Вибір мови:
Реєстрація
|
Вхід
Тематика
Базові поняття
Фізичне здоров'я
Профілактика неінфекційних захворювань
Профілактика соціально небезпечних захворювань
Безпека
Соціальне благополуччя
Психологічне благополуччя
Вчимося жити разом
Будь-яка тематика
Я досліджую світ
Учительські ідеї
Плани уроків
Тренінги
Відеоматеріали
Аудіоматеріали
Мультимедійна презентація
Інтерактивні вправи
Публікації
Превентивна освіта
ООЖН
Школа
Тест
Проекти
Адвокація превентивної освіти
Проект ЮНІСЕФ 2018
Проект ЮНІСЕФ 2017
Проект ЮНІСЕФ 2016
Архів
Підвищення кваліфікації
Загальна інформація
Зведена таблиця курсів
Програми курсу ОЗК
Програми курсу ОСК
Програми курсу ЯДС
Програми курсу ЖНАГ
Програма курсу БДДШ
Програма курсу ЗОЕ
Ресурси
Модельні програми. Основна школа
Здоров'я, безпека та добробут
Курс «Безпековий практикум»
Курс ВЖР
КОМПЛЕКТ «МАТЕМАТИКА»
Комплект «Я досліджую світ»
Комплект «Інформатика»
Комплект "Дизайн і технології"
Активне громадянство
Підготовка педагогів
Безпечна і дружня школа
Вчимося жити разом
Підручники, методичні матеріали
Ресурси ВООЗ
Статева освіта
Курси з профілактики ВІЛ
Стандарти, програми, методичні рекомендації МОН
Електронні ресурси
Плакати та брошури
Фото та відео
Сайти партнерів
Онлайн-курси
Підвищення кваліфікації: адміністратор послуг
Таблиця курсів
Курс ОЗК
Курс ВЖР
Курс ЯДС
КУРС ООЖН
КУРС БДДШ
КУРС ЗОЕ
КУРС ОСНОВИ ЗДОРОВОГО ХАРЧУВАННЯ
Експрес оцінювання
Актуальні теми:
Електронні версії підручників ЗБД
|
Навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»
|
Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Базові поняття (306)
Фізичне здоров'я (252)
Профілактика неінфекційних захворювань (1020)
Профілактика соціально небезпечних захворювань (174)
Безпека (204)
Соціальне благополуччя (359)
Психологічне благополуччя (434)
Вчимося жити разом (373)
Я досліджую світ (35)
Пошук серед 3718 розробок
Тематика
-- Всі --
[-]Базові поняття
Здоров'я
Безпека
Розвиток
[-]Фізичне здоров'я
Харчування
Гігієна
Рух та загартування
Режим дня
[-]Профілактика неінфекційних захворювань
Серцево-судинні захворювання
Онкологічні захворювання
Хронічні обструктивні захворювання легень
Цукровий діабет
Надлишкова вага
Недостатня рухова активність
Нездорова дієта
Алкоголь
Тютюн
[-]Профілактика соціально небезпечних захворювань
Наркотики
ВІЛ/СНІД
Туберкульоз
Стигма і дискримінація
Протидія насиллю
[-]Безпека
Дорожня безпека
Пожежна безпека
Екологічна безпека
Безпека у побуті
Безпека на природі
Соціальна безпека
Служби порятунку
Перша допомога
[-]Соціальне благополуччя
Спілкування
Стосунки
Розв'язання конфліктів
Стать і гендер
[-]Психологічне благополуччя
Методи самоконтролю
Управління стресом
Цілепокладання
Аналіз проблем та прийняття рішень
Критичне і творче мислення
Самонавчання
Самовиховання
Самооцінка
Емпатія, надання допомоги
[-]Вчимося жити разом
Повага до себе
Повага до всіх
Розв'язання проблем і конфліктів
Розбудова команди
[-]Будь-яка тематика
Незалежно від тематики
[-]Я досліджую світ
Я досліджую світ
Цільова аудиторія
-- Всі --
[-]Дошкільнята
3-6 років
[-]Учні
1 клас
2 клас
3 клас
4 клас
5 клас
6 клас
7 клас
8 клас
9 клас
10 клас
11 клас
[-]Дорослі
Батьки
Вчителі
Психологи
Студенти
Вид розробки
-- Категорія --
[-]Учительські ідеї
Плани уроків
Тренінги
Відеоматеріали
Аудіоматеріали
Мультимедійна презентація
[-]Інтерактивні вправи
Зворотній зв'язок
Очікування
Знайомство
Правила
Інформаційні повідомлення
Само- і взаємонавчання
Запитання і відповіді
Робота в групах
Навчальні проекти
Аналіз ситуацій
Рольові ігри
Інсценування
Дискусії
Руханки
Об'єднання в групи
Підведення підсумків
Релаксація
Ритуали відкриття/закриття
Метафори
Психодіагностична вправа
[-]Публікації
Превентивна освіта
ООЖН
Школа
Тест
Рекомендовать на Google
Follow @Eduportal
Головна
/
Особистий кабінет
/ Мої матеріали
Мої матеріали
Реєстраційні дані
Мої матеріали
Повідомлення
Мої покупки
Голосів:
1
7 ігор з усього світу, щоб відірвати дітей від планшетів
1. “Піймай за хвіст дракона” (Китай) Кількість учасників: чим більше – тим краще; Що знадобиться: нічого; Правила гри: всі шикуються в колону і кладуть руки на плечі або пояс тому, хто стоїть попереду. Той, хто стоїть першим – голова дракона, останній – його хвіст. Далі починається найцікавіше. Голова дракона починає полювати за своїм хвостом. Ті гравці, які ближче до хвоста, можуть всіляко допомагати йому “змитися” від голови, спритно втікаючи усім хвостом. Але у спробах піймати хвіст і втекти від мисливця важливо, щоб колона не розсипалась і “дракон” не розвалився. Так що тримайся, голова, нас не так легко піймати! 2. “Плати апельсинами” (Гана, Африка) Кількість учасників: 2 команди по 3-4 людини; Що знадобиться: по 4 апельсина на кожного учасника; Правила гри: малюється дві лінії на відстані 10-15 метрів одна від одної, за якими розміщуються...
