Вибір мови:
Реєстрація
|
Вхід
Тематика
Базові поняття
Фізичне здоров'я
Профілактика неінфекційних захворювань
Профілактика соціально небезпечних захворювань
Безпека
Соціальне благополуччя
Психологічне благополуччя
Вчимося жити разом
Будь-яка тематика
Я досліджую світ
Учительські ідеї
Плани уроків
Тренінги
Відеоматеріали
Аудіоматеріали
Мультимедійна презентація
Інтерактивні вправи
Публікації
Превентивна освіта
ООЖН
Школа
Тест
Проекти
Адвокація превентивної освіти
Проект ЮНІСЕФ 2018
Проект ЮНІСЕФ 2017
Проект ЮНІСЕФ 2016
Архів
Підвищення кваліфікації
Загальна інформація
Зведена таблиця курсів
Програми курсу ОЗК
Програми курсу ОСК
Програми курсу ЯДС
Програми курсу ЖНАГ
Програма курсу БДДШ
Програма курсу ЗОЕ
Ресурси
Модельні програми. Основна школа
Здоров'я, безпека та добробут
Курс «Безпековий практикум»
Курс ВЖР
КОМПЛЕКТ «МАТЕМАТИКА»
Комплект «Я досліджую світ»
Комплект «Інформатика»
Комплект "Дизайн і технології"
Активне громадянство
Підготовка педагогів
Безпечна і дружня школа
Вчимося жити разом
Підручники, методичні матеріали
Ресурси ВООЗ
Статева освіта
Курси з профілактики ВІЛ
Стандарти, програми, методичні рекомендації МОН
Електронні ресурси
Плакати та брошури
Фото та відео
Сайти партнерів
Онлайн-курси
Підвищення кваліфікації: адміністратор послуг
Таблиця курсів
Курс ОЗК
Курс ВЖР
Курс ЯДС
КУРС ООЖН
КУРС БДДШ
КУРС ЗОЕ
КУРС ОСНОВИ ЗДОРОВОГО ХАРЧУВАННЯ
Експрес оцінювання
Актуальні теми:
Електронні версії підручників ЗБД
|
Навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»
|
Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Базові поняття (306)
Фізичне здоров'я (252)
Профілактика неінфекційних захворювань (1020)
Профілактика соціально небезпечних захворювань (174)
Безпека (204)
Соціальне благополуччя (359)
Психологічне благополуччя (434)
Вчимося жити разом (373)
Я досліджую світ (35)
Пошук серед 3718 розробок
Тематика
-- Всі --
[-]Базові поняття
Здоров'я
Безпека
Розвиток
[-]Фізичне здоров'я
Харчування
Гігієна
Рух та загартування
Режим дня
[-]Профілактика неінфекційних захворювань
Серцево-судинні захворювання
Онкологічні захворювання
Хронічні обструктивні захворювання легень
Цукровий діабет
Надлишкова вага
Недостатня рухова активність
Нездорова дієта
Алкоголь
Тютюн
[-]Профілактика соціально небезпечних захворювань
Наркотики
ВІЛ/СНІД
Туберкульоз
Стигма і дискримінація
Протидія насиллю
[-]Безпека
Дорожня безпека
Пожежна безпека
Екологічна безпека
Безпека у побуті
Безпека на природі
Соціальна безпека
Служби порятунку
Перша допомога
[-]Соціальне благополуччя
Спілкування
Стосунки
Розв'язання конфліктів
Стать і гендер
[-]Психологічне благополуччя
Методи самоконтролю
Управління стресом
Цілепокладання
Аналіз проблем та прийняття рішень
Критичне і творче мислення
Самонавчання
Самовиховання
Самооцінка
Емпатія, надання допомоги
[-]Вчимося жити разом
Повага до себе
Повага до всіх
Розв'язання проблем і конфліктів
Розбудова команди
[-]Будь-яка тематика
Незалежно від тематики
[-]Я досліджую світ
Я досліджую світ
Цільова аудиторія
-- Всі --
[-]Дошкільнята
3-6 років
[-]Учні
1 клас
2 клас
3 клас
4 клас
5 клас
6 клас
7 клас
8 клас
9 клас
10 клас
11 клас
[-]Дорослі
Батьки
Вчителі
Психологи
Студенти
Вид розробки
-- Категорія --
[-]Учительські ідеї
Плани уроків
Тренінги
Відеоматеріали
Аудіоматеріали
Мультимедійна презентація
[-]Інтерактивні вправи
Зворотній зв'язок
Очікування
Знайомство
Правила
Інформаційні повідомлення
Само- і взаємонавчання
Запитання і відповіді
Робота в групах
Навчальні проекти
Аналіз ситуацій
Рольові ігри
Інсценування
Дискусії
Руханки
Об'єднання в групи
Підведення підсумків
Релаксація
Ритуали відкриття/закриття
Метафори
Психодіагностична вправа
[-]Публікації
Превентивна освіта
ООЖН
Школа
Тест
Рекомендовать на Google
Follow @Eduportal
Головна
/
Особистий кабінет
/ Мої матеріали
Мої матеріали
Реєстраційні дані
Мої матеріали
Повідомлення
Мої покупки
Голосів:
0
Способы остановить буллинг
Поради, які допоможуть зупинити булінг.
