Вибір мови:
Реєстрація
|
Вхід
Тематика
Базові поняття
Фізичне здоров'я
Профілактика неінфекційних захворювань
Профілактика соціально небезпечних захворювань
Безпека
Соціальне благополуччя
Психологічне благополуччя
Вчимося жити разом
Будь-яка тематика
Я досліджую світ
Учительські ідеї
Плани уроків
Тренінги
Відеоматеріали
Аудіоматеріали
Мультимедійна презентація
Інтерактивні вправи
Публікації
Превентивна освіта
ООЖН
Школа
Тест
Проекти
Адвокація превентивної освіти
Проект ЮНІСЕФ 2018
Проект ЮНІСЕФ 2017
Проект ЮНІСЕФ 2016
Архів
Підвищення кваліфікації
Загальна інформація
Зведена таблиця курсів
Програми курсу ОЗК
Програми курсу ОСК
Програми курсу ЯДС
Програми курсу ЖНАГ
Програма курсу БДДШ
Програма курсу ЗОЕ
Ресурси
Модельні програми. Основна школа
Здоров'я, безпека та добробут
Курс «Безпековий практикум»
Курс ВЖР
КОМПЛЕКТ «МАТЕМАТИКА»
Комплект «Я досліджую світ»
Комплект «Інформатика»
Комплект "Дизайн і технології"
Активне громадянство
Підготовка педагогів
Безпечна і дружня школа
Вчимося жити разом
Підручники, методичні матеріали
Ресурси ВООЗ
Статева освіта
Курси з профілактики ВІЛ
Стандарти, програми, методичні рекомендації МОН
Електронні ресурси
Плакати та брошури
Фото та відео
Сайти партнерів
Онлайн-курси
Підвищення кваліфікації: адміністратор послуг
Таблиця курсів
Курс ОЗК
Курс ВЖР
Курс ЯДС
КУРС ООЖН
КУРС БДДШ
КУРС ЗОЕ
КУРС ОСНОВИ ЗДОРОВОГО ХАРЧУВАННЯ
Експрес оцінювання
Актуальні теми:
Електронні версії підручників ЗБД
|
Навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»
|
Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Базові поняття (306)
Фізичне здоров'я (252)
Профілактика неінфекційних захворювань (1020)
Профілактика соціально небезпечних захворювань (174)
Безпека (204)
Соціальне благополуччя (359)
Психологічне благополуччя (434)
Вчимося жити разом (373)
Я досліджую світ (35)
Пошук серед 3718 розробок
Тематика
-- Всі --
[-]Базові поняття
Здоров'я
Безпека
Розвиток
[-]Фізичне здоров'я
Харчування
Гігієна
Рух та загартування
Режим дня
[-]Профілактика неінфекційних захворювань
Серцево-судинні захворювання
Онкологічні захворювання
Хронічні обструктивні захворювання легень
Цукровий діабет
Надлишкова вага
Недостатня рухова активність
Нездорова дієта
Алкоголь
Тютюн
[-]Профілактика соціально небезпечних захворювань
Наркотики
ВІЛ/СНІД
Туберкульоз
Стигма і дискримінація
Протидія насиллю
[-]Безпека
Дорожня безпека
Пожежна безпека
Екологічна безпека
Безпека у побуті
Безпека на природі
Соціальна безпека
Служби порятунку
Перша допомога
[-]Соціальне благополуччя
Спілкування
Стосунки
Розв'язання конфліктів
Стать і гендер
[-]Психологічне благополуччя
Методи самоконтролю
Управління стресом
Цілепокладання
Аналіз проблем та прийняття рішень
Критичне і творче мислення
Самонавчання
Самовиховання
Самооцінка
Емпатія, надання допомоги
[-]Вчимося жити разом
Повага до себе
Повага до всіх
Розв'язання проблем і конфліктів
Розбудова команди
[-]Будь-яка тематика
Незалежно від тематики
[-]Я досліджую світ
Я досліджую світ
Цільова аудиторія
-- Всі --
[-]Дошкільнята
3-6 років
[-]Учні
1 клас
2 клас
3 клас
4 клас
5 клас
6 клас
7 клас
8 клас
9 клас
10 клас
11 клас
[-]Дорослі
Батьки
Вчителі
Психологи
Студенти
Вид розробки
-- Категорія --
[-]Учительські ідеї
Плани уроків
Тренінги
Відеоматеріали
Аудіоматеріали
Мультимедійна презентація
[-]Інтерактивні вправи
Зворотній зв'язок
Очікування
Знайомство
Правила
Інформаційні повідомлення
Само- і взаємонавчання
Запитання і відповіді
Робота в групах
Навчальні проекти
Аналіз ситуацій
Рольові ігри
Інсценування
Дискусії
Руханки
Об'єднання в групи
Підведення підсумків
Релаксація
Ритуали відкриття/закриття
Метафори
Психодіагностична вправа
[-]Публікації
Превентивна освіта
ООЖН
Школа
Тест
Рекомендовать на Google
Follow @Eduportal
Головна
/
Особистий кабінет
/ Мої матеріали
Мої матеріали
Реєстраційні дані
Мої матеріали
Повідомлення
Мої покупки
Голосів:
1
Вот какие дела можно поручить детям разного возраста
Многие родители считают, что работа по дому будет отнимать у детей беззаботное детство, которое дается только раз. Но психологи считают, что когда дети помогают нам, они чувствуют себя полноправными членами семьи, учатся быть самостоятельными и не бояться ответственности.