Вид розробки:
Руханки
0
Голосів:
2
Відкрито доступ до он-лайн карти
З приємністю повідомляємо, що відкрито доступ до он-лайн карти мережі опорних навчальних закладів за проектом «Вчимося жити разом» (компонент «Навчання життєвим навичкам») http://map.helte.org.ua Звертаємо Вашу увагу, що наразі процес візуалізація навчальних закладів на карті займає до 30 секунд. Найближчим часом цей недолік буде усунено. Всі користувачі он-лайн карти можуть отримувати інформацію про будь-який навчальний заклад, відібравши його за допомогою фільтрів. «Увійти» до навчального закладу можна якщо «клікнути» на його зображення на карті. Редагувати інформацію свій навчальний заклад можуть тільки уповноважені від цього навчального закладу особи.
0
Голосів:
4
Моя родина. Урок-тренінг
На цьому уроці діти 1 - А класу говорили про родину. Установили 2 правила стосунків у родині: 1.Слухатись дорослих 2.Допомагати батькам. Кл.кер. Киричок Н.О. КЗО "СЗШ № 97 ім. П.І.Шкідченка" ДМР, м.Дніпро
Вид розробки:
Тренінги
Тематика:
Повага до всіх
4
Голосів:
1
Зворушливий мультик про заздрість
Маленька дівчинка ніяк не може змиритися з успіхами старшої сестри. Її переповнює заздрість, про яку вона щодня пише у свій щоденник. З часом слова починають набувати форми і перетворюватися у маленьких, підступних монстриків, які не дають дівчинці спокою. І єдина можливість позбутися їх – навчитися любити.
Вид розробки:
Відеоматеріали
Тематика:
Розв'язання проблем і конфліктів
1
Голосів:
0
ПРОЕКТ «ВЧИМОСЯ ЖИТИ РАЗОМ»
Досягнення, виклики і напрямки розвитку (15.11.2016).
0
Голосів:
0
Тренінг № 4 "Друзі за інтересами",Вправа "Відкритий мікрофон"
Представлено ВІДЕО вправи "Відкритий мікрофон", де діти діляться своїми враженнями щодо проведеного тренінга
Вид розробки:
Ритуали відкриття/закриття
Тематика:
Спілкування
0
Голосів:
2
Руханка "Летел по небу самолет"
.
Вид розробки:
Руханки
Тематика:
Спілкування
0
Голосів:
2
Година спілкування "Я і мої друзі"
Година спілкування "Я і мої друзі". Мета заходу виховувати морально-духовну, життєво-компетентну позицію особистості. Вести роботу по згуртуванню дитячого колективу. Формувати здоровий мікроклімат в класі. Сприяти особистому зростанню кожної дитини.
Вид розробки:
Правила
,
Знайомство
,
Очікування
,
Зворотній зв'язок
Тематика:
Розвиток
,
Здоров'я
,
Безпека
0
Голосів:
2
Урок-тренінг "Емоції та здоров’я"
Ознайомити дітей з емоціями та з їх впливом на здоров’я. Вчити розпізнавати позитивні і негативні емоції, контролювати свій емоційний стан.
Вид розробки:
Тренінги
Тематика:
Здоров'я
,
Безпека
0
Голосів:
2
Опитування U-Report щодо предмету «Основи здоров’я»
В дослідженні взяли участь 3272 U-репортерів віком від 14-35 і старше років. З аналізу було вилучено малочисельну вікову групу 35 і старше років (70 осіб), тому загальна кількість опитаних становить 3055 респондентів віком від 14 до 34 роки. З аналізу також вилучено відповіді U-репортерів, які не вказали стать, вік та регіон проживання, якщо вони не мали суттєвих відмінностей у своїх відповідях з тими, хто вказав. Відсотки відповідей подано серед тих, хто відповів на запитання. Опитування проходило з 29 вересня по 4 жовтня 2016 року. Мета опитування дізнатися про ставлення молоді до предмету «Основи здоров’я», його корисності, думки щодо тем, які мають бути охоплено в шкільній програмі з даного предмету. «Чи був цікавим для Вас предмет «Основи здоров’я» у школі?» У 91% U-репортерів в школі викладався предмет «Основи здоров’я. Для 37% U-репортерів, предмет «Основи здоров’я» в школі був цікавим...
0
Попередні
321
322
323
324
325
326
327
328
329
330
Наступні
Додати матеріал