Вибір мови:
Реєстрація
|
Вхід
Тематика
Базові поняття
Фізичне здоров'я
Профілактика неінфекційних захворювань
Профілактика соціально небезпечних захворювань
Безпека
Соціальне благополуччя
Психологічне благополуччя
Вчимося жити разом
Будь-яка тематика
Я досліджую світ
Учительські ідеї
Плани уроків
Тренінги
Відеоматеріали
Аудіоматеріали
Мультимедійна презентація
Інтерактивні вправи
Публікації
Превентивна освіта
ООЖН
Школа
Тест
Проекти
Адвокація превентивної освіти
Проект ЮНІСЕФ 2018
Проект ЮНІСЕФ 2017
Проект ЮНІСЕФ 2016
Архів
Підвищення кваліфікації
Загальна інформація
Зведена таблиця курсів
Програми курсу ОЗК
Програми курсу ОСК
Програми курсу ЯДС
Програми курсу ЖНАГ
Програма курсу БДДШ
Програма курсу ЗОЕ
Ресурси
Модельні програми. Основна школа
Здоров'я, безпека та добробут
Курс «Безпековий практикум»
Курс ВЖР
КОМПЛЕКТ «МАТЕМАТИКА»
Комплект «Я досліджую світ»
Комплект «Інформатика»
Комплект "Дизайн і технології"
Активне громадянство
Підготовка педагогів
Безпечна і дружня школа
Вчимося жити разом
Підручники, методичні матеріали
Ресурси ВООЗ
Статева освіта
Курси з профілактики ВІЛ
Стандарти, програми, методичні рекомендації МОН
Електронні ресурси
Плакати та брошури
Фото та відео
Сайти партнерів
Онлайн-курси
Підвищення кваліфікації: адміністратор послуг
Таблиця курсів
Курс ОЗК
Курс ВЖР
Курс ЯДС
КУРС ООЖН
КУРС БДДШ
КУРС ЗОЕ
КУРС ОСНОВИ ЗДОРОВОГО ХАРЧУВАННЯ
Експрес оцінювання
Актуальні теми:
Електронні версії підручників ЗБД
|
Навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»
|
Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Базові поняття (306)
Фізичне здоров'я (252)
Профілактика неінфекційних захворювань (1020)
Профілактика соціально небезпечних захворювань (174)
Безпека (204)
Соціальне благополуччя (359)
Психологічне благополуччя (434)
Вчимося жити разом (373)
Я досліджую світ (35)
Пошук серед 3718 розробок
Тематика
-- Всі --
[-]Базові поняття
Здоров'я
Безпека
Розвиток
[-]Фізичне здоров'я
Харчування
Гігієна
Рух та загартування
Режим дня
[-]Профілактика неінфекційних захворювань
Серцево-судинні захворювання
Онкологічні захворювання
Хронічні обструктивні захворювання легень
Цукровий діабет
Надлишкова вага
Недостатня рухова активність
Нездорова дієта
Алкоголь
Тютюн
[-]Профілактика соціально небезпечних захворювань
Наркотики
ВІЛ/СНІД
Туберкульоз
Стигма і дискримінація
Протидія насиллю
[-]Безпека
Дорожня безпека
Пожежна безпека
Екологічна безпека
Безпека у побуті
Безпека на природі
Соціальна безпека
Служби порятунку
Перша допомога
[-]Соціальне благополуччя
Спілкування
Стосунки
Розв'язання конфліктів
Стать і гендер
[-]Психологічне благополуччя
Методи самоконтролю
Управління стресом
Цілепокладання
Аналіз проблем та прийняття рішень
Критичне і творче мислення
Самонавчання
Самовиховання
Самооцінка
Емпатія, надання допомоги
[-]Вчимося жити разом
Повага до себе
Повага до всіх
Розв'язання проблем і конфліктів
Розбудова команди
[-]Будь-яка тематика
Незалежно від тематики
[-]Я досліджую світ
Я досліджую світ
Цільова аудиторія
-- Всі --
[-]Дошкільнята
3-6 років
[-]Учні
1 клас
2 клас
3 клас
4 клас
5 клас
6 клас
7 клас
8 клас
9 клас
10 клас
11 клас
[-]Дорослі
Батьки
Вчителі
Психологи
Студенти
Вид розробки
-- Категорія --
[-]Учительські ідеї
Плани уроків
Тренінги
Відеоматеріали
Аудіоматеріали
Мультимедійна презентація
[-]Інтерактивні вправи
Зворотній зв'язок
Очікування
Знайомство
Правила
Інформаційні повідомлення
Само- і взаємонавчання
Запитання і відповіді
Робота в групах
Навчальні проекти
Аналіз ситуацій
Рольові ігри
Інсценування
Дискусії
Руханки
Об'єднання в групи
Підведення підсумків
Релаксація
Ритуали відкриття/закриття
Метафори
Психодіагностична вправа
[-]Публікації
Превентивна освіта
ООЖН
Школа
Тест
Рекомендовать на Google
Follow @Eduportal
Головна
/
Особистий кабінет
/ Мої матеріали
Мої матеріали
Реєстраційні дані
Мої матеріали
Повідомлення
Мої покупки
Голосів:
3
Гігієна для дітей: як уберегтися від злих мікробів?
