Вибір мови:
Реєстрація
|
Вхід
Тематика
Базові поняття
Фізичне здоров'я
Профілактика неінфекційних захворювань
Профілактика соціально небезпечних захворювань
Безпека
Соціальне благополуччя
Психологічне благополуччя
Вчимося жити разом
Будь-яка тематика
Я досліджую світ
Учительські ідеї
Плани уроків
Тренінги
Відеоматеріали
Аудіоматеріали
Мультимедійна презентація
Інтерактивні вправи
Публікації
Превентивна освіта
ООЖН
Школа
Тест
Проекти
Адвокація превентивної освіти
Проект ЮНІСЕФ 2018
Проект ЮНІСЕФ 2017
Проект ЮНІСЕФ 2016
Архів
Підвищення кваліфікації
Загальна інформація
Зведена таблиця курсів
Програми курсу ОЗК
Програми курсу ОСК
Програми курсу ЯДС
Програми курсу ЖНАГ
Програма курсу БДДШ
Програма курсу ЗОЕ
Ресурси
Модельні програми. Основна школа
Здоров'я, безпека та добробут
Курс «Безпековий практикум»
Курс ВЖР
КОМПЛЕКТ «МАТЕМАТИКА»
Комплект «Я досліджую світ»
Комплект «Інформатика»
Комплект "Дизайн і технології"
Активне громадянство
Підготовка педагогів
Безпечна і дружня школа
Вчимося жити разом
Підручники, методичні матеріали
Ресурси ВООЗ
Статева освіта
Курси з профілактики ВІЛ
Стандарти, програми, методичні рекомендації МОН
Електронні ресурси
Плакати та брошури
Фото та відео
Сайти партнерів
Онлайн-курси
Підвищення кваліфікації: адміністратор послуг
Таблиця курсів
Курс ОЗК
Курс ВЖР
Курс ЯДС
КУРС ООЖН
КУРС БДДШ
КУРС ЗОЕ
КУРС ОСНОВИ ЗДОРОВОГО ХАРЧУВАННЯ
Експрес оцінювання
Актуальні теми:
Електронні версії підручників ЗБД
|
Навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»
|
Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Базові поняття (306)
Фізичне здоров'я (252)
Профілактика неінфекційних захворювань (1020)
Профілактика соціально небезпечних захворювань (174)
Безпека (204)
Соціальне благополуччя (359)
Психологічне благополуччя (434)
Вчимося жити разом (373)
Я досліджую світ (35)
Пошук серед 3718 розробок
Тематика
-- Всі --
[-]Базові поняття
Здоров'я
Безпека
Розвиток
[-]Фізичне здоров'я
Харчування
Гігієна
Рух та загартування
Режим дня
[-]Профілактика неінфекційних захворювань
Серцево-судинні захворювання
Онкологічні захворювання
Хронічні обструктивні захворювання легень
Цукровий діабет
Надлишкова вага
Недостатня рухова активність
Нездорова дієта
Алкоголь
Тютюн
[-]Профілактика соціально небезпечних захворювань
Наркотики
ВІЛ/СНІД
Туберкульоз
Стигма і дискримінація
Протидія насиллю
[-]Безпека
Дорожня безпека
Пожежна безпека
Екологічна безпека
Безпека у побуті
Безпека на природі
Соціальна безпека
Служби порятунку
Перша допомога
[-]Соціальне благополуччя
Спілкування
Стосунки
Розв'язання конфліктів
Стать і гендер
[-]Психологічне благополуччя
Методи самоконтролю
Управління стресом
Цілепокладання
Аналіз проблем та прийняття рішень
Критичне і творче мислення
Самонавчання
Самовиховання
Самооцінка
Емпатія, надання допомоги
[-]Вчимося жити разом
Повага до себе
Повага до всіх
Розв'язання проблем і конфліктів
Розбудова команди
