Вибір мови:
Реєстрація
|
Вхід
Тематика
Базові поняття
Фізичне здоров'я
Профілактика неінфекційних захворювань
Профілактика соціально небезпечних захворювань
Безпека
Соціальне благополуччя
Психологічне благополуччя
Вчимося жити разом
Будь-яка тематика
Я досліджую світ
Учительські ідеї
Плани уроків
Тренінги
Відеоматеріали
Аудіоматеріали
Мультимедійна презентація
Інтерактивні вправи
Публікації
Превентивна освіта
ООЖН
Школа
Тест
Проекти
Адвокація превентивної освіти
Проект ЮНІСЕФ 2018
Проект ЮНІСЕФ 2017
Проект ЮНІСЕФ 2016
Архів
Підвищення кваліфікації
Загальна інформація
Зведена таблиця курсів
Програми курсу ОЗК
Програми курсу ОСК
Програми курсу ЯДС
Програми курсу ЖНАГ
Програма курсу БДДШ
Програма курсу ЗОЕ
Ресурси
Модельні програми. Основна школа
Здоров'я, безпека та добробут
Курс «Безпековий практикум»
Курс ВЖР
КОМПЛЕКТ «МАТЕМАТИКА»
Комплект «Я досліджую світ»
Комплект «Інформатика»
Комплект "Дизайн і технології"
Активне громадянство
Підготовка педагогів
Безпечна і дружня школа
Вчимося жити разом
Підручники, методичні матеріали
Ресурси ВООЗ
Статева освіта
Курси з профілактики ВІЛ
Стандарти, програми, методичні рекомендації МОН
Електронні ресурси
Плакати та брошури
Фото та відео
Сайти партнерів
Онлайн-курси
Підвищення кваліфікації: адміністратор послуг
Таблиця курсів
Курс ОЗК
Курс ВЖР
Курс ЯДС
КУРС ООЖН
КУРС БДДШ
КУРС ЗОЕ
КУРС ОСНОВИ ЗДОРОВОГО ХАРЧУВАННЯ
Експрес оцінювання
Актуальні теми:
Електронні версії підручників ЗБД
|
Навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»
|
Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Базові поняття (306)
Фізичне здоров'я (252)
Профілактика неінфекційних захворювань (1020)
Профілактика соціально небезпечних захворювань (174)
Безпека (204)
Соціальне благополуччя (359)
Психологічне благополуччя (434)
Вчимося жити разом (373)
Я досліджую світ (35)
Пошук серед 3718 розробок
Тематика
-- Всі --
[-]Базові поняття
Здоров'я
Безпека
Розвиток
[-]Фізичне здоров'я
Харчування
Гігієна
Рух та загартування
Режим дня
[-]Профілактика неінфекційних захворювань
Серцево-судинні захворювання
Онкологічні захворювання
Хронічні обструктивні захворювання легень
Цукровий діабет
Надлишкова вага
Недостатня рухова активність
Нездорова дієта
Алкоголь
Тютюн
[-]Профілактика соціально небезпечних захворювань
Наркотики
ВІЛ/СНІД
Туберкульоз
Стигма і дискримінація
Протидія насиллю
[-]Безпека
Дорожня безпека
Пожежна безпека
Екологічна безпека
Безпека у побуті
Безпека на природі
Соціальна безпека
Служби порятунку
Перша допомога
[-]Соціальне благополуччя
Спілкування
Стосунки
Розв'язання конфліктів
Стать і гендер
[-]Психологічне благополуччя
Методи самоконтролю
Управління стресом
Цілепокладання
Аналіз проблем та прийняття рішень
Критичне і творче мислення
Самонавчання
Самовиховання
Самооцінка
Емпатія, надання допомоги
[-]Вчимося жити разом
Повага до себе
Повага до всіх
Розв'язання проблем і конфліктів
Розбудова команди
[-]Будь-яка тематика
Незалежно від тематики
[-]Я досліджую світ
Я досліджую світ
Цільова аудиторія
-- Всі --
[-]Дошкільнята
3-6 років
[-]Учні
1 клас
2 клас
3 клас
4 клас
5 клас
6 клас
7 клас
8 клас
9 клас
10 клас
11 клас
[-]Дорослі
Батьки
Вчителі
Психологи
Студенти
Вид розробки
-- Категорія --
[-]Учительські ідеї
Плани уроків
Тренінги
Відеоматеріали
Аудіоматеріали
Мультимедійна презентація
[-]Інтерактивні вправи
Зворотній зв'язок
Очікування
Знайомство
Правила
Інформаційні повідомлення
Само- і взаємонавчання
Запитання і відповіді
Робота в групах
Навчальні проекти
Аналіз ситуацій
Рольові ігри
Інсценування
Дискусії
Руханки
Об'єднання в групи
Підведення підсумків
Релаксація
Ритуали відкриття/закриття
Метафори
Психодіагностична вправа
[-]Публікації
Превентивна освіта
ООЖН
Школа
Тест
Рекомендовать на Google
Follow @Eduportal
Головна
/
Особистий кабінет
/ Мої матеріали
Мої матеріали
Реєстраційні дані
Мої матеріали
Повідомлення
Мої покупки
Голосів:
0
Шкільний перекус: що дати дитині з собою в школу
