Вибір мови:
Реєстрація
|
Вхід
Тематика
Базові поняття
Фізичне здоров'я
Профілактика неінфекційних захворювань
Профілактика соціально небезпечних захворювань
Безпека
Соціальне благополуччя
Психологічне благополуччя
Вчимося жити разом
Будь-яка тематика
Я досліджую світ
Учительські ідеї
Плани уроків
Тренінги
Відеоматеріали
Аудіоматеріали
Мультимедійна презентація
Інтерактивні вправи
Публікації
Превентивна освіта
ООЖН
Школа
Тест
Проекти
Адвокація превентивної освіти
Проект ЮНІСЕФ 2018
Проект ЮНІСЕФ 2017
Проект ЮНІСЕФ 2016
Архів
Підвищення кваліфікації
Загальна інформація
Зведена таблиця курсів
Програми курсу ОЗК
Програми курсу ОСК
Програми курсу ЯДС
Програми курсу ЖНАГ
Програма курсу БДДШ
Програма курсу ЗОЕ
Ресурси
Модельні програми. Основна школа
Здоров'я, безпека та добробут
Курс «Безпековий практикум»
Курс ВЖР
КОМПЛЕКТ «МАТЕМАТИКА»
Комплект «Я досліджую світ»
Комплект «Інформатика»
Комплект "Дизайн і технології"
Активне громадянство
Підготовка педагогів
Безпечна і дружня школа
Вчимося жити разом
Підручники, методичні матеріали
Ресурси ВООЗ
Статева освіта
Курси з профілактики ВІЛ
Стандарти, програми, методичні рекомендації МОН
Електронні ресурси
Плакати та брошури
Фото та відео
Сайти партнерів
Онлайн-курси
Підвищення кваліфікації: адміністратор послуг
Таблиця курсів
Курс ОЗК
Курс ВЖР
Курс ЯДС
КУРС ООЖН
КУРС БДДШ
КУРС ЗОЕ
КУРС ОСНОВИ ЗДОРОВОГО ХАРЧУВАННЯ
Експрес оцінювання
Актуальні теми:
Електронні версії підручників ЗБД
|
Навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»
|
Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Базові поняття (306)
Фізичне здоров'я (252)
Профілактика неінфекційних захворювань (1020)
Профілактика соціально небезпечних захворювань (174)
Безпека (204)
Соціальне благополуччя (359)
Психологічне благополуччя (434)
Вчимося жити разом (373)
Я досліджую світ (35)
Пошук серед 3718 розробок
Тематика
-- Всі --
[-]Базові поняття
Здоров'я
Безпека
Розвиток
[-]Фізичне здоров'я
Харчування
Гігієна
Рух та загартування
Режим дня
[-]Профілактика неінфекційних захворювань
Серцево-судинні захворювання
Онкологічні захворювання
Хронічні обструктивні захворювання легень
Цукровий діабет
Надлишкова вага
Недостатня рухова активність
Нездорова дієта
Алкоголь
Тютюн
[-]Профілактика соціально небезпечних захворювань
Наркотики
ВІЛ/СНІД
Туберкульоз
Стигма і дискримінація
Протидія насиллю
[-]Безпека
Дорожня безпека
Пожежна безпека
Екологічна безпека
Безпека у побуті
Безпека на природі
Соціальна безпека
Служби порятунку
Перша допомога
[-]Соціальне благополуччя
Спілкування
Стосунки
Розв'язання конфліктів
Стать і гендер
[-]Психологічне благополуччя
Методи самоконтролю
Управління стресом
Цілепокладання
Аналіз проблем та прийняття рішень
Критичне і творче мислення
Самонавчання
Самовиховання
Самооцінка
Емпатія, надання допомоги
[-]Вчимося жити разом
Повага до себе
Повага до всіх
Розв'язання проблем і конфліктів
Розбудова команди
[-]Будь-яка тематика
Незалежно від тематики
[-]Я досліджую світ
Я досліджую світ
Цільова аудиторія
-- Всі --
[-]Дошкільнята
3-6 років
[-]Учні
1 клас
2 клас
3 клас
4 клас
5 клас
6 клас
7 клас
8 клас
9 клас
10 клас
11 клас
[-]Дорослі
Батьки