Вид розробки:
Відеоматеріали
Тематика:
Протидія насиллю
0
Голосів:
2
Барбоскины. Миротворец
Малыш уже достаточно взрослый для самостоятельных игр и занятий, но насладиться чтением увлекательной книги с яркими картинками ему мешает шум, который подняли старшие сестры. Причиной очередной ссоры стали две шапочки, а Лиза с Розой никак не решат, кому достанется головной убор с желтым бубоном, а кому с зеленым. Спор заканчивается обоюдным бойкотом, что не нравится Малышу. Младший брат принимает решение помирить Розу и Лизу, поэтому каждой из них он приносит в комнату пирожное и чай, якобы от имени другой. Но Лиза умудряется сесть на сладость и испачкать одежду, а Роза случайно опрокидывает чашку на телефон. Конфликт переходит на новый уровень — и тут уже не обойтись без глобального вмешательства, что Малыш видел в книжке. Он открывает кран в ванной, чтобы поток объединил сестренок. Но действие приносит обратный эффект — и теперь девочки обвиняют друг друга в невнимательности к Малышу, хотя за минуту до этого благополучно помирились и были готовы носить шапочки по...
Вид розробки:
Відеоматеріали
Тематика:
Розв'язання проблем і конфліктів
0
Голосів:
1
Результати аналізу пропозицій на ЕdEra щодо розвантаження навчальної програми з основ здоров'я
ВСЕУКРАЇНСЬКА СПІЛКА ВЧИТЕЛІВ І ТРЕНЕРІВ ДОВІДКА про результати аналізу пропозицій на ЕdEra щодо розвантаження навчальної програми з основ здоров'я в контексті компетентнісного підходу I. Аналіз змісту чинної програми здійснювався з урахуванням наступного: Ключова компетентність, яка визначена Державним стандартом початкової освіти – «здоров’язбережувальна». Складові узагальненої «здоров’язбережувальної» компетентності набуваються в курсі «Основи здоров’я» з урахуванням посилюючих міжпредметних зв’язків (предмети «Я у світі» та «Природознавство»). Зміст предмету «Основи здоров’я» - це інтегрована тематика, визначена на основі аналізу найбільш релевантних чинників ризику і захисту для здоров’я, безпеки і розвитку учнів (табл. 1.) Предметні компетентності курсу «Основи здоров’я» - це психосоціальні і спеціальні життєві...
0
Голосів:
2
Скільки потрібно пити щодня?
Залежно від статі, віку, ваги людини та фізичного навантаження денна норма споживання рідини різна. За результатами досліджень, дорослий чоловік в середньому втрачає протягом дня 3,7 літра води, а жінка – 2,7 літра, отже, стільки ж потрібно випивати. З їжею в організм надходить 0,7 літра рідини, ще 0,3 літра він виділяє в результаті метаболізму. Тож решту – 1,7 літрів для жінок та 2,7 літрів для чоловіків – потрібно доповнювати питною водою або різноманітними напоями: соком, солодкими газованими напоями, чаєм тощо.