Проект “Рятівників чистоти” реалізовано “ADRA Украіна” завдяки підтримці “UNICEF”. “Рятівники чистоти” допоможуть зрозуміти дітям користь дотримання правил гігієни через ігрові методики, а також сприятимуть здоровому способу життя як малечі, так і дорослих. Під час виконання захоплюючих завдань, подорожуючи ігровим всесвітом, ваша дитина зможе зрозуміти основні принципи здорового життя - чистого повітря, води, навколишнього середовища, дізнається про користь сонячного світла, фізичних вправ, здорового харчування та відпочинку. Більше того, наприкінці виконаних завдань кожен отримає “Посвідчення Рятівника чистоти" http://7planets.com.ua/uk/
Вид розробки:
Відеоматеріали
Тематика:
Гігієна
0
Голосів:
1
Скрайбінг як сучасна форма візуалізації навчального матеріалу
Скрайбінг… Скрайбер… На перший погляд, новоутворений неологізм… Та насправді з цим поняттям ми знайомі з дитинства. Адже колись ми всі були в певному сенсі скрайберами. За допомогою простих малюнків ми намагалися передати побачене, почуте, певну інформацію, почуття, настрій, емоції. Виявляється, таким чином можна просто й доступно розповісти про складне, цікаво пояснити певний матеріал. Даний метод отримав назву скрайбінг — процес візуалізації складного змісту просто й доступно, під час якого замальовка образів відбувається прямо під час передачі інформації. Особливість скрайбінгу полягає в тому, що одночасно залучаються різні органи чуттів: слух та зір, а також уява людини, що сприяє кращому розумінню та запам’ятовуванню. Саме ці особливості роблять скрайбінг одним із методів сучасних технологій, який допомагає доступно та легко пояснювати складний матеріал, сприяє розвитку освіти, презентаціям та доповідям, веденню записів та щоденників....
Вид розробки:
Публікації
Тематика:
Незалежно від тематики
,
Самонавчання
0
Голосів:
1
Притча «Скільки важить сніжинка?»
Одного разу маленька синичка, сидячи на засніженій гілці дерева, запитала в дикого голуба: - Скажи мені, скільки важить одна сніжинка? - Майже нічого, - відповів він їй. - Тоді я хочу розповісти тобі дуже цікаву історію, - вела далі синичка. - Одного разу я сиділа на ялиновій гілці, й почався снігопад. Це ще не була завірюха, й легкі сніжинки спокійно лягали на дерева. Оскільки в мене не було інших занять, то я розпочала рахувати сніжинки, що опускалися на мою гілку. І ось впало 3.751.952 сніжинки. Коли ж легенько і тихенько впала 3.751.953-тя сніжинка, таке собі майже нічого, як ти з цього приводу висловився, – гілка зламалася… Після цього синичка злетіла, залишивши голуба у глибокій задумі. Скільки важать наші слова? Часом ті слова, які «не важать» нічого, наші вчинки, які ми робимо, непомітні для нас самих, лягають великою образою й болем на інших. І під таким тягарем може зламатися кожна людина. Насправді слова, з якими ми звертаємося...
Вид розробки:
Метафори
Тематика:
Розв'язання проблем і конфліктів
,
Повага до всіх
,
Самовиховання
,
Емпатія, надання допомоги
0
Голосів:
0
Медогляд для школярів: що потрібно знати
Одним з першочергових завдань школярів та їх батьків в підготовці до навчального року є обов’язковий медичний огляд. Планові огляди дітей перед школою відрізняються залежно від вікової категорії, а саме: першокласникам необхідно обстежитись у дитячого хірурга, офтальмолога, травматолога та стоматолога, здати аналіз крові на гемоглобін і на цукор, а також аналіз сечі на яйця глистів; учням віком 7 – 10 років достатньо пройти лише педіатра, а вузьких спеціалістів – у випадку перебування на диспансерному обліку, аналізи – за показами. 11-річним школярам знадобляться консультації дитячого хірурга, травматолога, офтальмолога і стоматолога. Крім того, їм також потрібно здати кров на визначення рівня гемоглобіну і на цукор; учні віком 14 - 15 років повинні звернутися до стоматолога, хірурга, ендокринолога, зробити флюорографію і здати кров на гемоглобін; старшокласникам треба відвідати стоматолога і зробити флюорографію. Проте, за...