[-]Будь-яка тематика
Незалежно від тематики
[-]Я досліджую світ
Я досліджую світ
Цільова аудиторія
-- Всі --
[-]Дошкільнята
3-6 років
[-]Учні
1 клас
2 клас
3 клас
4 клас
5 клас
6 клас
7 клас
8 клас
9 клас
10 клас
11 клас
[-]Дорослі
Батьки
Вчителі
Психологи
Студенти
Вид розробки
-- Категорія --
[-]Учительські ідеї
Плани уроків
Тренінги
Відеоматеріали
Аудіоматеріали
Мультимедійна презентація
[-]Інтерактивні вправи
Зворотній зв'язок
Очікування
Знайомство
Правила
Інформаційні повідомлення
Само- і взаємонавчання
Запитання і відповіді
Робота в групах
Навчальні проекти
Аналіз ситуацій
Рольові ігри
Інсценування
Дискусії
Руханки
Об'єднання в групи
Підведення підсумків
Релаксація
Ритуали відкриття/закриття
Метафори
Психодіагностична вправа
[-]Публікації
Превентивна освіта
ООЖН
Школа
Тест
Рекомендовать на Google
Follow @Eduportal
Головна
/
Особистий кабінет
/ Мої матеріали
Мої матеріали
Реєстраційні дані
Мої матеріали
Повідомлення
Мої покупки
Голосів:
0
Колискові
Колискові для використання у розвивальному тренінгу "Мультибус" (кадр 29). Завантажити відео.
Вид розробки:
Відеоматеріали
0
Голосів:
1
12 трюков, которые помогут детям стать самостоятельнее
Самостоятельные дети — мечта каждого родителя. Встал утром, почистил зубы, оделся, не перепутав левый и правый ботинки, — и все сам, сам. Это ли не счастье? Редакция AdMe.ru собрала отличные лайфхаки, которые призваны научить детей быть более самостоятельными, и все ждала случая их проверить. И вот на днях нам удалось зазвать в гости одного симпатичного мальчика. Мы не отпускали его, пока все-все на нем не перепробовали и не убедились, что трюки работают. К слову, все расстались ужасно довольными — мороженка и мыльные пузыри сделали свое дело. Не проливать мыльные пузыри С проблемой серийного проливания мыльных пузырей сталкивался, наверное, любой родитель. Ну правда, невозможно азартно бегать за пузырями и держать в другой руке баночку с мыльной жидкостью. Как правило, уже через минуту на полу...
Вид розробки:
Публікації
Тематика:
Самовиховання
0
Голосів:
1
10 игр со всего мира, чтобы наконец-то оторвать детей от планшетов
Салки, прятки, казаки-разбойники — сколько всего суперского из детства мы вспоминаем с улыбкой. Но чем же новеньким удивить наших детей? AdMe.ru поискал самые интересные игры со всей планеты, которые вызывают восторг у местных детишек. Берем на заметку и при первой же возможности пробуем! «Поймай за хвост дракона» (Китай) Количество участников: чем больше — тем лучше Что понадобится: ничего Правила игры: все выстраиваются в колонну и кладут руку на плечи или пояс впереди стоящему. Тот, кто стоит первым — голова дракона, последний — его хвост. Дальше начинается самое веселое. Голова дракона начинает охотиться за своим хвостом. Те игроки, кто ближе к хвосту, могут всячески помогать ему «смыться» от головы, ловко убегая всем хвостом. Однако в попытках ухватить хвостик...
