосунки
Розв'язання конфліктів
Стать і гендер
[-]Психологічне благополуччя
Методи самоконтролю
Управління стресом
Цілепокладання
Аналіз проблем та прийняття рішень
Критичне і творче мислення
Самонавчання
Самовиховання
Самооцінка
Емпатія, надання допомоги
[-]Вчимося жити разом
Повага до себе
Повага до всіх
Розв'язання проблем і конфліктів
Розбудова команди
[-]Будь-яка тематика
Незалежно від тематики
[-]Я досліджую світ
Я досліджую світ
Цільова аудиторія
-- Всі --
[-]Дошкільнята
3-6 років
[-]Учні
1 клас
2 клас
3 клас
4 клас
5 клас
6 клас
7 клас
8 клас
9 клас
10 клас
11 клас
[-]Дорослі
Батьки
Вчителі
Психологи
Студенти
Вид розробки
-- Категорія --
[-]Учительські ідеї
Плани уроків
Тренінги
Відеоматеріали
Аудіоматеріали
Мультимедійна презентація
[-]Інтерактивні вправи
Зворотній зв'язок
Очікування
Знайомство
Правила
Інформаційні повідомлення
Само- і взаємонавчання
Запитання і відповіді
Робота в групах
Навчальні проекти
Аналіз ситуацій
Рольові ігри
Інсценування
Дискусії
Руханки
Об'єднання в групи
Підведення підсумків
Релаксація
Ритуали відкриття/закриття
Метафори
Психодіагностична вправа
[-]Публікації
Превентивна освіта
ООЖН
Школа
Тест
Рекомендовать на Google
Follow @Eduportal
Головна
/
Особистий кабінет
/ Мої матеріали
Мої матеріали
Реєстраційні дані
Мої матеріали
Повідомлення
Мої покупки
Голосів:
0
«СПІЛЬНИЙ ТВІР ПРО МАЙБУТНЄ ЧИ МИНУЛЕ»
Цей варіант привітання являє собою модифікацію відомої рухомої вправи, коли учасникам групи пропонується по колу складати казку.
Вид розробки:
Очікування
Тематика:
Незалежно від тематики
0
Голосів:
1
«ДІЗНАЙСЯ ПО ГОЛОСУ»
Ця вправа дає учасникам можливість швидко включитися в тренінгову роботу та отримати додаткову інформацію один про одного.
Вид розробки:
Руханки
Тематика:
Незалежно від тематики
0
Голосів:
1
«Що нового?»
Цю вправу можна проводити на початку нового дня тренінгу. Вона допомагає налаштуватися на роботу, пригадати, що відбувалося в групі вчора, а також вчить учасників бути більш уважними один до одного.
Вид розробки:
Руханки
Тематика:
Незалежно від тематики
0
Голосів:
1
«РОЗМОВА РУКАМИ»
Ця розминка сприяє встановленню більш довірчих відносин в групі, допомагає учасникам подолати бар'єри в спілкуванні, покращує атмосферу на тренінгу.
Вид розробки:
Руханки
Тематика:
Недостатня рухова активність
,
Незалежно від тематики
0
Голосів:
2
«ДІВЧИНКА, ДРАКОН І САМУРАЙ...»
Ця розминка заснована на тому ж принципі, що й відома дитяча гра «Камінь, ножиці, папір».
Вид розробки:
Руханки
Тематика:
Недостатня рухова активність
,
Незалежно від тематики
0
Голосів:
1
«ЧОТИРИ СТИХІЇ»
Цю розминку можна проводити як в перший тренінговий день, коли учасники ще погано знають один одного, так і в наступні.
Вид розробки:
Руханки
,
Знайомство
Тематика:
Недостатня рухова активність
,
Незалежно від тематики
0
Голосів:
2
«Леді і джентльмени»
Дана вправа відноситься до класу вправ на інтенсивну просторову взаємодію.
Вид розробки:
Руханки
Тематика:
Незалежно від тематики
0
Голосів:
1
«ПАПЕРОВИЙ ЛІТАК»
Подібні вправи часто проводяться на тренінгах з командо утворення. Їх можна використовувати і на тренінгах іншої тематики, коли потрібно посилити групову згуртованість, показати важливість вміння працювати в команді.
Вид розробки:
Руханки
Тематика:
Недостатня рухова активність
,
Незалежно від тематики
0
Голосів:
1
«ЛИСТ САМОМУ СОБІ, ЧАСТИНА 2-ГА»
Це друга частина вправи, яка була розпочата на першому, вступному етапі тренінгу. Нагадаємо: учасники групи писали кожен сам собі лист, в якому описували свої очікування від тренінгу, цілі своєї участі в групі, побажання собі на час участі.
Вид розробки:
Очікування
,
Зворотній зв'язок
Тематика:
Незалежно від тематики
0
Голосів:
0
«ПОЛЬОВА ПОШТА»
Іноді тренери на завершальному етапі використовують цю вправу в тій чи іншій модифікації. Загальна її ідея полягає в тому, що кожен з учасників тренінгу пише на наданих аркушах паперу послання своїм колегам.
Вид розробки:
Ритуали відкриття/закриття
Тематика:
Незалежно від тематики
0
Попередні
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
Наступні
Додати матеріал