Вибір мови:
Реєстрація
|
Вхід
Тематика
Базові поняття
Фізичне здоров'я
Профілактика неінфекційних захворювань
Профілактика соціально небезпечних захворювань
Безпека
Соціальне благополуччя
Психологічне благополуччя
Вчимося жити разом
Будь-яка тематика
Я досліджую світ
Учительські ідеї
Плани уроків
Тренінги
Відеоматеріали
Аудіоматеріали
Мультимедійна презентація
Інтерактивні вправи
Публікації
Превентивна освіта
ООЖН
Школа
Тест
Проекти
Адвокація превентивної освіти
Проект ЮНІСЕФ 2018
Проект ЮНІСЕФ 2017
Проект ЮНІСЕФ 2016
Архів
Підвищення кваліфікації
Загальна інформація
Зведена таблиця курсів
Програми курсу ОЗК
Програми курсу ОСК
Програми курсу ЯДС
Програми курсу ЖНАГ
Програма курсу БДДШ
Програма курсу ЗОЕ
Ресурси
Модельні програми. Основна школа
Здоров'я, безпека та добробут
Курс «Безпековий практикум»
Курс ВЖР
КОМПЛЕКТ «МАТЕМАТИКА»
Комплект «Я досліджую світ»
Комплект «Інформатика»
Комплект "Дизайн і технології"
Активне громадянство
Підготовка педагогів
Безпечна і дружня школа
Вчимося жити разом
Підручники, методичні матеріали
Ресурси ВООЗ
Статева освіта
Курси з профілактики ВІЛ
Стандарти, програми, методичні рекомендації МОН
Електронні ресурси
Плакати та брошури
Фото та відео
Сайти партнерів
Онлайн-курси
Підвищення кваліфікації: адміністратор послуг
Таблиця курсів
Курс ОЗК
Курс ВЖР
Курс ЯДС
КУРС ООЖН
КУРС БДДШ
КУРС ЗОЕ
КУРС ОСНОВИ ЗДОРОВОГО ХАРЧУВАННЯ
Експрес оцінювання
Актуальні теми:
Електронні версії підручників ЗБД
|
Навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»
|
Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Базові поняття (306)
Фізичне здоров'я (252)
Профілактика неінфекційних захворювань (1020)
Профілактика соціально небезпечних захворювань (174)
Безпека (204)
Соціальне благополуччя (359)
Психологічне благополуччя (434)
Вчимося жити разом (373)
Я досліджую світ (35)
Пошук серед 3718 розробок
Тематика
-- Всі --
[-]Базові поняття
Здоров'я
Безпека
Розвиток
[-]Фізичне здоров'я
Харчування
Гігієна
Рух та загартування
Режим дня
[-]Профілактика неінфекційних захворювань
Серцево-судинні захворювання
Онкологічні захворювання
Хронічні обструктивні захворювання легень
Цукровий діабет
Надлишкова вага
Недостатня рухова активність
Нездорова дієта
Алкоголь
Тютюн
[-]Профілактика соціально небезпечних захворювань
Наркотики
ВІЛ/СНІД
Туберкульоз
Стигма і дискримінація
Протидія насиллю
[-]Безпека
Дорожня безпека
Пожежна безпека
Екологічна безпека
Безпека у побуті
Безпека на природі
Соціальна безпека
Служби порятунку
Перша допомога
[-]Соціальне благополуччя
Спілкування
Стосунки
Розв'язання конфліктів
Стать і гендер
[-]Психологічне благополуччя
Методи самоконтролю
Управління стресом
Цілепокладання
Аналіз проблем та прийняття рішень
Критичне і творче мислення
Самонавчання
Самовиховання
Самооцінка
Емпатія, надання допомоги
[-]Вчимося жити разом
Повага до себе
Повага до всіх
Розв'язання проблем і конфліктів
Розбудова команди
[-]Будь-яка тематика
Незалежно від тематики
[-]Я досліджую світ
Я досліджую світ
Цільова аудиторія
-- Всі --
[-]Дошкільнята
3-6 років
[-]Учні
1 клас
2 клас
3 клас
4 клас
5 клас
6 клас
7 клас
8 клас
9 клас
10 клас
11 клас
[-]Дорослі
Батьки
Вчителі
Психологи
Студенти
Вид розробки
-- Категорія --
[-]Учительські ідеї
Плани уроків
Тренінги
Відеоматеріали
Аудіоматеріали
Мультимедійна презентація
[-]Інтерактивні вправи
Зворотній зв'язок
Очікування
Знайомство
Правила
Інформаційні повідомлення
Само- і взаємонавчання
Запитання і відповіді
Робота в групах
Навчальні проекти
Аналіз ситуацій
Рольові ігри
Інсценування
Дискусії
Руханки
Об'єднання в групи
Підведення підсумків
Релаксація
Ритуали відкриття/закриття
Метафори
Психодіагностична вправа
[-]Публікації
Превентивна освіта
ООЖН
Школа
Тест
Рекомендовать на Google
Follow @Eduportal
Головна
/
Особистий кабінет
/ Мої матеріали
Мої матеріали
Реєстраційні дані
Мої матеріали
Повідомлення
Мої покупки
Голосів:
2
Безпека у населеному пункті. Правила поведінки дітей на дворі
формувати правила безпечної поведінки дітей надворі; вчити аналізувати ситуації, що можуть стати загрозою безпечного життя на прогулянці; розвивати вміння розсудливо діяти; виховувати обережність, винахідливість, уважність, дисциплінованість.
Вид розробки:
Плани уроків
,
Тренінги
Тематика:
Дорожня безпека
0
Голосів:
1
Дорожні знаки. Практична робота. Моделювання ситуацій дорожнього руху із дорожніми знаками 1.27, 1.28, 1.30., 3.8, 4.12, 5.41, 5.43
ознайомлювати учнів із дорожніми знаками; формувати навички їх розпізнавання; закріплювати вивчені правила дорожнього руху.