Вчителі
Психологи
Студенти
Вид розробки
-- Категорія --
[-]Учительські ідеї
Плани уроків
Тренінги
Відеоматеріали
Аудіоматеріали
Мультимедійна презентація
[-]Інтерактивні вправи
Зворотній зв'язок
Очікування
Знайомство
Правила
Інформаційні повідомлення
Само- і взаємонавчання
Запитання і відповіді
Робота в групах
Навчальні проекти
Аналіз ситуацій
Рольові ігри
Інсценування
Дискусії
Руханки
Об'єднання в групи
Підведення підсумків
Релаксація
Ритуали відкриття/закриття
Метафори
Психодіагностична вправа
[-]Публікації
Превентивна освіта
ООЖН
Школа
Тест
Рекомендовать на Google
Follow @Eduportal
Головна
/
Особистий кабінет
/ Мої матеріали
Мої матеріали
Реєстраційні дані
Мої матеріали
Повідомлення
Мої покупки
Голосів:
0
Ти і твої рідні
Вчити дітей висловлювати почуття любові, вдячності, поваги до своїх рідних.
Вид розробки:
Плани уроків
Тематика:
Самовиховання
,
Стосунки
0
Голосів:
0
Шануй людей - і тебе шануватимуть (поведінка на вулиці, у храмі, в громадських місцях)
Дати дітям певні знання про правила поведінки у громадських місцях (театрі, кінотеатрі, у храмі, в музеї, на виставках, на вулицях), необхідність їх дотримання у повсякденному житті.
Вид розробки:
Плани уроків
Тематика:
Самовиховання
0
Голосів:
0
Шануймо працю людей
Вчити учнів усвідомлювати роль праці в житті людини; розуміти роль навчання як свою працю; наводити приклади бережливого ставлення до шкільних приладів, майна, до речей, зроблених руками інших.
Вид розробки:
Плани уроків
Тематика:
Самовиховання
0
Голосів:
1
Чого навчає Королева Чистоти
Вчити учнів пояснювати необхідність дотримання людиною правил санітарної гігієни, чистоти вдома, на подвір'ї, у приміщенні школи, в громадських місцях, на вулиці.
Вид розробки:
Плани уроків
Тематика:
Самовиховання
,
Гігієна
2
Голосів:
0
«Я хочу стати кращим»
Дати дітям уявлення про позитивні та негативні риси характеру.
Вид розробки:
Плани уроків
Тематика:
Самовиховання
0
Голосів:
0
Для чого людині люстерко?
Формувати уявлення про культуру зовнішнього вигляду, необхідність дотримання її норм і правил у житті.
Вид розробки:
Плани уроків
Тематика:
Самовиховання
,
Гігієна
0
Голосів:
0
Гідність. Повага гідності інших. Самоповага
Дати дітям уявлення про такі моральні поняття як "гідність", "повага гідності", "самоповага".
Вид розробки:
Плани уроків
Тематика:
Самовиховання
0
Голосів:
0
За добро платять добром
Вчити дітей розрізняти поняття "добро", "зло", "доброта". Вчити аналізувати добрі вчинки, їх мотиви; оцінювати як власні вчинки, так і вчинки інших людей з позицій добра.
Вид розробки:
Плани уроків
Тематика:
Самовиховання
0
Голосів:
0
"Кому Ви, а кому ти?"
Вчити дітей виявляти шанобливе ставлення до батьків, вчителів, рідних, оточуючих.
Вид розробки:
Плани уроків
Тематика:
Самовиховання
0
Голосів:
0
Поважай свій час
Розвивати відчуття часу, вчити орієнтуватися у ньому, берегти його, раціонально використовувати свій час, час інших людей; привчати дітей до організованості у будь-якій діяльності.
Вид розробки:
Плани уроків
Тематика:
Цілепокладання
,
Самонавчання
,
Самовиховання
0
Попередні
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
Наступні
Додати матеріал