0
Голосів:
2
Притча «Мішок картоплі» (про образи)
Учень запитав вчителя: - Ти такий мудрий, завжди в гарному настрої, ніколи не сердишся. Допоможи і мені бути таким. Учитель погодився і попросив учня принести картоплю і мішок. - Якщо ти на кого-небудь розсердишся і затаїш образу, - сказав учитель,- то візьми картоплину. З одного боку напиши своє ім'я, з іншого ім'я людини, з якою стався конфлікт, та поклади цю картоплину в мішок. - І це все? - Здивовано запитав учень. - Ні, - відповів учитель. Ти повинен завжди цей мішок носити з собою. І кожного разу, коли на кого-небудь образишся, кидай в нього картоплину. Учень погодився. Пройшов якийсь час... Мішок учня поповнювався картоплею і став уже досить важким. Його дуже незручно було завжди носити з собою. До того ж картопля, яку він поклав на самому початку, стала псуватись. Вона покрилась слизьким гидким нальотом, деяка проросла, інша зацвіла і стала видавати різкий неприємний запах. Учень прийшов до вчителя і сказав: - Це вже неможливо носити з собою....
Вид розробки:
Метафори
Тематика:
Самовиховання
,
Спілкування
,
Розв'язання конфліктів
0
Голосів:
2
Видео «Вопросы воспитания: Как рождаются гендерные стереотипы»
Гендерные стереотипы формируются в возрасте от 5 до 7 лет. И уже тогда дети начинают делить профессии на мужские и женские. Девочки этого возраста часто хотят быть балеринами, топ-моделями и актрисами. Но стоит ли так ограничивать этот список?
Вид розробки:
Відеоматеріали
Тематика:
Стать і гендер
0
Голосів:
1
Релаксаційні вправи для молодших школярів
Релаксаційні вправи найкраще проводити під спокійну музику. Регулярне виконання цих вправ робить дитину більш спокійною, врівноваженою, а також дозволяє дитині краще зрозуміти свої почуття. В результаті дитина володіє собою, контролює свої деструктивні емоції і дії. Релаксаційні вправи дозволяють дитині опанувати навички саморегуляції та зберегти більш рівний емоційний стан. Вправа «Муха» Мета: зняти напруження з м’язів обличчя. Нехай дитина зручно сяде: руки вільно лежать на колінах, плечі та голова опущені, очі заплющені. Та уявіть собі, що на її обличчя намагається сісти муха. Вона сідає їй то на ніс, то на ротик, то на лоб, то на очі. Завдання дитини — не розплющуючи очей, відігнати набридливу комаху. Вправа «Лимон» Мета: досягти стану спокою. Сядьте зручно: руки вільно розмістіть на колінах (долонями вгору), плечі та голова опущені, очі заплющені. Уявіть собі, що у Вас у правій руці — лимон. Починайте повільно його...
Вид розробки:
Релаксація
Тематика:
Управління стресом
,
Методи самоконтролю
,
Незалежно від тематики
0
Голосів:
1
МЕТОД “АКТИВНОГО СЛУХАННЯ” ЯК ОДИН З ЧУДОВИХ ПРИЙОМІВ НАЛАГОДИТИ КОНТАКТ З ДИТИНОЮ
В цьому уривку з книги Ю.Б. Гіппенрейтер детально розповідається про такий чудовий прийом, як “активне слухання”. Якщо ви знаєте, що це і активно користуєтесь ним – іще раз актуалізуйте всі нюанси, прочитавши статтю. Якщо ж метод для вас новий – спробуйте! І поділіться в коментарях своїми враженнями. Насправді цей спосіб вести діалог застосовуйте не тільки до дитини, але і до дорослих! Причини труднощів дитини часто бувають заховані в сфері її почуттів. Тоді практичними діями – показати, навчити, спрямувати – їй не допоможеш. У таких випадках краще всього … дитину послухати. Правда, інакше, ніж ми звикли. Психологи знайшли і дуже докладно описали спосіб «активного слухання». Що ж це означає – активно слухати дитину? Ось кілька ситуацій: Мама сидить в парку на лавці, до неї підбігає її малюк в сльозах: «Він забрав мою машинку!». Син повертається зі школи, в серцях кидає на підлогу портфель, на...