До перекусу для школяра пред'являються особливі вимоги. Адже він повинен не просто тамувати голод, а ще й «заряджати» мозок, давати енергію і не шкодити організму. Експерти по правильному харчуванню разом з педіатрами розробили список того, що буде корисно для шкільного перекусу. Сухофрукти і горіхи — це ідеальний перекус для школяра, так як допомагає і втамувати голод і поліпшити мозкову активність. Достатньо всього 50-70 грамів ізюму, інжиру, фундука, мигдалю або волоського горіха. Сухофрукти необхідно попередньо помити і помістити в ємність з кришкою. Фрукти підходять будь-які, бажано сезонні. Найкраще в якості перекусу підійде — банани, яблука, груші, сливи. Овочі. Солодкий перець, огірок або моркву. До речі, морква, на думку дієтологів особливо корисна для зору дітей, тому її необхідно давати дитині не рідше двох разів на тиждень. Бутерброди, але бажано без масла і ковбаси, які можна замінити шматочком вареного або запеченого м'яса,...
Вид розробки:
Інформаційні повідомлення
Тематика:
Харчування
0
Голосів:
2
Фото учнів НВК №1 м. Покров
Фото учнів під час проведення вступного тренінгу в 5-6 класах на тему "Вчимося жити разом" З'ясування очікувань учнів Вправа на знайомство Руханка "Атоми і молекули"
Вид розробки:
Руханки
Тематика:
Спілкування
Голосів:
2
Фото учнів НВК №1 м. Покров. Тренінг «Характер людини» (9 клас)
Фото учнів під час проведення тренінгу в 9 класі на тему «Характер людини».
Вид розробки:
Тренінги
Тематика:
Повага до себе
,
Самовиховання
Голосів:
1
Домашнее задание: что делать, если ребенок не хочет делать уроки
Родителям школьников часто приходится нелегко при выполнении с детьми домашних заданий. Во-первых, не всегда удается уговорить ребенка сеть за уроки вовремя, а во во-вторых, после рабочего дня, когда нужно успеть переделать домашние дела, не всегда получается выкроить достаточно времени для решения задач по математике или заучивания правил. Конечно, больше всего времени и внимания требуют учащиеся младшей школы, но и старшеклассникам иногда требуется помощь родителей. Сегодня мы поговорим о том, как правильно делать уроки с детьми, чтобы этот процесс не утомил вас и ребенка и прошел без конфликтов. Отдых после школьных занятий Прежде чем приступать к выполнению домашних заданий, ребенку необходимо отдохнуть от занятий в школе. Прогулка после школы обязательна! Если ваш ребенок не посещает продленку, где педагог выводит ребят на улицу, задержитесь после уроков на школьном дворе, пусть ваше чадо немного побегает с одноклассниками (так сказать, «проветрит...
Вид розробки:
Інформаційні повідомлення
Тематика:
Незалежно від тематики
,
Управління стресом
,
Самовиховання
0
Голосів:
1
Социальные ролики для родителей
Три коротких социальных ролика, которые предлагают по-другому взглянуть на воспитание детей.
Вид розробки:
Відеоматеріали
Тематика:
Розв'язання проблем і конфліктів
,
Самовиховання
,
Спілкування
0
Голосів:
1
Оповідання «Оббреханий вовк» (альтернативна розповідь казки про Червону Шапочку з позиції Вовка)
Ліс був мені домівкою. В ньому я жив і про нього дбав. Намагався тримати його в чистоті й порядку. Та якось, прибираючи залишене кимось сміття, я почув кроки. Я плигнув за дерево і побачив дівчинку з кошиком, яка крокувала по доріжці. Мене одразу охопили підозри, бо вона була якось дивно вдягнена — вся в червоному, а голову накрила так, ніби не хотіла, щоб її хтось упізнав. Природно, я заступив їй дорогу, воліючи перевірити, що до чого. Я запитав, хто вона така, куди і звідки йде. Дівчинка задерла носика і спогорда відмовила, що йде до своєї бабусі. Тоді витягла з кошика цукерку, поклала в рот, а обгортку кинула додолу. Тільки уявіть собі! Гидко вже те, що дівчисько прийшло до мого лісу без дозволу й нагрубіянило мені. А тепер воно взялося смітити в моїй оселі! І я вирішив провчити нахабу. Я мерщій побіг до будинку її бабусі. Коли побачив стареньку, то зрозумів, що я її знаю. Кілька років тому я допоміг їй позбутися пацюків. Коли я пояснив, що сталося, вона погодилась...