Вид розробки:
Інформаційні повідомлення
Тематика:
Харчування
0
Голосів:
1
Детское ожирение
Детское ожирение – актуальная медицинская и социальная проблема. Если верить статистике ВОЗ, 15% детей страдают ожирением, а 25% – имеют лишний вес. Каждые 30 лет их число увеличивается вдвое! А со временем дети–пышки пополнят ряды уже взрослой статистики – со всеми вытекающими для здоровья последствиями… Как определить проблему и ее масштаб? Начнем с того, что далеко не всякий лишний вес можно назвать ожирением. Чтобы понять разницу, достаточно воспользоваться специальным тестом для определения индекса массы тела (ИМТ). Также наличие лишних килограммов у ребенка можно оценить по центильной таблице. Впрочем, эти таблицы довольно сложны для восприятия, так что ими в основном пользуются врачи. Родителям, чтобы оценить, как развивается ребенок, нужно знать, что в возрасте 4,5–6 месяцев происходит удвоение массы тела по сравнению с той, которая была при его рождении, утроение достигается к году, а дальнейшие прибавки в весе должны составлять...
Вид розробки:
Публікації
Тематика:
Надлишкова вага
,
Харчування
0
Голосів:
0
Якщо бачити передусім Людину…
Часом ми забуваємо, що за інвалідністю стоїть, перш за все, Людина зі своїми талантами, мріями і здібностями. Якщо ми навчимося бачити Людину, а не її інвалідність, всі отримають рівні шанси на здійснення своїх мрій.
Вид розробки:
Відеоматеріали
Тематика:
Управління стресом
,
Емпатія, надання допомоги
,
Стигма і дискримінація
0
Голосів:
1
15 шагов против выгорания
Педагогам в эмоциональном плане сложно — практически нет времени восстановиться. Несколько практических шагов, которые помогут уменьшить риск выгорания. Выбирайте, что вам больше по душе! 1. Отоспитесь. Оставьте все срочные дела, работа — не волк, в лес не убежит. Она вообще никуда не убежит. Поэтому лучше принять теплый душ, выпить мятного чаю или теплого молока, взять книгу — и спать. Хоть на два часа дольше, чем обычно. Первый шаг на пути к приливу энергии. 2. Больше кислорода. Проветривайте и проветривайтесь! В классе и дома. Детям тоже нужна свежая атмосфера. Больше прогулок — хоть и коротких, но регулярных. В парк, соседний сквер. Можно с книгой. 3. Внимание себе! Не отказывайтесь от завтрака, от обеда. Наше физическое состояние влияет на эмоции, настроение. Поэтому даже маленькая зарядка дает глоток энергии. 4. Еще заметила: израильтяне очень любят кофе. При этом для многих кофе важен не столько как напиток, скорее как ритуал. Это 5-10 минут...
Вид розробки:
Публікації
Тематика:
Повага до себе
,
Управління стресом
,
Методи самоконтролю
0
Голосів:
1
7 грубых ошибок родителей во время ссор с детьми
Не забывайте золотое правило: “Прежде, чем сказать это ребенку, скажи это себе”. Ошибка №1. Говорить о личности, а не о поступке. “Что за ужасный ребенок!”, “Так поступают плохие мальчики” или прямое “Ты плохой мальчик. Мне такой не нужен”. Это вроде уже всем понятно, но почему-то все еще повсеместно используется. Не забывайте об этом! Ошибка №2. Сворачивать свою вину на ребенка. Например, догадывались, что ребенок, который сейчас бегает-играет, может задеть чашку на краю стола и все равно не убрали. Кто виноват, что чашку разбили и за что отругали ребенка? Или разрешили ребенку погладить уличную собачку, а она укусила. И вот мама ругает ребенка – ты что, не знаешь, что собака может укусить? Примеры утрированные, но думаю, каждый вспомнит такую ситуацию, когда ругать надо себя, а мы ругаем ребенка. Ошибка №3. Использовать свои “взрослые” преимущества. Например, забирают игрушку и кладут высоко на шкаф,...
Вид розробки:
Публікації
Тематика:
Розв'язання проблем і конфліктів
0
Голосів:
1
Джерело хороших ідей
Для покращення роботи мозку потрібна певна кількість деяких сполук та елементів. Дізнайтесь, про що саме йдеться.
Тематика:
Незалежно від тематики
0
Голосів:
2
Лісовий скарб
Мультфільм ЮНІСЕФ Україна про мінну безпеку
Вид розробки:
Відеоматеріали
Тематика:
Безпека
,
Безпека на природі
0
Попередні
301
302
303
304
305
306
307
308
309
310
Наступні
Додати матеріал