Вид розробки:
Тренінги
,
Плани уроків
Тематика:
Дорожня безпека
0
Голосів:
0
Поведінка біля залізничної колії. Практична робота
ознайомлювати учнів із правилами поведінки на залізничному переїзді, біля залізничної колії, з дорожніми знаками; формувати вміння порівнювати, узагальнювати, робити висновки, оцінювати свої і чужі дії; виховувати відповідальність за власні вчинки, дисциплінованість на дорогах, уважність, спостережливість, обережність, дисциплінованість.
Вид розробки:
Плани уроків
,
Тренінги
Тематика:
Дорожня безпека
0
Голосів:
0
Дорожня безпека. Перехід дороги в умовах обмеженої оглядовості
вчити учнів дотримуватися правил безпечного переходу вулиці, дороги у місцях з обмеженою оглядовістю; ознайомлюватися із гальмівним шляхом автомобіля; розвивати увагу, пам’ять, спостережливість, уміння орієнтуватись на вулицях міста; виховувати культуру поведінки на вулиці, бажання дотримуватись правил дорожнього руху.
Вид розробки:
Тренінги
,
Плани уроків
Тематика:
Дорожня безпека
0
Голосів:
1
Профілактика вживання тютюну та алкоголю. (Практична робота). Моделювання ситуації відмови від небезпечної пропозиції
формувати уявлення про згубний вплив шкідливих звичок на дитячий організм; розвивати вміння обстоювати власні переконання, оцінювати свої вчинки та приймати рішення відповідно до ситуації; виховувати здатність протидіяти пропозиціям щодо куріння, вживання алкоголю.
Вид розробки:
Тренінги
,
Плани уроків
Тематика:
Тютюн
,
Серцево-судинні захворювання
,
Алкоголь
,
Хронічні обструктивні захворювання легень
,
Наркотики
0
Голосів:
0
Пожежна безпека. Правила користування обігрівальними приладами. Практична робота. Ознайомлення із застережними знаками про небезпеку ураження електричним струмом, про легкозаймисту речовину
систематизувати знання учнів про легкозаймисті речовини та побутові електроприлади, даючи коротку довідку про утворення електричного струму; пояснити, що вогонь може бути корисним і небезпечним; формувати розуміння необхідності знати й виконувати правила протипожежної безпеки; переконати дітей у небезпечності гри з вогнем; розвивати вміння керувати власними емоціями; виховувати почуття відповідальності за свої дії та вчинки під час використання електроприладів, обігрівальних приладів та інших пожежонебезпечних побутових предметів.
Вид розробки:
Плани уроків
,
Тренінги
Тематика:
Пожежна безпека
0
Голосів:
1
Безпека вдома. Правила користування джерелами водопостачання. Практична робота. Рольова гра «Викликаємо служби 101, 102, 103, 104»
ознайомлювати учнів із небезпеками, які можуть підстерігати їх вдома за відсутності дорослих; вчити аналізувати ситуації, що можуть стати загрозою безпечного життя у домашніх умовах; виробляти навички безпечного поводження у побуті з джерелами водопостачання; розвивати вміння зосереджуватися, збиратися з думками, не панікувати; виховувати пильність, обережність, розсудливість в будь-якій ситуації.
Вид розробки:
Тренінги
,
Плани уроків
Тематика:
Безпека у побуті
0
Голосів:
2
Вплив комп’ютерних ігор на здоров'я дітей. Профілактика комп’ютерної залежності. Підсумок за темою
ознайомлювати учнів із негативними наслідками надмірного захоплення комп'ютерними іграми, правилами безпечного користування Інтернетом; формувати потребу дотримуватись правил і норм роботи за комп'ютером; узагальнювати знання учнів із теми «Серед людей»; виховувати у дітей бережливе й дбайливе ставлення до свого здоров'я.
Вид розробки:
Тренінги
,
Плани уроків
Тематика:
Безпека
0
Голосів:
2
ЗАПОБІГАННЯ КОНФЛІКТАМ І ЇХ ВИРІШЕННЯ. (ПРАКТИЧНА РОБОТА.) МОДЕЛЮВАННЯ СИТУАЦІЙ МИРНОГО ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТІВ З ОДНОЛІТКАМИ
продовжувати формувати почуття власної гідності, толерантності, стриманості, уникаючи конфліктних ситуацій; розвивати уміння запобігати конфліктам, що мають місце, тягнути за собою низку негативних наслідків; розглядати способи їх вирішення; розвивати комунікативні здібності; виховувати найкращі людські риси громадянина нашої країни зі сформованою життєвою компетентністю — уміння жити у суспільстві.
Вид розробки:
Плани уроків
,
Тренінги
Тематика:
Розв'язання конфліктів
1
Голосів:
2
ЕФЕКТИВНЕ СПІЛКУВАННЯ. УМІННЯ СЛУХАТИ. (ПРАКТИЧНА РОБОТА.) ЯК ПОПРОСИТИ ПРО ПОСЛУГУ ЧИ ДОПОМОГУ (УРОК 13)
вчити дітей розуміти індивідуальність людини не лише як фізичної особи, а й як об'єкта соціального оточення; вказати на значення уміння слухати й спілкуватися, на збереження і зміцнення здоров'я; розвивати повагу до себе та інших людей; формувати етичні звички; виховувати любов до свого народу, рідної мови, культуру поведінки.
Вид розробки:
Тренінги
,
Плани уроків
Тематика:
Спілкування
,
Стосунки
0
Попередні
241
242
243
244
245
246
247
248
249
250
Наступні
Додати матеріал