Вид розробки:
Метафори
Тематика:
Розв'язання проблем і конфліктів
,
Розв'язання конфліктів
0
Голосів:
0
Робоче місце школяра: 7 важливих порад для батьків
Щоб навчання перетворилася для дитини в захоплююче заняття, необхідно подбати про дизайн його робочого місця. Правильно підібрана меблі, вдале колірне оформлення, оригінальні аксесуари допоможуть налаштувати малюка на продуктивну роботу. Ми зібрали 7 цінних рекомендацій для батьків, які хочуть перетворити виконання домашніх завдань дитини в справжнє свято. 1. Зручний стіл Висота робочого стола повинна бути такою, щоб дитина не сутулилася за ним, а лікті вільно лежали на ньому. Фахівці рекомендують звертати увагу на столи-трансформери, розміри і висоту яких можна регулювати залежно від віку дитини. В якості матеріалу краще вибирати дерево. Необхідно дивитися, щоб на столі не було дефектів, тріщин, необроблених частин, залишків клею. Якщо у меблів є неприємний запах, то таку модель варто залишити в магазині. Також варто враховувати гендерні відмінності при підборі столу. Хлопцям потрібно більше місця, ніж дівчаткам. Виходячи з цього дочки можна придбати компактну модель...
Вид розробки:
Інформаційні повідомлення
Тематика:
Незалежно від тематики
,
Гігієна
0
Голосів:
3
Социальный эксперимент: дети выбирают подарки
Эти дети стоят перед трудным выбором - взять подарок себе или своим родителям.
Вид розробки:
Відеоматеріали
Тематика:
Емпатія, надання допомоги
,
Стосунки
,
Спілкування
0
Голосів:
1
Антитревожное ребенковедение: как помочь ребенку справиться с его школьными страхами (советы психолога Светланы Ройз)
Тревога — это закапсулированное возбуждение, которое не может найти возможности «гармоничной» разрядки. Тревога связана со страхом будущего. Бывает — событийной (перед экзаменом, например), бывает чертой личности (о таком человеке мы говорим — тревожный). Тревога наследуется и транслируется. Тревожность — может быть последствием психологической травмы, может быть проявлением депрессии (в этом случае важно сопровождение психотерапевта). Может быть результатом проецирования предыдущего опыта неудачи на будущие события. Может «маскироваться» под агрессивность. Тревога может сопровождаться нарушением сна (бессонницей, сонливостью), тошнотой, расстройством пищеварения, головокружением, желудочными болями, учащенным сердцебиением. (Если есть соматические проявления, важно обращаться к педиатру/терапевту и к психологу/психотерапевту). Доктора нашли интересную взаимосвязь тревоги и окисления организма, а также связь тревожности с дисбалансом...
Вид розробки:
Публікації
Тематика:
Методи самоконтролю
,
Самовиховання
,
Управління стресом
0
Голосів:
2
Статистичні дані: гендерні ролі та стереотипи в України
У сім’ях майже половини опитаних функції голови сім’ї виконують чоловіки. Третина вважає, що дану роль чоловік і жінка виконують на рівних засадах. Проте далеко не завжди у питанні визначення «хто головний?» є консенсус між жінками і чоловіками. Так, 58% чоловіків вважають себе головою сім’ї, тоді як лише 39% жінок вважають «головою» чоловіка. Водночас, майже третина жінок вважають «головою» себе, тоді як з цим погодились лише 10% чоловік. При цьому, майже 80% чоловіків вважають, що так і має бути: «головою сім’ї повинен бути чоловік», але одночасно половина погодились з тим, що «жінка так само може бути головою, як і чоловік». У жінок навпаки: 60% вважають, що головою сім’ї повинен бути чоловік, але одночасно майже 80% згодні з тим, що «жінка так само може бути головою сім’ї як і чоловік». У розрізі регіонів, обидві гіпотези знаходять дещо...
Вид розробки:
Публікації
Тематика:
Повага до всіх
,
Стать і гендер
,
Стигма і дискримінація
0
Попередні
311
312
313
314
315
316
317
318
319
320
Наступні
Додати матеріал