Вид розробки:
Руханки
Тематика:
Рух та загартування
0
Голосів:
1
Сколько должны спать дети, чтобы нормально высыпаться
Мы понимаем, что детям нужно много сна. Однако, если ребенок встал в нужное время, хотя накануне лег на пару часов позже, это не значит, что он отдохнул. Звучит непривычно, но, если вы хотите обеспечить полноценный отдых детскому организму, в некоторых случаях малышей нужно отправлять спать раньше 8-9 часов вечера. AdMe.ru нашел график ученых Анни Лалансет и Нэнси Пежу, в котором приводятся данные о том, во сколько стоит ложиться и сколько нужно спать детям в зависимости от возраста и планируемого времени подъема. При этом сладко посопеть ребенку днем по-прежнему стоит. Источник: https://www.adme.ru/zhizn-semya/skolko-dolzhny-spat-deti-chtoby-normalno-vysypatsya-1379165/ © AdMe.ru
Вид розробки:
Публікації
Тематика:
Режим дня
0
Голосів:
1
За що не можна "карати" дітей
Тематика:
Розв'язання проблем і конфліктів
1
Голосів:
1
Мультфильм объяснит детям, как общаться с «особенными» сверстниками
Сотрудники проекта «Детям о важном» завершили работу над мультипликационным роликом «Про Диму», который теперь размещен в открытом доступе. Мультфильм призван помочь родителям научить своих детей общаться с «особенными» сверстниками. «Большинство родителей еще ни разу не говорили с детьми об особенностях развития, и поэтому к встрече с таким ребенком дети бывают не готовы. У них возникает много вопросов: «Почему он такой? Это у него навсегда? А я заражусь?» Родители оказываются застигнутыми врасплох и не знают, что ответить. Мультфильм «Про Диму» — это разговор мамы с ребенком. Возможно, вы найдете в нём что-то полезное и для себя», — рассказала автор проекта и сценарист Наталья Ремиш. «Мультфильм «Про Диму» рассказывает о встрече девочки Миры и мальчика, не похожего на ее друзей. Дима плохо ходит и почти не говорит, но любопытство Миры и...
Вид розробки:
Відеоматеріали
Тематика:
Повага до всіх
0
Голосів:
4
Тамара
Мультфільм про дівчинку, яка любить танцювати. Але не так все просто, як здається. Підійде для уроків присвячених толерантності до людей з особливими потребами.
Вид розробки:
Відеоматеріали
Тематика:
Емпатія, надання допомоги
,
Повага до всіх
0
Голосів:
0
Когда НЕ нужно идти к психологу или "дети группы "норма"
Стараниями коллег, да и моими собственными усилиями, мы, кажется, добились того, что теперь с любым чихом принято нестись на прием к специалисту. На любой симптом можно найти в интернете подтверждение, что, если не заняться – получите на выходе законченного психа. В результате у большинства современных родителей совершенно исчезло представление о том, что есть обычное, нормальное детское поведение, а что – патология или нарушение развития. Давайте я сегодня для разнообразия расскажу вам о НОРМАЛЬНЫХ детях. Которых тоже тащат ко мне на прием и негодуют, почему я не стала их лечить, а предложила сходить погулять в парк. «Странное» пищевое поведение Нормально: иметь меню из шести-семи пунктов и не соглашаться пробовать ничего из незнакомого ассортимента. Это НЕ аутизм. Это не шизофрения. Это нормальная разборчивость и следование своим вкусовым предпочтениям. В конце концов, это один из древнейших эволюционных механизмов, предотвращающий массовые...
Вид розробки:
Публікації
0
Голосів:
4
5 клас. Тема. Безпека на зупинках громадського транспорту. Безпека пасажира.
Урок з розділу 1. Здоров'я людини.Безпека на дорозі. Учитель предмету "Основи здоров'я" Новодонецької ЗОШ І-ІІІ ст. №16 м.Добропілля Донецької обл. Паламарчук Антоніна Іванівна.
Вид розробки:
Плани уроків
Тематика:
Дорожня безпека
0
Голосів:
3
5 клас. Тема. Право на здоров'я. Права дитини. Обов'язки учня і громадянина
Розділ 4. Соціальне благополуччя і здоров'я. Тема 1.Соціальне благополуччя. Вчитель з предмету "Основи здоров'я" Безбородова Людмила Володимирівна Білозерської ЗОШ I-III ст. №15 м. Добропілля. Донецької обл.
Вид розробки:
Плани уроків
Тематика:
Спілкування
0
Попередні
311
312
313
314
315
316
317
318
319
320
Наступні
Додати матеріал