Вид розробки:
Публікації
Тематика:
Повага до всіх
,
Розв'язання проблем і конфліктів
1
Голосів:
0
Відео «Не змушуйте рибу лазити по деревах»
Відеоролик, який висвітлює недоліки сучасної системи освіти. Альберт Ейнштейн одного разу сказав: "Кожен із нас - геній, але якщо оцінювати рибу за її вмінням лазити по деревах, вона все життя проживе,впевнена в тому, що вона - невдаха".
Вид розробки:
Відеоматеріали
Тематика:
Незалежно від тематики
0
Голосів:
3
Оповідання про Петрика (розвиток емпатії)
Завдання учням: прочитати оповідання, порахувати кількість образливих тверджень та написати замість них доброзичливі або ж написати слова підтримки Петрику для кожної ситуації. Також можна запропонувати написати позитивне завершення оповідання.
Вид розробки:
Аналіз ситуацій
,
Метафори
Тематика:
Емпатія, надання допомоги
,
Розв'язання проблем і конфліктів
1
Голосів:
0
Что делать, если школьники отказываются учиться?
Наверное, каждый учитель в уме может составить портрет идеального ученика: умного, любознательного, круглого отличника с горящими глазами, который смотрит на вас, как на кумира, и впитывает каждое слово, которое вы произносите стоя у доски. К счастью, все дети разные и непохожи друг на друга. И именно поэтому нам так интересно работать с ними, правда? Разумеется, если бы все дети одинаково сильно интересовались вашим предметом, вам было бы проще. Но даже если в классе есть те, кто, как вам кажется, игнорирует вас и ваши старания, это не значит, что вы не можете ничего изменить. Итак, представляем ситуацию: все ребята начали переписывать что-то с доски или выполнять любого другое задание, и вы замечаете, что один из учеников сидит с отсутствующим видом. Что можно сделать в такой ситуации? Попробуйте применить один из наших советов. 1. Поговорите с учеником Будьте искренни и доброжелательны и попытайтесь выяснить, почему ученик игнорирует выполнение задания. Да, в вашем...
Вид розробки:
Публікації
Тематика:
Незалежно від тематики
0
Голосів:
1
Інформація про продукцію «Де хатонька теплесенька. Колисанки рідної землі»
Колискові пісні — надзвичайної сили материнський оберіг. Значення колисанок життєво важливе: вони духовно єднають малюка з його рідними, допомагають м’яко ввійти у цей світ; сприяють оздоровленню, формують врівноваженість та цілісність його особистості, закладають основи відчуття ритму, простору, знайомлять із довкіллям, розвивають мовлення, мислення, музичний, фонематичний слух; наповнюють дитинку почуттями ніжності, ласки, любові, закладають образи щирого світу та щасливої долі. Збірка колискових пісень «Де хатонька теплесенька. Колисанки рідної землі» -- це справжня скарбниця. Вона містить давні колискові, що народились у той час, коли традиція колисання діточок була поширеною у народній культурі. Ці колискові ввібрали в себе потужну автентичну енергію української душі, що відчувається і нині. Крім того, збірка містить авторські колискові, які сприймаються тепло і радісно поколіннями, що зростали у той період часу, коли відхід до сну був неодмінно...
0
Голосів:
1
11 правил ранкової зарядки для дітей
Про користь зарядки можна, напевно, і не говорити. Ранкова зарядка і заряджає енергією на цілий день, і зміцнює тіло та м’язи, що сприяє правильному розвитку, і оздоровлює організм, адже зарядка значно зміцнює імунітет. Як дорослого, так і дитини, доречі. Крім того, ранкова гімнастика виробляє в організмі «гормони щастя», що приносять задоволення та відчуття піднесення протягом цілого дня. Щоб привчити малюка (та й себе) до ранкової активності, слід не пропускати зарядки кожного дня. Якщо вирішили розпочати робити зранку зарядку – робіть, не пропускаючи. Варто лиш раз пропустити і все – вважайте, що вашій чудовій ідеї кінець. Крім того, щоб відчувати приємну насолоду від ранкової зарядки і щоб дитина робила її з радістю, слід пам’ятати про кілька правил. Дотримуйтесь їх і ви станете справжньою спортивною сім’єю. В здоровому тілі – здоровий дух. 11 правил ранкової зарядки для дітей 1. В теплу пору року краще надати...
Вид розробки:
Інформаційні повідомлення
Тематика:
Недостатня рухова активність
,
Рух та загартування
0
Попередні
311
312
313
314
315
316
317
318
319
320
Наступні
Додати матеріал