Вид розробки:
Публікації
Тематика:
Незалежно від тематики
,
Здоров'я
0
Голосів:
2
Концепція “Нової української школи”
“Нам потрібен не тюнінг системи, а нові результати”, - Лілія Гриневич презентувала концепцію “Нової української школи” Концепцію “Нової української школи” – ідеологію реформи середньої освіти, що почне діяти в 2018 році, сьогодні, 18 серпня 2016 року, під час педагогічної конференції «Про підсумки розвитку дошкільної, загальної середньої, позашкільної та професійно-технічної освіти у 2015/2016 навчальному році та завдання на 2016/2017 навчальний рік» в Будинку Уряду презентувала Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич.
Вид розробки:
Публікації
0
Голосів:
1
Притча «Наберись смелости - сделай попытку»
Видео-притча о важности веры в себя и собственные силы.
Вид розробки:
Відеоматеріали
Тематика:
Повага до себе
,
Цілепокладання
,
Аналіз проблем та прийняття рішень
0
Голосів:
1
Глобальне опитування про булінг (знущання у школах)
Буллінг — це явище, коли діти у школі постійно і цілеспрямовано знущаються з інших дітей, сміються над ними, цькують та ображають. Дані з опитувань U-Report у різних країнах увійшли у глобальний звіт про буллінг для Генеральної асамблеї ООН.
Вид розробки:
Публікації
,
Інформаційні повідомлення
Тематика:
Розв'язання проблем і конфліктів
,
Протидія насиллю
0
Голосів:
2
Мультфільми про Україну для Першого уроку
Телеканал ПлюсПлюс підготував для дітей серію цікавих мультфільмів про Україну «Це – наше і це – твоє», які можуть бути залучені педагогами до проведення Першого уроку для учнів початкової школи. Проект «Це – наше і це – твоє» налічує 12 коротких мультфільмів з оригінальною історією та цікавими фактами про Україну, серед яких – «Трембіта», «Літак Мрія», «Мапа», «Гасова Лампа», «Шлях з варягів у греки» та інші. Про це повідомляє Міністерство освіти і науки України. Перегляд зазначених мультфільмів патріотичної спрямованості та їхнє обговорення разом із учнями на тему «Чим може пишатись українець?» запропоновано вчителям як один із нових та альтернативних форматів Першого уроку 2015/2016 навчального року у початковій школі (лист МОН №1/9-354 від 24.07.2015 р.). Назви серій та посилання для...
Вид розробки:
Відеоматеріали
Тематика:
Розбудова команди
,
Повага до себе
0
Голосів:
1
7 способів привчити дитину до правильного режиму сну перед школою
Щоб дитина не відчувала стресу після закінчення канікул, повертати правильний режим сну після тривалих канікул потрібно уже зараз. Ранкові підйоми у школу можуть викликати проблеми й спричинювати додатковий стрес для дитини. Доктор Уітні Робан із Американської асоціації сну дає кілька порад здорового сну на The Huffington Post. Визначте потрібну тривалість сну для дитини Рекомендований час можна визначити за віком малечі. Щодня вкладайте дітей спати на 15 хвилин раніше, доки не досягнете потрібного часу. Наприклад, якщо дитина повинна у шкільний період лягати о 21:00, за 4 дні до 1 вересня почніть вкладати її на 15 хвилин раніше, доки не досягнете потрібного часу. Вимикайте ґаджети перед сном Не вмикайте яскравого світла у кімнаті перед сном. Виділіть час на “згортання” усіх активностей, перед тим, як вкладати малечу. Діти мають вимкнути ґаджети хоча б за годину до сну. Діти мають бачити час, коли лягають Добре, якщо у дитячій спальні висить...
Вид розробки:
Інформаційні повідомлення
Тематика:
Управління стресом
,
Режим дня
0
Голосів:
1
Терапевтична казка для майбутніх першокласників "Кошеня Максик"
Жило-було на світі кошеня Максик. Ви скажете, що так не буває, що кошенят називають Васька або Мурчик, але наше кошеня звали саме Максик. І було воно звичайнісіньким кошеням: любило гратися, бігати, дивитися мультики і не любило лягати спати, прибирати іграшки і доїдати суп до кінця. Як і всі діти, воно поступово зростало, розумнішало і виросло таким розумним, що захотілося йому багато чого довідатися. Дізнатися, чому дме вітер, дізнатися, як працює телефон, дізнатися, чому зірки не гаснуть і куди сонечко спати лягає. І тоді вирішив Максик піти зі свого теплого затишного будинку, щоб бродити по білому світу і шукати Знання. Довго чи недовго блукало кошеня полями, лісами, але дійшло воно до хатинки на курячих ніжках. І зустріла його там бабуся – чи то Яга, а чи то не Яга. Та це й не дуже важливо. Важливим є те, що вона його не з’їла, а вказала йому дорогу до Знання, та ще й про труднощі цього шляху попередила. І ось що йому розповіла. – Початок цієї дороги...
Вид розробки:
Метафори
Тематика:
Управління стресом
,
Самовиховання
0
Попередні
311
312
313
314
315
316
317
318
319
320
Наступні
Додати матеріал